כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחבר המאמר ציטט את הצהרתו של מנכ"ל "מייפל הוליסטיקה", נייט מאסטרסון, בעניין זה, ואמר כי "לבישת בגדים בצבעים עזים בראיון העבודה מקובלים אם זה מבטא את האישיות שלך", למרות שבגדים יכולים להיות דרך עוצמתית לבטא את עצמך
. מאסטרסון מציע ללבוש חלק אחד בהיר כדי למנוע הסחת דעת של המעסיקים מהכשרונות שלך.
ביגוד חושפני בעבודה

כדאי לזכור שבגדים חצי שקופים גינסים מהוהים גופיות אינם מתאימים למקום העבודה. לורה הרץ הצהירה כי היא מאמינה שאנשים צריכים ללבוש בגדים שגורמים להם להרגיש בנוח, אך היא מודה שחלקם אינם מתאימים למקום העבודה.
מעסיקים מעריכים את לבישת בגדים נקיים, רעננים והגונים לראיון עבודה. יש לציין שמנכ"לים רבים מקדישים תשומת לב רבה לסגנון בחירת הבגדים, במיוחד שזו אחת הדרכים הקלות ביותר עבורם לדעת את רצינות שלכן לעבודה
שימוש מופרז בקוסמטיקה
מנכ"לית Femme, כריסטין מרקט, הוסיפה כי שימוש מוגזם בתכשירי קוסמטיקה לפנים ולקים אינו מקובל.
להימנע מתיקים גדולים

לאחר בחירת בגדים מתאימים, יש לבחור את התיק המתאים. לדברי דבורה סוויני, התיק צריך להיות בצבע יפה ורגוע, וגם קטן במידותיו.
בהתאם לכך, הקפידו לבחור בתיק קטן, והימנעו מהנחתו על השולחן בעת ביצוע ראיון עבודה.

תכשיטים ואביזרים מבריקים
דבורה סוויני, מנכ"לית חברה,ממליצה שכדאי לבחור אביזרים פשוטים כמו שעון יד,טבעת נישואין ועגילים. יתר על כן, סוויני דגלה לענוד כמה שפחות תכשיטים במהלך ראיונות עבודה.
רקע לא מתאים לראיונות עבודה מקוונים
עכשיו, כשאנחנו בעידן הדיגיטלי, ראיונות עבודה מתקיימים באינטרנט באמצעות שיחות וידאו, ומנכ"ל ג'נטראו, רנה פריי, מסביר שגם אז חברות עדיין מצפות מהמועמדים להתלבש בצורה הגונה ומכבדת.

"מעסיקים מתמקדים ברקע כדי לראות איזה מידע הם יכולים לאסוף עליך, אז הקפידו לבחור מקום שקט עם רקע ניטרלי כשאתם מתראיינים באינטרנט", הוסיף פריי.

ולסיכום בגדי נשים הוא כמו חרב פיפיות .שימוש נכון וחכם פותח את דלת ההצלחה בעבודה ובחיים ושימוש רע פותח את דלת הכשלון

בגדי נשים – גלגולו של הג׳ינס
עולם בגדי הנשים הוא עולם מגוון מאוד, המון סגנונות. מגוון רחב של פריטי לבוש שונים, גזרות שונות הדפסים וצבעים מגוונים. בכל עונה חידושים רבים ועיצובים מעניינים.
ישנו פריט שלנצח יהיה נוכח בארון הבגדים שלנו. הוא כל תקופה משנה את צורתו וגזרתו, אך מעולם לא נעלם מהשוק. ניחשתם נכון הלוא הוא הג׳ינס.
הג׳ינס נכנס לעולמנו בתחילה כבגד עבודה. הוא יוצר בעיקר עבור מלחים שעבדו בים, או כורי פחם. בד הדנים של הג׳ינס נשמר טוב יותר ונשחק פחות בתנאי עבודה קשים מבדים אחרים. ולכן התאים לפועלים.
בשנות החמישים הפך הג׳ינס לפריט לבוש פופולארי בקרב בני הנוער ומאז הכל היסטוריה. בני הנוער ראו בלבישת הג׳ינס מרד במוסכמות. אז הג׳ינס לא התקבל כפריט לבוש מקובל, מעבר לבגד עבודה לעובדים בעבודה פיזית. אף נאסר על בני הנוער ללבוש ג׳ינס במוסדות הלימוד.
מותג הג’ינס הפופולארי שפרץ אז היה מותג שרובנו מכירים ולובשים עד היום הלוא הוא הלוויס. הבעלים של המותג לוי שטראוס היה סוחר יהודי. הוא הגיע מגרמניה לארה״ב ושם מכר ג׳ינסים למלחים, כורי פחם וסוחרים.
אז איזה תפקיד משחק הג׳ינס בעולם בגדי הנשים?
אני זוכרת כנערה שהג׳ינס היה פריט נחשק, שחיכיתי ליום שאוכל לקנות אותו. הייתי עולה עם חברות על אוטובוס קו 63, שהיה עוצר לנו ברחוב דיזנגוף. היינו יורדות במדרגות לחנות במרתף. שהייתה מלאה בג׳ינסים של המותג לוויס. היינו תרות אחר גזרת 501 וגזרת 505. מדהים איני זוכרת מה אכלתי לפני שעה, אבל את גזרות הלוויס זוכרת במדוייק.
מאז עברו הרבה מים בנהר. עם כניסת רשתות עולמיות לשוק הישראלי, כמו: זארה, מנגו וכו׳, אנו הנשים מוצפות במגוון רחב של מותגי ג׳ינס ובמגוון רחב של גזרות.
אז איך נדע לבחור מכל השפע הזה. שוב הבלבול שקיים משפע בשוק בגדי הנשים ובקטגוריית מכנסי הג׳ינס בפרט.
ההמלצה שלי היא לבחור בגזרה שמחמיאה לך ביותר ולהתקדם משם.
אז אלו גזרות מוצעות לנו בבואנו לבחור ג׳ינס?
נתחיל בגזרה הסטנדרטית. ג׳ינס בגזרה ישרה, לכל אורכו.
גזרת הג׳ינס המפורסמת ביותר היא גזרת הסקיני. ג׳ינס בגזרת סקיני הוא למעשה ג׳ינס שצר לכל אורכו, נצמד לגוף. מותגים רבים מייצרים את הג׳ינס מבד לייקרה, בד שיש לו יכולת להימתח (קצת מזכיר את הבד של טייץ הספורט שלנו). ג׳ינס הסקיני מתאים להרבה מאוד נשים, שכן נוח להשתחל אליו והוא מתאים את עצמו למבנה הגוף.
טרנד די חדש שנכנס לסקטור הג׳ינס הוא ג׳ינס הבוייפרנד. ג׳ינס הבוייפרנד כשמו כן הוא, כשאת לובשת אותו נראה כאילו לקחת את הג׳ינס מהארון של בן זוגך. ג׳ינס גדול, שייך לסגנון האוברסייז.
חשוב לציין שגזרה זו אינה מתאימה לכל אחת.
טרנד נוסף שחוזר אלינו כל תקופה הוא ג׳ינס קרעים.
כשהייתי בת 16, קניתי ג׳ינס קרעים. מיותר לציין שהדבר לא עבר חלק בבית. ״הבת שלי לא תלבש מכנסיים קרועים״ אמרה אמי. הג׳ינס נשאר בארון. היום יש יותר פתיחות לדבר וניתן למצוא במגוון חנויות ג׳ינס קרעים. כמובן שפריט זה פחות מתאים למקומות עבודה, בהם נדרשים להתלבש ייצוגי יותר, אז מומלץ לשמור אותם לפעילויות אחרות מחוץ לעבודה.
גזרת הפדלאפון: גזרה זו של ג׳ינס חוזרת אלינו כל כמה שנים. בחלק מהמותגים הוא נקרא: בוטקאט. מדובר בג׳ינס שבסיומו ישנה התרחבות של המכנס. הג’ינס למעשה מכסה את הנעליים.
לאחרונה נוספה גזרה חדשה, שאהובה עליי מאוד. זוהי גזרת ה mom fit. גזרה זו היא גזרה ישרה, גבוהה מאוד, הג’ינס אינו סקיני ואינו מכיל לייקרה.
גזרה זו יוצרת מראה לבוש וייצוגי יותר מהגזרות האחרות.
הג׳ינס ממלא תפקיד חשוב במלתחה שלנו. נותר לנו לחכות להברקה הבאה בגזרה חדשה שתפרוץ לעולמנו בסערה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]