כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אז כמו הרבה טרנדים שבאים והולכים, ואז אחרי כמה שנים חוזרים שוב, בלי סיבה אמיתית, וכנראה ברוב

הפעמים דבר זה קורה רק על פי גחמות של כמה חברות יח”ץ שיש להם אינטרס כלכלי להחזיר טרנד מסוים תוך עסקת שחיתות של יד רוחצת יד בשביל אינטרס כלכלי להשתלט על נתח שוק רחב בעולם הביגוד, וזה רק במקרה הרע, במקרה הפחות רע זה סתם טמטום שהתחיל מתמימות כגחמה של איזה ידוען או איזו שהיא ידוענית, ופשוט תפס תאוצה עם שיתופים בפלטפורמות של רשתות חברתיות וכדומה, בכללי ובעולם בגדי נשים בעיקר.
הפעם אנו מציגים טרנד שחוזר, ממש עכשו, בשנת 2022, ויש איתו ערך מוסף שהוא ערך אמיתי, ובנוסף יש סיבה מוצדקת לחזרתו, למעשה ישנה אפילו יותר מסיבה אחת מוצדקת לחזרתו.
כל מה שחי בארץ בשנה אפילו בשנתיים שלוש שנים האחרונות מרגיש וכנראה גם שומע ומשתתף בדיונים סביב הנושא שתפס ממש תאוצה, וגם תפס מודעות וחלק רחב בשיח- איכות הסביבה, ויותר מזה- מה אנו בתור אזרח אחד ויחיד יכולים לתרום למען שמירה על איכות הסביבה.
אז הדברים הגיעו למצב כיום שקנייה מיד שנייה הפכה לממש חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעולם הביגוד בישראל, ובעיקר בעולם הבגדי נשים, כיוון שבעולם הזה של בגדי נשים ישנה המודעות והשיח חזק יותר בתחום הזה, והאמת גם בשאר התחומים החופפים ומקבילים לביגוד בכללי. על פי רוב אבל לא תמיד.
ובעיקר כעת, בתקופה שהנושא הסביבתי הוא ממש בוער ומעולה אל השיח יותר מתמיד, ומתוקשר בין אם זה על ידי האדם הפרטי ובין אם זה על ידי חברות גדולות תקשורת וחדשות בכללי, ואפילו על ידי כמה גופים ממשלתיים. לכן כעת אפשר ואף כדאי לנצל את ההזדמנות הזו ולרכב על טרנד שלשם שינוי יש בו גם ערך שמועיל לעוד אנשים חוץ מלאשר לנו, ערך של להפחית זיהום ולהיטיב עם כדור הארץ, אבל בניגוד להרבה מקרים אחרים שאנו צריכים לוותר ולהקריב בשביל להגן על ערך סביבתי כל שהוא, או סתם בכללי לוותר על משהו ולהפסיד נוחות או כסף בשביל למשל לקנות בגדים מאתרים שלא מעבידים בפרך ילדים שהם מתחת לגיל החוק המתיר עבודה מסוג שכזה באותה מדינה שבה הם עובדים, אז לא ככה, בעניין הטרנד של יד שנייה מכיוון השפה אנו תורמים לשמירה על איכות הסביבה מבלי לוותר או להפסיד ולגרוע על הסטייל שלנו שכל כך חשוב לנו, אלא ההפך!
מה הכוונה ב”ההפך?”
אז זהו שכיום ישנם הרבה בגדי נשים או גברים אפשר למצוא בחנויות יד שנייה,
והקנייה בחנויות שכאלה בניגוד לקנייה של סטים ברשותו המותגים הענקיות או אפילו הגדולות, קנייה שם מאפשרת לכל אישה או לכל גבר להיות ייחודיים וככה להרכיב ולבחור עבור עצמם את הסטייל האישי שלהם, כשהם עם אפשרויות בלתי מוגבלות כמעט, ומבלי להיות תלויים בקולקציות הקבועות מראש ובטרנדים שמנסים חברות גדולות להכתיב לנו, ולכן כתבנו שבטרנד זה קנייה של בגדי נשים בחנויות יד שנייה יכולה גם להיות מעשה טיוב וערכי עבור כדור הארץ, וגם לא רק שלא מפסידים אלא היא עוזרת, כאמור, בבניית ייחודיות וסטייל אישי שאין לאחרים באותה סביבה, או בכלל.
והרבה מביני עניין ואייקוני אופנה חוזרים ומדגישים שכיום עם ההיצע והרמה והאיכות שיש לאותם חנויות של יד שנייה וגם בארץ, לא מדובר בכלל בהתפשרות – ממש לא!, אלא זהו אקט צרכני שנעשה מתוך מודעות ובחירה חופשית של הצרכנית או הצרכן בסטייל. בנוסף, כאמור, ישנו גם פלוס ורווח חברתי בכל העסק, אז זהו עוד אחד מאותם צבים נדירים בו כולם מרוויחים.

נשים אוהבות בגדים יותר מגברים זה נקרא אצלהם שופינג קניות הם אוהבות ללכת עם חברה לשופינג בשבילהן זה טיול כיפיי ונעים לקנות בגדים עם חברה וגם לבוא עם חברה שתגיד את דעתה לחברה שלה על הבגדים שהיא קונה כדי שהיא תבין יותר אם יפה לה או לא הבגדים, הם יכולות להסתובב שעות ולא להשים לב לשעה מרוב שהם נהנות לקנות בגדים זה נותן להם הרגשה כיפית ונעימה וחוויתית בשביל להם. בנוסף על כך הם אוהבות לקנות בגדי ספורט כי חלק מהבנות אוהבות לעשות אימון והם תמיד הולכות לקנות חליפות ספורט חלק עליון ותחתון מתאים כדי שהם ירגישו שנוח להם באימון והם יפות באימון שלהם אם זה בחדר כושר או באימון אצל מאמנת אשית זה גורם להם תחושה שזה מחטב אותם ועושה אותן יפות וגם כדי שהסתכלו על הם בחדר כושר עם חליפה הם גם אוהבות שהטיץ עושה להם תחת יפה וגוף יפה בכללי בנוסף גם שהם עושות תרגיל באימון הם מסתכלות על עצמם במראה ורואות את הגוף שלהם עם הבגדי ספורט זה נותן להם מוטיבציה באימון ונותן להם עוד כוח להמשיך באימון הם גם אוהבות להצטלם לסטורי במיוחד עם בגדי ספורט חדשים שהם קנו זה גורם להם להרגיש מיוחדת ויפות ומחוטבות וגם הם אוהבות שהם עושות תרגיל לעשות לזה סירטון ושהראו את הגוף שלהם שהוא מושלם ויפה ושהבגדי ספורט מחמאים להם על הגוף בזמן הסרטון, גם מאמנות כושר אוהבות לקנות מלא בגדי ספורט ולהצטלם איתם כי זה מושך את הקהילה הנשית לבוא להתאמן כי המאמנות מעלות את עצמם לפיד באינסטגרם עם הגוף והבגדי ספורט זה מביא להם לקוחות חדשות כי הנשים שהם רואים מאמנת כושר עם בגדי ספורט יפים וגוף יפה זה מושך אותם לשלוח לאותה אחת שעלת מה הפרטים וכולי לבוא להתאמן אצלה כי זה מושך לה את העיניים של אותה האישה שהיא רואה את התמונה עם הבגדי ספורט שעל המתאמנת וגם הגוף שלה ופשוט פונות אלייה ורוצות לעשות אצלה אימון. הם גם אוהבות בגדי ספורט שזה חליפה של שתי חלקים זה מה שהולך היום כי זה יפה ומושך לעין זה בטרנד עכשיו והם ממש אוהבות את החליפה הזאת ויש אותם בכל הצבעים אבל הם בוחרות מה שהכי מחטב אותם ונותן להם להיות בנוח עם חליפה כי בכל זאת הם עושות איתם אימון והם חייבות להרישה בנוח ונעים עם החליפה הזאת ולתת להם הרגשה טובה באימון איתם לסיכום חלק מהנשים אוהבות לעשות ספורט ובמיוחד לזה לקנות בגדי ספורט חדשים רק שהתלהבו ויראו אותם עם הבגדים וגם להרגיש בנוח עם הבגדים ועלשות סטורי עם הבגדים החדשים נשים באמת אוהבות את זה ממש . הם באמת מתייחסות לזה שהם שמות את הגדי ספורט עלהם כאילו הם דוגמניות זה פשוט נותן להם הרגשה כפית ושמחה זה ועושה להם כיף בלב ובהכל אז נשים לא יפסיקו לקנות בחיים בגדי ספורט האלה שמתאמנות הם תמיד יחדשו את עצמם בבגדי ספורט חדשים כי ככה זה נשים הם תמיד אוהבות לקנות עוד ועוד במיוחד שזה בגדי נשים כי זה ככה זה הם מכורות לדבר הזה שנקרא שפוניג זה כיף וחוויה חד פעמית לכל הנשים הם פשוט חולות על זה לקנות ולקנות רק בגדים זה עושה להם כיף ממש .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]