כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כולכן אוהבות בגדים, אין אחת שנושא זה לא נמצא בליבה במובן מסוים, ולמעשה כל אחת מפרשת את הנושא בדרך שונה והדבר מתבטא בכמות הבגדים שאתן רוכשות, ישנה אישה אשר רוכשת בגדי נשים בתדירות גבוהה מאד וישנה אישה מנגד אשר רוכשת בגדי נשים בתדירות מועטה יותר, אך הדמיון בין שני הנשים הללו הוא הצורך בקניית בגדים ברמה כזו או אחרת, ושניהן לא מזניחות את העניין המדובר, עקב הרצון להתחדש ולהיות מחוברים לנורמות החברתיות הקיימות בנושא האופנה וגם כדי לחיות את חייהן בצורה סטייליסטית לחלוטין, והיום מאמר זה יציג לכן את האוטנטיות שבבגדי הנשים, ואת היופי הטמון בהן שלא כל אחת מצליחה לראות ולהבין, ונציג לכן אותו בדרך שלנו וזוהי תהיה דוגמה קטנה שלנו אליכן, אשר יכולה לעזור בדרך מסוימת בכל בחירה באה שתתרחש.

ראשית, כאשר אנו מדברים על אוטנטיות הדבר מתבטא בעיקר בחידוש ובעניין האיכותי של המילה, כלומר בגד אשר מוגדר אוטנטי חייב לחדש דבר מסוים ולא להיתקע בנורמות ישנות ומוכרות משנים עברו, ובגד אשר זוכה לכינוי המדובר בעצם זוכה לתהילה נוספת בנוגע לכך וזה מקפיץ בצורה חד משמעית את כמות המכירות של הבגד הנ"ל, המקוריות שבו גם כן משחקת תפקיד משמעותי וחשוב בבגד וכאשר מדובר על שלל המותגים השונים הקיימים בשוק כגון: אדידאס, קלווין קליין וכדומה אז האוטנטיות כבר טמונה בהם ואין על כך עירורין.

אחוז המכירות מורכב ב 2 גורמים עיקריים שהם החשק והאוטנטיות, כלומר אם לנשים מסוימות יש את החשק לרכוש בגדי נשים אז הנה גורם אשר משפיע על אחוז המכירות והאוטנטיות כבר טורפת את הקלפים ובעצם קובעת בצורה חד משמעית האם הבגד אכן יימכר או שלא, וכמובן שלכל אחת מכן יש את הבחירות שלה ולמרות שלאוטנטיות יש השפעה רבה בנושא היא לא קובעת כאשר החשק שלכן לא גבוה בנוגע לכך, לכן אם יש שילוב של 2 הגורמים הללו אז אין שום סיכוי שהבגד לא יימכר.

ורשתות השיווק האופנתיות חשבו בצעד אחד קדימה ובעצם מנסים לפתח את 2 הגורמים הללו בכל מצב שרק אפשר, הם חוקרים את הנושא בצורה טובה ומגיעים למסקנה חד משמעית בנוגע ל 2 הגורמים המדוברים ומגלים איך לגרום להם להתלכד בצורה מושלמת, וזה בעצם נעשה בפרסומות טלוויזיוניות רבות, ובכל פרסום אחר ובכל מה שמסביב, ואולי חלק מכן פחות מתייחסות לפרסומות מסוימות אך יש להן תפקיד חשוב בשינוי התודעה לגבי הבגדים, והם בעצם יכולים להעלות את החשק שלכן לרכוש את הבגדים הללו ולאוטנטיות הרשתות כבר ידאגו, והנה ישנה השגה של התלכדות מושלמת של 2 הגורמים והמכירות ייראו בהתאם, וניתן כבר עכשיו לראות שזה אכן מצליח כי רשתות שונות דואגות לפרסומות תמידיות בנוגע לבגדיהם ודואגים במיוחד לאוטנטיות של הבגדים שלהם והצצה קטנה ולא ארוכה תציג שאחוז המכירות שלהם גבוה בהתאם, כך שכל מה שנדרש הוא התלכדות של 2 הגורמים החשובים הללו והתהילה תבוא ללא הרף.

אז לסיכום המאמר, ניתן להגיד שללא 2 הגורמים הללו התהילה לא תיעלם לגמרי אך היא תתעכב בצורה די משמעותית, ואם נשיג התלכדות מושלמת שלהם אז התהילה תגיע הרבה יותר מהר ממה שאנו חושבים, וזה מרכיב חשוב בהצלחת המכירות של כל רשת אופנתית באשר היא, וגם אתן משחקות תפקיד חשוב מאד כי בלעדיכן ההצלחה הזו לא תתקיים, אך עדיין חשוב לשמור על פרופורציות ולא להיגרר אחר כל פרסומת ולרכוש בגד שבאמת אהבתן ורציתן כבר זמן רב.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]