כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – צפו בקולקציה בגדים לנשים

"בגדי נשים" , עם כיוון השעון משמאל למעלה: סטלה מקרטני, ארדם, אמיליה וויקסטד, מולברי, מייקל קורס, סלין, מולברי, קלווין קליין, סלין, ולנטינו, גוצ'י, קלווין קליין, פרונסה שולר.קרדיט…איור צילום של הניו יורק טיימס; תצלומים מאת ולריו מצאנוטי עבור הניו יורק טיימס (מקרטני); Hiroko Masuike/The New York Times (Kors); Firstview; ו- Nowfashion.

"בגדי נשים" .
זוהי מציאות של ההיסטוריה של הלבוש שמראה מגדיר עשור בדרך כלל לא מתקרש עד מאוחר למדי בתקופה שהם בסופו של דבר באים לייצג. חצאיות המיני וצבעי קריולה של שנות ה-60, כתפי הכוח של שנות ה-80, המינימליזם של שנות ה-90 – כולם הגיעו למסה קריטית עד לאמצע התקופות האלה, כאשר כל מה שבעבע בארונות הבגדים ובמדרכות מצא את השתקפותו בעולם הרחב.

ובכן, סוף סוף הגענו לשלב הזה בשנות ה-2010. הלוחות הטקטוניים של האופנה השתנו. תסתכל מסביב. מה אתה רואה?

תסתכל על המסלול: במהלך סבב תצוגות האופנה האחרון, חליפות – ושרוולים וחצאיות ארוכות – שלטו. תסתכל על הרחוב, ועל החנויות.

פרסומת

דלג על פרסומת

"נשים שקנו פעם שמלות סטרפלס עם חצאית קטנה קונות כעת שמלות ערב עם שרוולים וצווארון גבוה", אמרה קלייר דיסטנפלד, הבעלים של Fivestory, בוטיק היעד באפר איסט סייד של מנהטן. "לפני ארבע עונות לא יכולנו למכור חולצה, ועכשיו כולם רוצים חולצה. נשים צעירות שנהגו להיכנס ולקנות את השמלות הבלתי קיימות של בלמיין עוזבות עם חצאיות עד הברך עם סוודר או חולצה של אמיליה וויקסטד".

צניעות על המסלול
13 תמונות הצג הצגת שקופיות›

ולריו מצאנוטי עבור הניו יורק טיימס
ואם כבר מדברים על Balmain – אפילו התווית הזו הציעה סריגים ארוכים, שרוולים ארוכים ועורות תנין ארוכים בין הסגנונות הקצרים והשוליים בקולקציה האחרונה שלה.

תסתכל על השטיח האדום: הייתה רות נגה בעלת עונת הפרסים האחרונה בסדרה של שמלות עם שרוולים בנדיבות, ואז הופיעה באוסקר כמעט כולה מכוסה בוולנטינו אדום – שרוולים ארוכים, צוואר גבוה, חצאית ארוכה – והכינה די הרבה כל רשימת 10 המתלבשים הטובים ביותר של הלילה. זהה ג'סיקה ביל (בשרוולים ארוכים, צווארון גבוה, קאופמן פרנקו זהב באורך הרצפה) ואיזבל הופרט (בשרוול ארוך, צווארון צוואר, לבן ארמני פריווה באורך הרצפה).

תסתכל על הארון שלך.

תמונה
רות נגה בטקס פרסי האוסקר ה-89.
רות נגה בטקס פרסי האוסקר ה-89. קרדיט…נואל ווסט עבור הניו יורק טיימס

אני עשיתי. וגיליתי שאחרי למעלה מארבעה עשורים שבהם האמנתי שחצאיות ארוכות מייצגות את האנטי-שחרור של נשים, דונמים של חומר שמפריע להתקדמות, של בחירה להתחתן בשמלה קצרה וללבוש שמלות קצרות ל-Met Gala (פעמיים) ומעודדים בכל פעם שסלבריטאים לבשו חצאיות מיני. תערוכות פרסים כהכרזת עצמאות, רכשתי במהלך ששת החודשים האחרונים לא רק חצאית אחת עד הקרסול, אלא שתי שמלות עם שולי מטפחת שמגיעות גם לרגלי. כמו כן שרוולים ארוכים וצווארון עגול.

פרסומת

דלג על פרסומת

"זה מקרו-טרנד", אמר ג'יזלן גואנס, מייסד אתר האופנה החדש The Modist. כלומר, טרנד שחורג מהאופנה. אבל מה זה בדיוק?

סוף המבט העירום. תחילתו של עידן חדש של "העצמה פלורית" נשית (כפי שאמרה איזה דזון, חזאית מגמות, ל-CNN), כפי שמתבטאת דרך סוג השמלה שמעדיפה את הפרט ואת צרכיה על פני הקלישאות של משחק תפקידים נשיים. אפשר לטעון שזה התחיל, כפי שהדברים האלה עושים, לפני שנתיים לפחות – ה"ניו יורק טיימס" החל לתעד נשים צעירות ברחובות ברוקלין משכבות בגדים בדרכים יצירתיות שסיכו או חיתלו את גופן כבר ב-2015. אבל זה מגיע רק עכשיו לקריטי. המוני, הודות להתכנסות של גורמים חברתיים, פוליטיים ותרבותיים כפי שהם משתקפים בלבוש.

ובאשר לנושאים האלה: נשים, האופנה סיקרה אותך. במלוא מובן המילה הזו.

תמונה
וודיאנובה ואדוארד אנינפול בוולנטינו.
וודיאנובה ואדוארד אנינפול בוולנטינו. קרדיט… מרסי סווינגל עבור הניו יורק טיימס

חישבו על זה כך: ב-2014, ריהאנה קיבלה את פרס אייקון האופנה מטעם המועצה של מעצבי האופנה של אמריקה בשמלה של אדם סלמן, מכוסה ריינסטון. בנובמבר האחרון, היא קיבלה את פרס נעל השנה בטקס פרסי ההישג של Footwear News בחצאית קטיפה שחורה וארוכה של Vetements X Juicy Couture, חולצה עם שרוולים ארוכים עטופה במותניים וכפפות ארוכות, כמעט ללא עור נראה כלל. ב-2015, ביונסה תיעלה את ונוס על חצי הקונכייה בג'יבנשי הצרופה ב-Met Gala, עם רק חלקים של רקמה פרחונית ממוקמת אסטרטגית כדי למנוע ממנה מעצר; השנה, ה- Met Gala חוגגת מעצבת – Rei Kawakubo – שהתצוגה האחרונה שלו עטפה את הגוף הנשי בכריכים חסרי ידיים מגודלים, שבלעו בשלמות את צלליות בטי בופ ובוטרו.

"אנחנו חיים בעידן של ריאליטי ושקיפות, שבו הכל נמצא בחוץ", אמרה לוסי גרין, המנהלת העולמית של קבוצת החדשנות

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]