כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכן הבוס רוצה לדעת שמגיעה למקום עבודתו איזה מסודרת עם ראש על הכתפיים. אישה עם אחריות אישית וכללית כלפי החברה, שתוכל להשקיע בחברה ולתרום להצלחתה. וכאשר הבוס רואה שהאישה בוחרת לבוש רציני, לבוש שהולם אותה, בעצם הוא קולט שהיא משדרת שהיא אישה אחראית ומסודרת, שניתן לסמוך עליה, ושכדאי לו שהיא תתקבל למקום העבודה, שכן בכישוריה הרבים היא תוכל לחזק את החברה ולשפר אותה למקום טוב יותר, ורווחי יותר.

וכל זה גם תלוי כמובן בבחירת הלבוש. לכן חשוב שאישה תשקיע מחשבה, מאמץ, ואם צריך גם כסף, כדי לבחור בגדים טובים, נוחים ויפים, שיהלמו אותה, ובכך היא תוכל גם להצליח לעבור מכשולים בדרך.

לכל אישה טעם משלה. ואין נכון לומר שלבוש אחד או סגנון אחד מתאים לכולן. כל אישה יודעת בדיוק איזה בגד יהיה יפה לטעמה, איזה בגד יחמיא לה בצורה משמעותית ואיזה בגד לא יעשה זאת.

כל אישה תבחר כטוב בעיניה.

לכל אישה יש את הטעם משלה. לכל אישה ואישה יש את הייחודיות שלה והסגנון המיוחד אך ורק לה. גם בבחירה של בגדים, הנשים משקיעות שם המון מחשבה, איזה בגד יהיה הכי יפה וטוב בשבילה.

ישנם נשים גבוהות מהממוצע או גבוהות יותר, שיחפשו בגדים ארוכים לפי המידה שלהן. וישנן נשים ממוצעות או נמוכות שיחפשו בגדים לפי המידה שלהן. אין בגד אחד שהוא מתאים לכולן. יכול להיות שאת אותו בגד יהיה בכמה מידות שונות, אבל לא תמיד הוא יהיה לפי כל המידות. ישנן נשים גבוהות מאוד לדוגמא, שלא בטוח שהם ימצאו בגדים למידה שלהם בחנויות רגילות בשוק או בקניונים השונים, והן צריכות לפנות במיוחד לחברות שמייצרות גם בגדים גדולים לפי המידה שלהן. שכן הן חריגות מהנוף הכללי של הנשים. שכן לרוב הנשים הן לא גבוהות במיוחד באופן ממוצע. שכן הן נמוכות יותר מהגברים, ולכן בגד במידה גדולה לאישה יהיה דבר נדיר יותר מאשר למצוא את המידה הזאת אצל אופנת הגברים בחנויות השונות.

לכל אישה יש את הטעם שלה שהוא בא לידי ביטוי גם בבחירה של הבגדים.

נשים רבות אוהבות להסתובב בייחד עם המשפחה או עם החברות ולבחור כך את הבגדים. הן רוצות להיות בייחד ולא לבד, כי חשוב להם גם ההנאה מהדרך. להנות מעצם ההסתובבות. בעקבות החיפושים אחר הבגדים. הן אוהבות להוציא בגד מהמדף בחנות להסתכל עליו מכמה כיוונים, לשאול את מי שלידה מה הוא או היא חושבים על הבגד הזה, האם הוא מתאים לה או לא, האם הבגד יהלום אותה בעתיד? האם הוא רלוונטי כעת או בגלל שהיא בדיאטה אז בתקופה הקרובה הוא כבר יהיה גדול עליה ולא רלוונטי.

על ידי שהאישה מתייעצת עם אנשים או נשים סביבה, בכך היא יכולה לכל אינדיקציה ותמונה כללית רחבה יותר שתוכל לתת לה מענה לשאלותיה. ההתייעצות עם הסביבה תוך כדי הסבלנות לקבל את דעתו של הזולת ואף לשנות בחירה על ידי כך מצריכה כוחות נפש.

לפעמים האישה רוצה בגד מסוים, אבל אומרים לה: תשמעי, יכול להיות שזה בגד יפה, נוח ונעים, אך הוא לא רלוונטי לך. זהו סגנון ישן יותר, זה יעשה אותך מבוגרת או צעירה לגילך, לא בטוח שכדאי שתקני את הבגד הזה בשלב הזה בחייך.

לפעמים זה קורה דווקא עם נערות צעירות, שרוצות לכבוש את כל העולם, והן רוצות לקנות בגדים יוקרתיים, נאים במיוחד, אך אותם בגדים כלל לא מתאימים לגיל שלהן. הן כבר רוצות להיות גדולות, אך עדיין הן אינן בשלות לכך, והקפיצה הזאת מהשלב של הנערות לבגרות אינו נעשה ביום אחד. לכן כל אישה צריכה אוזן קשבת וכתף תומכת בבחירה.

כמובן שישנן נשים שהן עצמאיות בטבען ואינן צריכות את ההתייעצות עם הזולת, אך תמיד טוב שיהיה עוד אדם שייתן חוות דעת, שיכול להאיר את העיניים ובכך האישה תקבל תמונה כללית, כמו איך היא תראה עם הבגד הזה שהיא רוצה לקנות. איך היא תתקבל בעיני החברה, מה יגידו עליה. כמו מחמאות היא תקבל, והאם בכלל היא תקבל מחמאות עם הבגד הזה? תשובות לשאלות רבות ניתן לקבל מאדם קרוב בעת התייעצות על בגד ספציפי.

האישה רוצה להביא לידי ביטוי את עולמה הפנימי בבחירת הבגד, ולכן היא משקיעה בחיפושים אחריו זמן רב יותר, מאשר הגברים.

האישה רוצה להראות כמה שיותר יפה, לפחות בעיני עצמה, ולכן היא משקיעה מאמצים רבים במציאת בגד, בגד אחד מתוך העולם ה

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]