כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים ואופן הנחלתן במרחב הציבורי

בגדי נשים הן אכן עניין איכותי ואופנתי, ובכל פעם אנו מגלים דברים חדשים ויפים לגביהן, בין אם זה בקולקציות חדשות ומגוונות ובין אם זה בתחומים אחרים, אך מה שחשוב כאן הוא התדירות בה העניין משתפר ועל כך אין ספק שעלינו להודות ליצרני הבגדים, אך לא רק הם אחראים לשיפור המגמתי שבגדי הנשים עוברות ביום יום, אלא אחראי על כך תחום אחר ובעצם עולם שלם במלואו של פרסום במרחב הציבורי, מה שגורר אחריו את דעת הקהל הנשית ובכך העניין אכן הופך להיות איכותי יותר והכמות גודלת בכל פעם שהרייטינג גודל, וזו משוואה מוכרת ואהובה על כל יצרן שקיים בעולם הזה.

אז כולנו מכירים את שיטות הפרסום השונות במרחב הציבורי, בין אם מדובר בשלטים אחדים או בשלטי חוצות של ממש, או שמדובר בצגים דיגיטליים גדולים ומרשימים אשר מושכים את קרנית העין לצפות בה שוב ושוב בכל פעם שאנו עוברים באזור, זהו סוד הפרסום וחלק מהמשוואה גם אומרת שככל שהדבר יותר גדול כך הוא ימשוך יותר דעת קהל, ובעניין הגודל אנו מתכוונים פיזית אל שלטי החוצות כי כידוע ככל ששלט החוצות יהיה גדול יותר כך הוא ימשוך אליו יותר מבטים, ונוסיף לכך את עניין הצגים הדיגיטליים שככל שהם יהיו גדולים יותר כך העין תתגרה לצפות בהם יותר, ומחקרים הוכיחו שאנשים יעדיפו לצפות יותר בצגים דיגיטליים מאשר בשלטי חוצות רגילים וזאת ניתן להעיד בשינוי הגדול שהתבצע במרחב הציבורי והוא הנחלתן של שלטי החוצות הדיגיטליים אשר יחליפו את שלטי החוצות הרגילים, וכל זאת על מנת למשוך דעת קהל גדולה יותר ממה שמתבצע כעת, לכן התהליך של הפיכת השלטים לדיגיטליים אכן מבורך על מנת למשוך יותר קהל יעד נשי ובכך כמובן המכירות גם כן יעלו בהתאם.

שיטה נוספת שעלינו לציין במאמר זה הוא שיטת הפרסום הטלוויזיונית אשר מצליחה לא פחות מאשר שלטי החוצות הדיגיטליים ועל זאת יעידו הסטטיסטיקות השונות ברחבי הרשת שמעידים פעם אחר פעם שפרסומות טלוויזיוניות מצליחות למשוך דעת קהל רבה במיוחד בקרב נשים, כי יצרני האופנה יודעים משהו שאנו לא והם עלו על השיטה היפה של משיכת דעת קהל מקסימלית שאומרת שיותר צבע=יותר קהל, וכעת העניין הופך להיות לגמרי עניין פסיכולוגי כי צבע מתפרש במוח שלנו כמשהו טוב ויפה וגם ססגוני, כך שככל שהפרסומת תהיה צבעונית וססגונית יותר כך זה ימשוך יותר דעת קהל רבה והנשים בהחלט ייהנו מכל הטוב שיש לעניין הזה להציע כי אין ספק שעם הפרסומות מגיעות גם קולקציות טובות והפרסומת היא רק העניין הקטן שבדבר וכאשר אתן נהנות משלל הקולקציות שמוצאות למכירה רק אז אתן מבינות מדוע הושקעו משאבים רבים כל כך ביצירת פרסומות מושקעות כמו אלו.

אז כאשר הבנו את הלך הרוח של הדברים אנו נעיד שהעניין יהפוך להיות רק משוכלל יותר בעתיד ואין ספק שנפגוש בעוד פרסומות מושקעות כמו אלו כך שהעניין לגמרי לא הסתיים ולדעתנו יצרני הבגדים ייקחו צעד אחד קדימה בכל עניין הפרסום ונוכל לחזות במו עינינו בשיטות פרסום חדשות ומהממות שככל הנראה צפויות למשוך לא מעט קהל בדיוק כמו בשיטות הפרסום הנוכחיות שקיימות כיום, וכמו שאומרים, כל דבר בעיתו ורק הזמן יעיד איך העניין יתפתח, אך ללא ספק יהיה מעניין וצפויות לנו עוד תקופות ארוכות של פרסום והצלחה בכל הנוגע לבגדי נשים, כמובן בעזרתכן הרבה כי לולא תמיכתכן העניין לא יכול לצאת אל הפועל ולכולם ישנו מקום בעשייה הזו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]