כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את אחרי לידה? כמה זמן יקח לך לחזור למשקל המקורי לפני הלידה? האם תעשיית בגדי הנשים תתחשב בך בזמן התהליך?

לנשים אחרי לידה יש ״בטן מלאה״ על תעשיית בגדי הנשים. ישנה ביקורת חריפה מצד נשים רבות על אותם מעצבי האופנה שלא חושבים מספיק על נשים הנושאות את הסטטוס ״אחר לידה״. בעקבות תופעה זו, ישנו מספר נשים שבחרו לנהוג בעצמאות רבה והחליטו ״לקחת את החוק לידיים״ בעניין הזה, הן עמלו על בניית עיצוב והתאמה של בגדים לנשים אחרי לידה, והקרדיט בהחלט מגיעה להן על כך. הרי הן בעצמן עשרות ״לוקים״ וסגנונות בטענה ש "לאף אחד ממעצבי האופנה, מהמפעלים וממותגי הענק לא היה את התבונה להסב את תשומת ליבם לנתח השוק הזה, שהוא כל כך גדול וחשוב . לאורך השנים האחרונות נצברו אין ספור חוויות בהן אישה לאחר הלידה נכנסת לחנות בגדי נשים, ובמקרה הטוב זוכה למצוא בגד שיתאים לה בגזרה, אך קיים בצבע מיושן, או שהמידה הדרושה כבר אזלה מהמלאי, כך שללא ספק ניתן להבין אותן.

כדי להבין את חלקן המוצדק של התלונות הללו, חשוב לעשות סדר בדברים שנאמרים. משפיעניות וכוכבות רבות נוהגות לשאול בגדי מעצבים לתוכניות טלוויזיה, אירועים חברתיים וכדומה, מתוך הסכמי ייצוג או בחירות של הסטייליסט הצמוד אליהן. בגדים אלה מגיעים במידות שבדרך כלל מיועדות לדוגמניות בתצוגות אופנה ולהצגה מול גופי רכישה. כך זה היה מאז ומעולם, אלא אם הבגד נתפר בדיוק למידותייך לטובת אירוע חשוב כמו איזושהי פרמיירה או טקס שטיח אדום בסיטואציה חשובה מאוד או באירוע תקשורתי גבוה. מן הסתם, אישה ממוצעת לאחר לידה לא נמצאת בטווח מידות זה, למעט כאלה שהתברכו בגנטיקה יוצאת מן הכלל. התלונה השנייה של אותה החבורה לגבי בגדי נשים בחנויות נשמעת מעט מוזרה, מאחר שמותגים רבים, בעיקר מותגי יוקרה ו״השמות הגדולים״ כמו לואי ויטון, דולצ׳ה גבאנה, דיור ואחרים, מציעים בגדים לפחות עד מידה 42. לא מתאים לכולן, ועדיין, יכול להיות מספיק למידותיהן של לפחות חלק מהן.
כך או כך, אין להמעיט בחשיבותה של האמירה החותכת הזו, הרי שחלק לא קטן מנשים אלו, הן גם ידועניות שכולנו מכירים, כאלו שמוקמו ממזמן כסמל בעיני השורה הראשונה של מעצבי האופנה ומותגי הענק כמו מייקל קורס, מקס מרה, פיליפ פליין ורבים אחרים. כאלו שבחוויתן האישית הן הרגישו שתעשיית האופנה טרקה להן את הדלת בפנים. "חוסר המבחר וההיצע של בגדי נשים אחרי לידה, לא מעביר אפילו מעט מסר חיובי לנשות העולם" כך אחת מנשים אלו סיפרה בראיון. "זה יוצר תחושה של בלבול ואף ניכור. הלוואי שהיינו מרגישות כבר ממזמן את הביטחון העצמי שקיים עכשיו, אחרי העלאת המודעות לנושא הזה. אני אספר עלי אך אדבר בשם כל הנשים ההרות לדורותיהן: הגוף הזה שלי העניק לי תינוק, שעבורו הפקתי את כל שהיה צריך כדי לגדול ולהתפתח בגופי וזהו לא פחות מנס. לא יכול להיות שבמקום להרגיש גאווה – בדיוק ברגע כזה הרגשתי חוסר ביטחון של ממש. פשוט כי לא נכנסתי לבגדים. כמה טיפשי זה נשמע, כשאני מדברת על זה בדיעבד".

אז אם כבר ילדת יותר מפעם אחת וזו לא הפעם הראשונה שבה את מתומדדת עם שינויים פיזיולוגיים שעובר גופך לאחר הלידה בטח גם לך התברר שאי אפשר לאבד את הקילוגרמים שנצברו לך במהלך ההיריון רק על ידי גלילה באינסטגרם ותהייה ״מדוע אני לא נראית כמו כל הדוגמניות האלו בביקיני?", משהו מעבר לזה חייב לקרות.
אז כשאימהות טריות חושקות לחזור במהרה למידותיהן, כנראה שידרשו להן מספר כלים חשובים כמו אימוני כושר בהתמדה, תכנית מסודרת ואפילו מאמן אישי, תזונה נכונה שחשובה לא פחות, ותשוקה אמיתית לחזור לגוף האופטימלי שלהן. כשנשים מפעילות על עצמן לחץ להיראות כמו דוגמנית צמרת זמן קצר לאחר שילדו תינוק, זה תלוש מהמציאות, אבסורדי לחלוטין, מטעה את הסביבה ואפילו מסוכן. אז נשים יקרות, עולם בגדי הנשים מתפתח, משתנה ומתאים את עצמו אלינו הנשים בכל רגע נתון, אפילו בעודכן קוראות את המאמר הזה עכשיו. השתמשו בתבונה בגוף שקיבלתן, הוא מדויק ומדהים יותר ממה שאתן חושבות.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]