כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה צמד המילים הללו אומרות לכם??

לאורך כל ההסטוריה אתם יכולים לראות טרנדים משתנים.

פעם הגברים לבשו בגדי רחבים שהיו דומים לשמלות, ונשים לבשו שמלות רחבות ואף רעלה שכיסתה אותן לחלוטין. היום אפשר לראות את כולם בחולצה ובמכניים אי אפשר להבדיל כמעט אילו בגדים שייכים למין הגברי ואילו למין הנשי.

כמובן שבכל ארץ יש את סגנון הלבוש שלה ואת האופנה לאותה תקופה.

ניתן לראות שבארצות ערב רוב בגדי הנשים זה רעלה ושמלות ארוכות המכסות אותן לעומתם ארצות כמו רוסיה, לונדון ואמריקה הנשים שם לובשות בגדים ססגוניים וקצרים לפי איך שהן רוצות.

בישראל בגדי הנשים מחולקים למספר קטגוריות:

  1. החילוניים -שלובשים בגדים צבעוניים, קצרים והנשים אף לובשות מכנסיים.
  2. החרדיים- הגברים בדרך כלל לובשים חולצות לבנות עם צווארון ומכנס שחור ובגדי הנשים מאופיינים בשמלות ארוכות או בחולצות וחצאיות שמכסות אותן.
  3. דתיים- הגברים לובשים כל בגד צבעוני, והבנות בדרך כלל לובשות חצאיות אך לא כמו החרדיות הן לובשות קצר.
  4. ערבים- ההתנהלות שלהם כמו היהודים לגבי החילונים שבהם אך החרדים שבהם לובשים כפיה ובגדי הנשים מאופיינים ברעלה ובשמלות ארוכות המכסות את עצמם.

בגדי הגברים דומים אבל שונים אך בגדי הנשים משתנים בהתאם לחוג שאתה משתייך אליו והיכן שאתה גר.

בגדי הנשים היו פעם בתור בגדי עור כי כמובן הטכנולוגיה לא הייתה נהירה לפני אלפי שנים.

הגברים היו צדים את החיות בשדה עם חץ וקשת והנשים היו מכינות בגדים מעור של צבי, אריות וכו..

פעם הבגדים נועדו לחמם ולכסות כמה שרק ניתן ולכן פחות שמו לב לאופנה העיקר שיהיה בגד.

לאחר מכן החלו לייצר מכונות שמפעילים אותם ידנית ואת הצמר כבר לא ארגו בידיים זה היה שינוי משמעותי אך עדין לא היו הרבה בגדים בעיקר בגלל שעבודת היד הייתה איטית ומייגעת.

לאחר מכן החלו לעבוד בשיטת המכונה- בשיטה זו פעלו בפסי ייצור וייצרו חלקים, חלקים מהבגד ובסוף חיברו אותם בייחד.

היום אנחנו כבר יכולים להרשות לעצמנו סטים רבים ככל האפשר.

מאז שהחלו לייצר בסטוקים האופנה החלה להשתנות והיא משתנת גם בכל רגע כי קל בעצם לייצר בגדים זה נעשה ללא מאמץ והאנשים כמובן שמחים לקנות כמה שיותר.

אך ככל שהבגדים מתרבים כך גם האיכות שלהם הולכת ופחתה.

פעם הבגדים היו עשויים מעור משובח והיום ניתן לראות שבד הסנטתי משחק לו תפקיד יפה בתעשיית הבגדים.

אתם יכולים לקנות עור אך זה יעלה הון ומשפחות רבות לא יכולות להרשות לעצמם את זה.

למרות שישנם סגנונות בבגדי הנשים שנשמרו לאורך השנים הבד הוא כמובן לא אותו בד והאיכות היא כמובן לא אותה האיכות.

רוב המעצבים בעולם מעדיפים לעצב בגדי נשים כי בתכלס אתה יכול להפליג בדימיון ולייצר דברים מהממים.

אתן גם יכולות להיכנס למלתחה שלכן ולהתחיל לעצב לכן את הבגדים שאתן רק רוצות עם איזה סוג בד שאתן מעדיפות זה לא קשה!

תבחרו לכן את הסגנון המועדף עליכן ותתחילו לרקום בגד בדמיונכן.

אתן יכולות ללכת לתופרת עם סוגי הבד שאתן רוצות, לתפור בעצמכן או אפילו להרכיב בגד משלל הבגדים שיש לכן בארון.

הבגד יראה טוב והוא לא יעלה הון כמו בגדי המעצבים.

תחשבו איזה סגנון אתן רוצות ותתאימו את זה גם למאפיינים שלכן אם אתן גבוהות אז תבליטו את הרגליים את אתן בהירות תשלבו בד בהיר וכו…

אז קדימה לעבודה!

ולפעמים אתן לא צריכות לפעול על פי הסגנון חיים שנולדתן אליו לפעמים אתן יכולות לשים פס על כולן ולעצב לכן מלתחה לא לפי הזרם שאליו אתן משתייכות אלא לפי מה שאתן אוהבות באמת.

טיפים לאופנת בגדי נשים לקיץ

גם אתן מרגישות את זה? חופי הים מתמלאים, המעלות שוברות שיאים והמזגן הופך לחבר הטוב ביותר שלנו, כן כן הקיץ כבר כאן וכדאי להצטייד בהתאם. הנה כמה טיפים לפריטים סופר טרנדיים שאתן חייבות בארון לכבוד המאורע.

שמלות בוהו- מתאימות לכל אירוע

זהו פריט חובה, ואם אין לך שמחה אחת כזו בארון. את צריכה להתבייש בעצמך. שמלות בוהו הן קלאסיקת בגדי נשים, הן משלבות את הקלילות והנוחות המושלמת שאת צריכה כדי לפתוח את הקיץ. את מקבלת שיקי, פשוט וקלאסי. שמלות בוהו, חלקות, פרחוניות ועם עוד שלל הדפסים יכולות להתאים ליום יום, ליצאות ספונטניות ואפילו לים, זהו הבגד האולטימטיבי המושלם לקיץ.

הטייצים חוזרים לאופנה

אם התרגלנו לחשוב שלטייצים קיימת רק תכלית אחת, והיא כמובן, בגד נוח לאימונים, אז מסתבר שממש טעינו. נדמה שהטייצים עשו קאמבק ובקיץ הנוכחי הם מככבים. טייצים קצרים, טייצים 8|7, בצבעים מגוונים ובשלל סגנונות. זהו כבר לא בגד לספורט בלבד! טייצים קצרים הפכו מאוד חמים, ממליצה לכן בכמה, אפילו בסטים של טייץ וחולצה תואמת.

תיקי קש בכל הגדלים והסוגים

גם תיקי קש מתחילים לאט לאט לחזור אלינו, והקיץ הם סופר טרנדיים. בין אם מדובר על תיקי קש גדולים שאפשר לקחת לים ובין אם אלו תיקים קטנים יותר עד גודל של ארנק ממש. תיקי הקש יכולים להתאים גם ליציאות פשוטות יותר ויכולים להתאים כמעט לכל לוק קייצי שתבחרי בו.

משקפי שמש חתוליות

הדעות על משקפי השמש החתוליות מעט חלוקות, כי בואו נהיה כנות, הן לא מחמיאות לכולן. עם זאת, השנה נהיה בהחלט יותר נפוץ לראות אותן על דוגמניות בהשקות ועל המון כוכבות רשת. אפשר ללכת אין אפילו מורמות על הראש ועדיין הן יצליחו להקפיץ לך את כל האאוטפיט בשניה. פריט כל כך קטן שמצליח להרים את הלוק בצורה מדהימה.

בגדי ים עם קשירה

איך אפשר להמליץ על פריטים לקיץ מבלי להתייחס לגולת הכותרת שלנו- בגדי ים. כשאנחנו מגיעות לקנות בגדי ים לקיץ אנו נסחפות אחר שלל גזרות ודוגמאות. גזרות בגד ים שתמיד מתקבלת בחום היא בגד ים קשירה. קשירה סביב הבטן, לאורך הגב, קשירה במותניים, כל קשירה מתקבלת בברכה. זה לחלוטין מקפיץ את כל הייחודיות של בגד הים ואין ספר שיגרום לך להיות הכי בולטת בחוף.

כתפיות דקות- כתפיות ספגטי

אין פריט לבוש יותר עדין, נשי ואלגנטי מגופיות טופים וכמובן שמלות עם כתפיות ספגטי. הכתפיות הדקיקות מקנות לכל לוק מראה קלאסי ואלגנטי. הכתפיות הדקיקות מבליטות את עצמות הבריח וככה מעניקות לך את המראה הכי עדין שאפשר. שמלה עם כתפיות ספגטי מתאימה בעיקר לאירועים וליציאות בערב בהן מתחשק לך להקרין אור ונשיות שיא, ממליצה בחום.

אחרון חביב חמניות חמניות ועוד קצת חמניות

בכל זמן ובכל עונה, בעיקר בקיץ אין ספק שבגדים, בגדי ים, תיקים וכל דבר בערך בהדפסי חמניות, מצליחים תמיד להישאר באופנה ופשוט יפים בכל מצב. הדפסי החמניות הם יפים, קייצים, פשוטים ומתאימים כמעט לכל אחת.

בנות, אין מה לעשות. הקיץ תמיד תמיד מביא איתו את הבגדים הכי יפים והכי כייפים, אלו הם הפריטים שעליהם אני ממליצה בחום לקראת הקיץ החם והלוהט שמתקרב אלינו בצעדי ענק. בחירת בגדי נשים יכולה להיות לעיתים מאתגרת ולא לגמרי פשוטה ומהנה, אבל בנות, אין סיבה להתייאש, פשוט להתעדכן. כדאי כמובן להמשיך ולעקוב אחרי הטרנדים וההמלצות לקיץ הקרוב, אתן לא תתאכזבו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]