כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ובכן האישיות הראשונה שנרצה להציג היא לא אחרת מאשר אליזבת השנייה, מלכת אנגליה שחגגה השנה

יום הולדת 96, אכן גיל מכובד והלוואי על כל אחד להגיע ולעבור את הגיל המיוחד הזה, ואף על פי הגיל היא לא מוותרת לעצמה בעניין הביגוד וממשיכה להתלבש בצורה סטייליסטית ואופנתית, ומצד אחת זה מובן מאליו כי מדובר בלא אחרת מאשר מלכת אנגליה ואין סיכוי שנראה אותה בבגדים לא אופנתיים, אך בכל זאת, הגיל הוא לא רק מספר בעניין הזה וכיום באמת קשה לראות אנשים אשר הגיעו לגיל הנ”ל וממשיכים להיצמד לנורמות האופנתיות של התקופה, כך שבהחלט מגיע לה שאפו ענק בעניין וזה דבר מדהים בעינינו.
אז הסטייל המיוחד שלה כולל בתוכו את מגוון הבגדים הצמודים, משמלות ועד חליפות אלגנטיות, ודבר אחד ניתן להגיד בנוגע לכך שהסטייל נשאר אותו סטייל ממלכתי ואהוב כבר שנים רבות, אף על פי הגיל המכובד, כך שהטרנדים אולי מתחלפים לעת עתה אך הסטייל המהמם והמדהים והמלכותי של אליזבת ככל הנראה לעולם לא ישתנה והייחודיות כאן משחקת תפקיד חשוב. ומגיע לה את מלוא הערכה על כך ונקווה שכך ישאר עוד שנים רבות.
האישיות הבאה שנרצה לציין במאמר זה תהיה אייריס אפפל, בת ה 100, אשת עסקים ואייקונית אופנה לא קטנה בכל רחבי העולם, אף על פי גילה המכובד היא ממשיכה להופיע בקולקציות רבות והיא מודל לחיקוי ודמות הערצה להרבה מאד נשים כיום ששואפות להגיע למעמדה הנכבד ובצדק, הדבר המדהים הוא שבשנה האחרונה היא פיתחה קולקציה משותפת יחד עם ענקית היצרנים M&H והיא לא עוצרת כאן וממשיכה בעבודתה הנאמנת הכל למען האופנה, אין ספק שהיא תמשיך להוות מודל לחיקוי ודמות הערצה עוד שנים רבות ונקווה להנות מעוד שלל קולקציות חדשות ממנה שרק ממשיכות לגדול עם הזמן וכל זאת רק מוכיח שאכן גיל זה רק מספר ולפעמים החלומות מתגשמים והופכים למציאות לא קטנה, שאפו ענק לאייריס ולמלכה אליזבת על כך, ושמחים להביא לכן את 2 האישיויות הללו ונשמח גם להביא עוד בהמשך.
מוסר ההשכל החשוב שעולה מן מאמר זה שבירת המיתוס של “גיל זה ועוד איך מספר”, וגם אליזבת וגם אייריס מוכיחות פעם אחר פעם שגיל זה אכן רק מספר וניתן להמשיך ולהיות אייקונית לא קטנה גם בגיל מכובד כמו 96 ו 100, ואנו בטוחים שגם אחת מכן תוכל להיות כזו, עם קצת השקעה וקצת רצון וכמובן תקווה גם אתן תגיעו רחוק בדיוק כמותן ומי יודע?, אולי אף רחוק מכך, כולנו ביחד נחזיק אצבעות לכולן בנושא הזה ובטוחים שהכל יסתדר והכל יהיה בסדר בעתיד שכבר בהחלט נראה לעין.
אנו מודים לכן על קריאת מאמר זה ומאחלים לכן המשך יום טוב, וחלומות רבים שיתגשמו כפי בקשתכן, בגדי נשים

נשים אוהבות לקנות בגדים לפי המצב רוח שלהם יש נשים שהם כועסות אז הם הלכות לעשות שופינג די להרגיע את עצמם ויש נשים שהם עצובות אז לעלות את המצב רוח שלהם הם הולכות לקנות בגדים.נשים אוהבות במיוחד מבצעים בחנויות בגדים כי זה משתלם להם מאוד, והם תמיד מחפשות איפה יש מבצעים ואיפה אפשר לקנות בזול מאשר ביקר לרוב זה בגדי יום יום כדי לקנות בזול במבצעים ובגדים לאירוע לא אכפת להם שזה יקר העיקר שזה יהיה על הם יפה ומושלם לערב שכולם התסכלו על הם . לבגדי יום יום שלהם הם קנות שהיה להם לעבודה לבית לצאת סתם למסעדה בצהריים וכו.. בגדי ים רוב אנשים הכי אוהבות לקנות אבל לוקח להם הכי הרבה זמן לבחור בגד ים מתאים להם כי זה צריך שזה יחמיא על הגוף שלהם כי בכל זאת הם הולכות לים והם רוצים שהיראו את הגוף שלהם בצורה הכי יפה שיש בגד ים גם בוחרות לא רק צורה אלה גם צבע מכוון שצבע של הבגד ים מבליט להם תגוף למשל בחורה שזופה צריכה בגד ים בהיר ככה זה יבלוט אלייה הבגד ים או בחורה לא שזופה צריכה צבע זועק שגם יבליט אלייה הבגד ים, הפריט הבגד ים מאוד חשוב לבחורה וגם חשוב לה לקנות כמה זוגות ולא זוג אחד כדי שהיה לה מבחר ושלא תלך עם אותו בגד ים כמה פעמים כדי שזה היה יפה וכל זמן בגד ים אחר יחמיא לה ולא אחד שלא היה משעמם. וגם יש בגדי ים שלמים שנשים קצת מתביישות בגוף שלהם או שהם שומרות על עצניעות אז הם קונות בגד ים שלהם שזה לא חשוף לעומת הבקיני. יש מלא סוגים של בגדי ים ומבחר גדול שהיה לכל נשים שרוצות לקנות העיקר שהיה להם טוב ונוח עם הבגד ים. גם רוב אנשים מתאמנות בחורף רק בגלל שהם רוצות שהבגד ים יהיה על הם יפה בקיץ ככה הם ירגישו בנוח ועם ביטחון עצמי רוב הנשים רוצות גוף חטוב יפה להקיץ רק כדי להראות טוב עם הבגד ים וגם שאנשים יחמאו לה כמה יפה הבגד ים עלייה ואיזה גוף יפה יש לה כדי לעלות לה את המצב רוח ולתת לה להרגיד שהיא באמת השקיע באימונים והכל כדי להגיע למצב הזה שבאמת כיף לה ונעים לה עם הבגד ים הזה שהיא מאוד אוהבת. יש נשים גם שהראות חליפה יפה ,והחליפה הזאת ספציפית לא עולה עליה אז יש לה מטרה להכנס לחליפה הזאת כי היא כלכך אוהבת אותה ממש ורוצה אותה ממש אז היא תעשה הכל כדי לרדת במשקל כדי לעלות על החליפה הזאת ולהשקיע מאמץ רב שהיא תעלה עלייה נשים יכולות לעשות הכל בשביל בגד יפה או חליפה יפה או שמלה רק שזה יהיה על הם יפה וכדי שזה יעלה להם הם מוכנות לעשות הכל אם זה כושר עד לתזונה כדי לרדת במשקל כדי שהחליפה הזאת תעלה עליהם או השמלה נשים ממש אוהבות בגדים זה עושה אותם מאושרות וכיף ואהבה עצמית זה נותן להם ביטחון רב ומלא דברים על עצמם .לסיכום נשים יעשו הכל בשביל בגד שהם אוהבות וזה גם כמו אהבה ממבט ראשון יש נשים שהם נכנסות לחנות ופתאום רואות בגד או חליפה ישר הן אומרות שהם קונות את זה ישר איך שהם ראו כי הם הסתכלו וראו כמה הליפה או הבגד הזה הטעם שלהם ולא מעניין אותם והם קונות את זה בטוח בגלל זה קוראים לזה "אהבה ממבט ראשון" אז לסיום רוב הנשים מכורות לבגדי נשים כי זה כיף וזה חוויה וזה נעים וזה כיף לבחור שיש מבחר של בגדי נשים ואין לזה סוף ונשים משש אוהבות את זה והם יעשו הכל כדי לקנות בגדים ולעשות שופינג.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]