כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת בגדי ספורט עבור נשים- המדריך המלא,

כשאישה באה לרכוש בגד ספורט, ישנם כמה קריטריונים תקפים שעליה לבחון בתשומת לב ובדקדוק רב טרם הקנייה, ( יש לציין שחלק גדול מהם תקף גם לגבי בגדי ספורט עבור גברים)

למעשה כמו שכולם יודעים שאסור בשום פנים ואופן לבוא אל הסופר מרקט כשאנחנו רעבים, אז אותה אנלוגיה תקפה באותה המידה גם לפני שנוסעים לצרכנות בגדים, בעיקר לגבי לפני שנשים נוסעות לקנות בגדי נשים המיועדים עבור פעילות ספורטיבית, כיוון שרק אחרי תכנון והבנה על אילו נקודות כדאי ואף צריך לתת תשומת לב מלאה, הקנייה תהיה הרבה יותר ממוקדת, הרבה יותר מודעת, והכי חשוב- הרבה יותר יעילה.

בגלל שאסור לאף אישה לעשות את הטעות ופשוט לבחור אימונית או בגד ספורט כלשהוא רק מתוך העיקרון שיראה עליה יפה, או שהוא חלק מחברה שהיא אוהבת בדרך כלל עם מוצרים אחרים, או (והכי גרוע מכולם) כי לחברה שלה או איזו ידוענית שאין לה שום השפעה אישית על החיים שלה יש כזה בגד.

קנייה שכזו תהיה הרסנית מכיוון שבגד ספורט שלא מתאים הוא הרבה יותר גרוע ממכנסיים או חצאית או אפילו גרביים שלא יתאימו לנו, הוא יהיה הרסני ויכול אף לעיתים לפגוע בחווית הספורט שלנו, ובמקרים קיצוניים יותר אפילו ממש לקצר אותה!

כיוון שבגדי ספורט הם חלק בלתי נפרד מהאימון שלכן, מהתמיכה שאתן זקוקות במהלך ריצה או כל פעילות ספורטיבית שונה, אישה שבאה לקנות בגדי נשים עבור ספורט צריכה אותם עם גמישות מתאימה, או שיהיו עשויים מבד שהוא נושם, וזו הסיבה שבחירה נכונה של בגד ספורט כנראה תשפיע בפועל הלכה למעשה על הפעילות הספורטיבית שלכן, אין זו הגזמה כלל וכלל! גם ברמת התפוקה והביצועים.

אז בשביל לבדוק טוב טוב מה שכל אישה צריכה בבגד ספורט יש לחלק את המדריך הזה לכמה וכמה קטגוריות.

דבר ראשון- סוג של בד, מה שאנו צריכים בעצם מבד של בגד ספורט, הוא דבר ראשון שיהיה נעים, פשוט נעים, אין כללים נוקבים בתחום הזה, אם את שמה את הבד על היד שלך בחנות והוא נעים לך –בינגו, לחלק הזה זה יספיק

דבר נוסף שבהחלט צריך לבדוק בבד לפני הקנייה הוא תכונה של גמישות, בד גמיש פחות יציק וכמו כן הרבה פחות יגביל אישה במהלך פעילות ספורטיבית, וממש לא משנה איזו מעפילות מאיזה סוג בדיוק, ולכן ההעדפה היא עבור בגדי נשים מבד גמיש יותר לפעילויות שכאלו.

חלק שני הוא מידה והתאמה.

יש בתחום האופנה והאמת היא שבעיקר בתחום של בגדי נשים, אבל לא רק, עניין שאישה לפעמים מגיעה אל החנות וקלטה בגד או פריט לבוש כלשהו שהיא ממש אוהבת, אבל לפעמים היא משום מה מחפשת מידה אחת גדולה יותר או קטנה יותר, לרוב בגדי נשים שנקנים במידה גדולה יותר נקנים מתוך מניע של הסתרה של משהו, חלק בגוף, פציעה או קעקוע, או כל דבר אחר, ובגדי נשים שנקנים מידה אחת קטנה יותר ממה שבאמת צריך נעשים מתוך מניע של להבליט, כל זה טוב ויפה אבל ממש מחוץ לתחום של ספורט, הסיבה היא שבספורט הבגד ספורט האידיאלי תמיד יהיה רק בגד שהוא בול במידה לא קטנה ולא גדולה, כי אם הבגד גדול מהמידה האמיתית שלך ואת צריכה להתעסק איתו ועם הקפלים שנוצרים מחמת גודלו במהלך האימון- נהרס לך האימון, ואין בכלל על מה לדבר בבדד עם מידה קטנה יותר מהמידה שלך באימון- הכל בבגד זה פשוט יגביל אותך בתנועות, ממש לא ספורט במיטבו.

לכן כשאת באה לבחור בגד ספורט פשוט תבחרי משהו במידה שלך.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]