כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגד חלומתיכם מחכה לכן ממש בפינה !

האם תמיד חלמת להיות הכי נוצצת בחדר? להיות האישה שמסובבת את כל הראשים כשהיא רק פוסעת קדימה ? להפיל גברים מבלי למצמץ באותה עת לכבוש יעדיים שאת מציבה לעצמך?

עכשיו את לגמרי יכולה להיות הכוכבת הבלעדית של החיים שלך !

לאורך שנים על גבי שנים נוצרה נורמה חברתית לפיה האישה צריכה להיות יצוגית, ללות את הגבר בדרך ליעדים הברורים אותם הוא מציב לעצמו ולהציב רף ברור בחברה שלפיו נשים הלבושות בטוב טעם מהוות את התלגמות המעמד האמיד בחברה – הדבר שצריך למשוך את כל העיניים אליו ולשדר פאסון, אלגנטיות ושפע . תקופה אחר תקופה אנשים האמינו שיכולתו של הגבר להחצין את עמידותו והמעמד הכלכלי שלו טמונה בדרך בה אשתו מוצגת בחברה, ולא בכדי .

האישה היוותה את התגלמות ההצלחה הגברית, גברים מצליחים שידרו כוח ועוצמה באמצעות היופי של הנשים שלהן, שלרוב בלט בעקבות בגדי נשים מלאי עיטורים , עם גזרות בולטות ועיטורים למינהין .

כיום, עם התקדמות הנורמות החברתיות ושינוי התפיסות הפרימטיבויות הבגד עדיין משמש כייצוג ברור לכוח ועוצמה – אבל לאו דווקא רק בהחצנת כוחו של הגבר.

עם התברגות נשים בעמדות מפתח , נשים מגלמות הצלחה בפני עצמה – ועם ההצלחה גם באה האחריות לשדר את התפיסה – תהיי בוסית ובאותה עת תתלבשי כמו ליידי.

נשים מצליחות יודעות – אישה יצוגית שיודעת מה היא שווה יודעת להחצין כלפי כל, בריש גלי ובביטחון ברור לעין את ההצלחה שלה.

אישה שיודעת להתלבש בטוב טעם, להבליט את המעלות שלה ולהתהלך בביטחון תוכל להציב תחרות הולמת לחברה הפטריכאלית ולכבוש כל יעד אליו היא חותרת .

בשונה מבעבר מעמד האישה לא היה בראש מעייניה של התפיסה בחברה שכל מה שעניין אותה הוא היכולת של האישה להיראות במיטבה גם על חשבון הנוחות היומויות שלה.

נשים הולבשו בבגדים צמודים , עם מחוכים למיניהן מבלי יכולת להתהלך בנוחיות כשבראש עומדת תפיסת מודל היופי של אותה תקופה.

אבל היי בנות , אנחנו במאה ה21- היום הדברים כבר לא נראים ככ רחוקים מלהתגשם והיום קניית הבגד לא צריכה להיות ככ מפרכת אלא יותר משחק משעשע שבו את הכוכבת של החיים שלך , משחק שבו את את מגשימה חלומות – ויכולה לרכוש בגד שנראה גם טוב כלפי חוץ וגם משדר נוחות יומימיות מקסמילית .

בנוסף , עם התפתחות תחום האופנה נוצרה תחרות ברורה בין חברות שונות , מה שהוזיל את המחירים באופן משמעותי ויצר תקדים שמשחק באופן ברור לטובת הנשים שמעוניינות לרכוש בגדי נשים.

המבחר של הבגדים גדל , ואיתו האופציות השונות היכולת של האישה לחפש את הבגד שיתאים בדיוק לה .

הבגדים מוצגים באתר ומאפשרים לקונה לרכוש בגדי נשים בכל הצבעים, הסגנונות והגזרות !

המלצה שלי- אל תפספסי את ההזדמנות לבקר באתר הקניה האינטרנטית לבגדי נשים – אחרי הכל כמו שאת לא מתפשרת על ההצלחה שלך אל תתפשרי על היכולת לשדר אותה כלפי חוץ!

ומי יודע אולי אפילו תמצאי את בגד חלומתיך ותהפכי לאחת מהקונות הקבועות שלנו.

צאי מהשחור! אלו הגוונים שאת חייבת במלתחה שלך החורף

אין כמו השחור אנחנו יודעות.. מתאים להכל, לכל מצב ולא משנה באיזה תחושה אנחנו, אם מדובר ביום יום או שמדובר באירוע. הוא תמיד שם, תמיד מתאים ותמיד יגרום לנו להרגיש בנוח

אבל נוצר מצב שלרובנו יש הרבה יותר שחור מיתר הצבעים וגרוע מכך אף התרגלנו ללבוש שחורים ולהרגיש רק איתם בנוח.

הרי בגדי נשים זה הרבה מעבר לצבעים, הרבה מזה, זה האם אנחנו מרגישות בנוח בבגד ובצבע שבחרנו והשחור כמעט תמיד יענה על כך.

כמה נשים ראיתי שאין להן מגוון כמעט במלתחה ואם ישנם כמה פריטים בצבעים הם מאוד ספציפיים ולא מתאימים לרוב המקרים.

ובכן, תנו לנו לספר לכן משהו

אם תמשיכו ללבוש שחור ולא משנה בכמה סגנונות או דוגמאות, זה עדיין נראה אותו הדבר!

מעבר לזה.. אנחנו פשוט חייבות לגוון ולהתחיל להתרגל להרגיש בנוח בעוד צבעים שבהחלט יכולים להחמיא לכל אחת.

הצבעים הכי טרנדים בבגדי נשים החורף הזה הם צבעים דווקא מיוחדים ורובם ומאוד נינוחים ויוצרים מראה נועז אך קלאסי, ואם אין לך לפחות שניים מהם, אז ממש הגיע הזמן!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]