כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/shop/

בגדי נשים
יתרה מזאת, כדי לייצר בגד זול מייצרים אותו בסיטונאות, דבר שמוריד את טיב ואיכות הבגד. נשים רבות ובצדק לא רוצות להתפשר על איכות הבגדים ולכן קונות בחנויות בוטיק וחנויות מותגים וכך יוצא שעלויות הבגדים רק עולות ועולות. גם אישה שקונה בגד זול צריכה שוב ושוב לקנות בגדים בגלל בלאי של הבגדים שלה וכן בגלל שיש שפע גדול אז רוצים לקנות ולקנות עוד ועוד וזה בור בלי תחתית.

במשפחות רבות לא רק אם המשפחה קונה בגדי נשים אלא גם עבור הבנות שלה. קניות עבור נערות ונשים צעירות קשה הרבה יותר כיוון שהן בררניות יותר ונוטות לבחור בגדי מותגים כאופציה ראשונה. המשפחות האלה שאין להם בד"כ כסף מיותר לבזבוזים מוצאות את עצמם במצב לא פשוט מול רצון לבין היכולת שלהם לעמוד בהוצאה.

ישנה תרבות קניות בישראל. מאוד מקובל שכדי לנצל זמן משפחתי או עם חברה אנחנו מעדיפים לבלות בקניון או בקניות או שופינג. וכך נוסף למפגש משפחתי או חברי יוצא שמוציאים כסף רב על חפצים שלא בהכרח היינו צריכים. ההרגשה שזה משהו שהוא חלק מהכיף לעשות קניות מבלבלת אותנו וגורמת לנו להוציא הרבה יותר כסף ממה שתכננו.

בעקבות המצב הזה יצאו נשים רבות במחאה על המחירים המופקעים והקימו חנויות יד שניה לשם נשים תורמות את הבגדים שלא לובשות ויכולות תמורת שקלים בודדים להתחדש בבגד שהתאים להם ולא התאים לקונה המקורית. שיטה זו לא רק שחוסכת כסף אלא גם מצמצמת את ההשפעות הגדולות שלל תעשיית הבגדים- עלויות בגדים גבוהות, זיהומי אוויר ומים, חוסכת זמן והרבה מקום בבית ובחיים.

מה הוא המעיל המושלם

אין ספק שהפריט בבגדי נשים שמסמל את החורף הוא המעיל

יחד עם זאת, אני עדיין רואה המון נשים זזות באי נוחות בתוך המעילים שלהן, מתקשות לשלב אותן בלוקים והדבר הכי קריטי, כשמגיע שיא החורף הן מוצאות עצמן לא יכולות ללבוש שכבות שיחממו אותן כי לא ביצעו את רכישת המעיל במחשבה נכונה קדימה לשיא החורף.

בכדי לקנות מעיל שישמש אתכן תקופה ארוכה ויתאים לכל שלבי החורף ולכל לוק

אספתי לכן כמה טיפים חשובים ביותר כדי שתוכלו לקנות את המעיל הבא שלכן בצורה חכמה ויעילה.

קחו מידה יותר! כאשר אנחנו מדברים על בדים שאינם גמישים יש לנו מעט בעיה ומוגבלות תנועה.

מצד אחד אנחנו רוצות שזה יישב צמוד ומעוצב ומהצד השני אנחנו גם רוצות להיות מסוגלות ללבוש סוודר או שכבה נוספת מתחת למעיל בימים הקרים של החורף.

כאשר אני מדברת על מידה יותר, שימו לב התייחסו לכתפיים

זה בעיקר מה שמגביל אותנו ברוב המקרים כאשר מדובר בבד לא גמיש.

בבגדי נשים מחוייטים או לא גמישים באופן כללי, תמיד נסו להרים את הידיים, אם קשה לכן- קחו מידה מעל.

בנוגע למעילים בפרט, אם הצלחתן להרים ידיים וזה עדיין משוחרר, מעולה זו המידה שלכן.

אם הצלחתן להרים ידיים אך אתן מרגישות שזה גבולי ושעם עוד שכבה אחת אפילו דקה כבר לא תצליחו לנוע בחופשיות אז קחו מידה יותר.

הטיפ הזה יעזור לכן לבחור מעיל שגם נראה טוב עליכן וגם תוכלו לשלב לבוש שכבות בימים הקרים ביותר של העונה מבלי להרגיש באי נוחות ומוגבלות תנועה.

בחרו לפחות מעיל אחד אלגנטי, מעילי העור הם מאוד טרנדיים אך בהרבה מהמקרים הם עלולים לא להשתלב בהופעה שלנו ובלוק הכללי

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]