כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנויות בגדי נשים – לא מה שחשבתן!

הסגנון הספורטיבי, בדרך כלל יהיה מדובר באנשים פעילים גופנית או לחלופין הרוצים להציג את עצמכם ככאלו, ייתכן והם לא יהיה פעילים דווקא באימון הגופני אלא זה גם יכול להעיד על אורח חיים פעיל ומלא תזוזוה ועל כן מאוד חשוב לאנשים אלו להיות בשיא הנוחות שלהם לכל מטרה ובדרך כלל הם יקרינו גם הרבה אנרגיה כלפי חוץ.

הסגנון הדרמטי, במראה זה נראה אנשים הרוצים לבלוט ולהראות את עצמם כלפי חוץ, בדרך כלל אלו יהיו אנשים בעלי ביטחון עצמי גבוהה ושאיפות גבוהות.

לרוב סגנון זה יאופיין בפריטים מיוחדים ולא שכיחים על מנת ליצור עניין במראה שלהם ולוודא כי הם מקבלים את הרושם הראשוני שלא ישכיח אותם מאף זוג עיניים.

הסגנון הזרוק, בסגנון הזה ישנם שני סוגים:

הסגנון המוזנח והסגנון הזרוק אך המוקפד.

כאשר אנו מדברים על סגנון זרוק ומוקפד לרוב נראה זאת אצל אנשים בעלי חוש אופנתי הרוצים להראות כאילו אינם השקיעו בעצמם יתר על המידה אך בכל רגע הם נראים מיליון דולר, אנשים אלו מעבירים מסר של אסתטיקה גבוהה, יחד עם נגישות לסביבה ורצון להיות בקרבתם.

במראה המוזנח והזרוק אנו יכולים ללמוד כי האדם חווה קשיים עם עצמו ולא שם דגש על סגנון הלבוש שלנו ואף נהפוך הוא, אינו מעוניין להשקיע בעצמו.

אפשר לומר כי רוב האנשים לא מגוונים הרבה בבגדים שלהם ולרוב יישארו באזור הנוחות שלהם.

אנו נוטים לאמץ סגנון לבוש מסויים ולהשאר איתו כך שנרגיש בנוח ובביטחון.

יחד עם זאת, לבגדים יש הרבה כוח על מצב רוח השלנו.

יותר מכך, מחקרים הוכיחו כי לבגדים יש גם את הכוח להשפיע אל התחושה שלנו ולשנות את כל היום שלנו ולכן לפעמים ובעיקר בתקופות החלשות שלנו, כדאי להתעקש עם עצמנו וללכת על סגנונות קצת פחות מוכרים או על צבעים שהם לא בנורמה שלנו.

מאמר מס' 3 בנושא: בגדי נשים, אורך המאמר: 500 מילים, אוקטובר.

בגדי נשים

בגדי נשים זהו מושג גדול מאוד.

מעט המילים לא יצליחו לכסות את כל הנושא הרב הזה.

ובכן בגדי נשים זהו עולם שלם ומלא סגנונות שונים. ישנו גוון גדול. ישנם תחומים רבים בנושא זה.

כל אישה אוהבת לבחור את הסגנון שמתאים לה. שמאפיין אותה. כמובן, לא תמיד זה יהיה אחיד. שכן ישנם תקופות שונות בחיים שלפיהן בוחרים סגנון לבוש, אקססורי ועוד.

בהחלט ניתן לומר שבחירת בגדי נשים תלוי כמובן במצב הרוח של האישה. ישנם נשים שמחות שיבחרו ללכת על הסגנון הצבעוני. השמח, החי. יבחרו את הצבעים: צהוב, כתום, ורוד, באז', תכלת, טורקיז, סגנון מעורב בצבעים בהירים ומאירי עיניים. הבחירה בצבעים אלו נבחרה על ידי ההרגשה הפנימית של האישה. איך היא רוצה לבטא את עצמה באותו יום או באותה תקופה.

כאשר האישה מרגישה פחות בטוב עם עצמה, גם הלבוש שהיא תבחר יהיה כנראה בהתאם למצב רוחה באותה עת. אם היא מרגישה פחות טוב, היא כנראה תבחר צבעים יותר חיוורים. אפור, שחור, מעורבב חיוור. בכך האישה בעצם מסמלת לסביבתה על ידי הדלקת נורה אפורה, שימו לב אלי. אני לובשת בגדי נשים שהם יותר חיוורים כי בעצם עוברת עלי תקופה פחות שמחה וידידותית, ולכן היא לובשת צבעים אלו.

אנשים חכמים ישימו לב לכך ויוכלו אף לעזור ולייסע לאותה אישה שמביעה מצוקה כלשהי. לפעמים ניתן לראות את זה גם על פני האישה, מה עובר אליה ומה היא צריכה כעת, ומה ישמח אותה בעתות משבר וקושי. לפעמים דווקא כשהאישה מרגישה פחות טוב עם עצמה היא יכולה לבחור בגדים שמחים דווקא, וכל זאת בשביל לרומם את מצב רוחה. שכן מצב רוחה של האישה משתנה לעיתים קרובות, ולכן דווקא בחירת הבגדים, בגדי נשים, יוכלו לחלץ אותה בעתות אלו ולתת לה יד כדי לצלוח בשלום ובשמחה כל תקופה שתבוא. על ידי בחירה של בגדים שמחים והולמים אותה, היא מסגולת לשפר את מצב רוחה ואת מצב הרוח של חברותיה. שכן הן מסתכלות אליה ושואבות ממנה דוגמא אישית. שכן כל אישה מסתכלת על חברותיה ומנסה ללמוד מהן דברים חדשים וגם כל אישה רוצה לחדש בעצמה ולהיות יפה בעיני סובביה.

האישה רוצה מאוד לגרוף מחמאות טובות ועל כן בחירה נכונה של הלבוש, תוכל לסייע לה במלאכה. בחירה טובה של בגד יכולה אפילו להצליח דייטים ופגישות עסקים. על ידי הופעה נקייה, הולמת, שמחה וסגנונית, תוכל להצליח לעבור גם את המבחן של ראיון עבודה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]