כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת בגדים לפי מין – בגדי נשים

הכללים והחוקים שאנשים משני המינים מקפידים עליהם בעת קניות וקניית בגדים שונים, (בגדי נשים) בהתאם לצורתם ולצרכיהם של כל אחד מהם, ובדרך כלל הם מחפשים בגדים שמדגישים את האזורים הטובים והיפים בגופם, ומסתירים את חוסר העקביות אזורים או פגמים בהם, במאמץ להופיע בצורה הטובה ביותר מראה אפשרי ללא קשר לגודלם, משקלם או צורת גופם.
אופן הבחירה של נשים בבגדים בחירת הבגדים לפי צורת הגוף: בצורת שעון חול: החדר נשאר פתוח לנשים לבחור כל סוג של בגדים שהן רוצות, עם צורך לרכוש בגדים רכים ומהודקים מהמותניים להדגיש את הקימורים היפים שיש, והמכנסיים הצרים מלמעלה ומעט רחבים מלמטה, בנוסף לחצאיות העגולות שאינן ארוכות יותר מהברך.
גוף בצורת אגס: לנשים בגוף זה מומלץ לרכוש בגדים שמדגישים את אזור המותניים, ואת האזורים הרחבים של הירכיים והישבן כדי להסתיר שם את השומן, בנוסף לבגדים המעוטרים מלמעלה, במיוחד מהכתפיים, והמכנסיים עדיפים ברוחב אחיד מלמעלה למטה.

הגוף הוא בצורת ביצה: נשים בעלות גוף סגלגל מעדיפות להימנע מללבוש בדים בהירים, רכים, רקומים, מפוספסים ומכנסיים וחצאיות צרות אחרות, תוך חיפוש אחר בגדים בצבע אחיד והתרחקות מבריקים ובהירים צבעים בהירים ואימוץ צבעים כהים, עם אפשרות להוסיף אביזרים רכים לשבירת צבעים כהים.
האופן בו גברים בוחרים בגדי גברים: הגבר השמן: התרחק מבגדים מזדמנים או מפוססים באלכסון עם דגש על בגדים מפוספסים אנכית, ועדיף לקטגוריה זו לבחור ג'ינס עם חגורה להראות את אזור המותניים, ג'ינס הם הטובים ביותר עבורם תוך הימנעות ממלית החולצה בתוך המכנסיים
גבר נמוך: חפש בגדים עם ציורים וכתובות קטנות והתרחק מאלה המכילים ציורים וכתובות גדולות וענקיות, באשר למכנסיים, עדיף להיות מותניים נמוכים וצרים מבחינת האגן והירכיים, הנעליים עדיפות בצורה מרובעת תוך הימנעות מנעליים ארוכות וענקיות, והן יכולות לחבוש כובע כדי להשיג יותר גובה

הגבר הגבוה והרזה: חפשו בגדים מפוספסים אופקית במקום פסים אנכיים, עם גיוון של צבעים בין חולצות או חולצות ומכנסיים, והימנעו מאחד את הצבע ביניהם, והקפידו לרכוש בגדים בגודל מתאים תוך הימנעות. בגדים רחבים או צרים.
גוף שמן ושמן: על בעל הגוף הזה להיזהר בבחירת הבגדים שלה, כך שתתמקד בבחירת בגדים שגורמים לה להיראות ארוכה יותר ומלאה פחות, על ידי הימנעות מבחירת הדברים הבאים:
שני הדפסים מנוגדים בצבע, שמלות מלאות רחבות, חומרים עבים, בגדים עם עיטור גדול ורחב, או המכילים צבעים רבים.
באשר לבגדים שעליכם להתמקד בבחירתכם, הם כדלקמן:
חתיכות ארוכות, כמו נסיכות, בגדים עם פסים ארוכים, צבעים כהים במיוחד למכנסיים וחצאיות, תיקים בגודל בינוני.
גוף דק וארוך: על בעל גוף זה להתמקד ברכישת בגדים שמצמצמים את אורכה הארוך וגורמים לה להיראות מלאה יותר, על ידי הימנעות מבחירת הבגדים הבאים:
בגדי פסים לאורך, הגורמים לגוף להיראות ארוך יותר, בגדים מפוספסים רחב, ומעילים שנותרים פתוחים. בגדים ארוכים שנופלים על הגוף.
באשר לבגדים שעליהם לחפש ולבחור, הם מיוצגים כדלקמן:
בגדים מפוססים אופקית, בגדים עם כיסים שקופים וחתיכות בגדים המציגות את המותניים, עם גזרה ברורה באזור זה. חגורה רחבה בצבע שונה מצבע של פריטי לבוש אחרים, בגדים עם גרפיקה רחבה וגדולה. צבעים מבריקים ובהירים, אביזרים, בגדים מרובי צבעים, תוך שמירה על עקביות צבע.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]