כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים קיימות בסוגים שונים, וכמובן בצבעים שונים, ולכל בגד יש את הייחודיות שלו, בין אם הייחודיות נובעת מהעיצוב שבו או שהיא נובעת מהצבע שלו, כל דבר מוסיף עוד אור לבגד ובעצם הופך אותו לגרסה הכי טובה של עצמו, ובהתאם לכך נשים שונות לומדות להכיר את מה שהן הכי אוהבות ומעדיפות ללבוש, אך האם זה הגיע בפתאומיות יתרה?, ובכן כמובן שלא ועד שנשים רבות הגיעו למסקנה מהו הבגד המושלם בשבילן צריך לחזור קצת אחורה בציר הזמן לראשית המחשבה ובעצם לראות מהו הצבע המועדף ביותר על כל אישה מסוימת, וכולנו מכירים שישנם 2 צבעים ספציפיים אשר מזדהים כצבעי הנשים, ועליהן נדבר עוד רבות במאמר זה, אז צאו איתנו למסע מופלא בעקבות הצבעים ובמהלך המאמר נדבר גם על הקשר של הצבעים עם הבגדים שאתן לובשות.

ראשית, מהו בעצם צבע?, ובכן ההגדרה הרשמית של צבע הוא מידע מעובד, שמערכת העצבים מוסיפה לתמונה, הנקלטת בה מהעיניים, בהתאם לאורך גלי האור, בחלקי התמונה השונים. ראיית צבעים מסייעת ליצור החי בזיהוי עצמים, ומשפיעה על רגשותיו(מתוך ויקיפדיה), מכאן ניתן להסיק שלצבע תכונה פיזיקלית של החזרת קרני אור היישר אל תוך העין שלו בעזרת גלי אור, וכל גל מתפרש כצבע שונה, ומכאן העין שלנו בעצם מקבלת "גירוי" מהצבע מכאן שהוא נתפס במוחנו כדבר יפה המוסיף רבות לאובייקטים השונים בעולם ולכן הוא כזה מיוחד.

ובעקבות ההסבר הנ"ל כמובן שצריך ואף דרוש לעצב בגדים בצבעים שונים, כי אם צבע מסוים נתפס במוח "כממלא את החסר" אז הצבע הוא מה שייעצב את אישיותו של הבגד, ולפיכך ניתן למצוא היום מגוון רב של בגדים בצבעים שונים, גם צבעים אשר לא נראים לנו כרגילים ויום יומיים, כל סוגי הצבעים נלקחים בחשבון בעניין הזה וכולם מעצבים את הבגד בדרך שלהן, וכל זאת כבר תלוי בחיבורכן האישי אל צבע מסוים שסביר להניח יהיה בחירה בין 2 צבעים ידועים ברחבי העולם.

ו 2 הצבעים הללו הם לא אחרים מאשר ורוד וסגול, צבעים אשר מזדהים במיוחד עם המין הנשי, אך הצבע הורוד לוקח בפאר רב יחסית את הצבע הסגול ונשים רבות נוטות להזדהות עם הצבע הורוד יותר מאשר עם הצבע הסגול, הצבע הוורוד מקושר במערב עם נשיות, כמו שהצבע הכחול מקושר עם גבריות. בהתאם לכך, מקצוע של "צווארון ורוד" הוא מקצוע שמרבית המועסקים בו הם נשים. הקישור הזה חדש יחסית מבחינה היסטורית, ומקורו במחצית הראשונה של המאה העשרים. עד אז נחשב לעיתים דווקא הכחול לצבע "נשי"(מתוך ויקיפדיה), בעצם לא ניתן להבין עד הסוף למה דווקא הצבע הורוד נתפס כמקושר באופן ישיר עם המין הנשי וכל אחד במהלך ההיסטוריה העלה סברה ודעה אישית לגבי זה, וגם אתן יכולות מן הסתם ומעתה והלאה חוש הדמיון והמחשבה הוא לגמרי שלכן ואנו בטוחים שלכל אחת מכן יש לפחות סיבה אחת להזדהות הרבה עם הצבע הורוד כך שהעניין הנ"ל הוא בהחלט אישי ומשתנה בין כל אחת ואחת.

לסיכום, למדנו להכיר את הקשר של הצבעים לבגדים ולמה בעצם צריך לעצב בגדים בצורה צבעונית, וגם הדגשנו את הקשר העמוק והמשמעותי של המין הנשי עם הצבע הורוד, כך שאנו בטוחים שדבר זה הוא אינו מקרי וישנה לפחות סיבה אחת הגיונית מאחורי הדבר, אך אף אחד עדיין לא הגיע לסיבה חד משמעית לכן נמשיך לחשוב עליה כל עוד אנו יכולים, ואת ההמשך נשאיר כמובן למאמר הבא בנושא שעומד להיות לא פחות מעניין מהמאמר הנוכחי.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]