כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם את מתלבטת מה ללבוש ביציאה הקרובה ביום שישי:

בעידן שבו האפשרויות הן רבות, גם לא כל כך קשה למצוא חנויות ואתרים עם כל הסגנונות וכל הנישות שתוכלו רק לבחור. מרשתות גדולות ומוכרות, למעצבים פרטיים חדשים שמגלים עוד ועוד מדי יום, ועד לאתרים הגדולים שכולם וכולן מכירות.

שלא כמו בעבר, הגישה לסוגי בגדים שונים, בין אם זה בגדי גברים או בגדי נשים, והמקומות בהם נוכל למצוא השראה ולעצב לנו תלבושת משלנו הם רבים ונוכל לנצל את זה לטובתנו.

ג'ינס וטישרט זאת הבחירה של היום? מבורך! שמלה? מעולה! מכנס מחוייט ובלייזר? מדהים! וואנזי? טוב אולי פחות ליציאה אבל השורה התחתונה היא: אין נכון או לא נכון וכל סגנון כבודו מונח במקומו. לכן, חשוב שנאהב את הסגנון שלנו והבגדים שלנו. ורק אתן אלו שיכולות לתת אופי לתלבושת ולפיט הכי טוב שרק תוכלו!

בגדי נשים – סגנונות אופנה לאורך ההיסטוריה ועד היום
אופנת בגדי נשים שופעת בסגנונות. אינספור אפשרויות. אפשר לראות שילובים מעניינים בהפקות אופנה שונות.
אז אילו סגנונות קיימים באופנת בגדי הנשים?
עולם האופנה מקבל השראות מתרבויות העבר. ישנן השפעות תרבותיות מסגנונות מוסיקה, אירועים שהתרחשו בהיסטוריה וכמובן מאנשי תקשורת לאורך ההיסטוריה .
אחד הסגנונות שבולטת בו ההשראה מהעבר הוא
סגנון הרטרו:
לבוש בסגנון הרטרו, הכוונה לשילוב פריטי לבוש מהעבר או פריטי לבוש חדשים שעוצבו בהשראת העבר. פריטים רבים של בגדי נשים, שניתן למצוא היום ברשתות ובחנויות האופנה עוצבו כבר בעבר ועברו טרנספורמציה והתאמה לסגנון של היום. כמו כן, ניתן למצוא פריטים שונים מתקופות עבר בחנויות יד שניה, בירידים ושווקים כדוגמת: שוק הפשפשים.
דוגמא להופעת רטרו: ג׳ינס ליוויס שניתן לרכוש בשוק הפשפשים, סווצ׳ר קפוצ׳ון בצבע ניאון וסניקרס רטרו גבוהים עם סקוצ׳ של איר ג׳ורדן, שעוצבו בהשראה לסניקרס המפורסמים משנות ה – 80. הסניקרס המפורסמים הופיעו אז בסדרת הסרטים המפורסמת ״בחזרה לעתיד״.
סגנון היוניסקס
סגנון זה בבגדי נשים נוצר משילוב פריטי לבוש שנהוג לראות בבגדי גברים. סגנון זה צבר תאוצה בשנים האחרונות עם התטשטשות קווי המגדר. היום הולך ומטשטש ההבדל בין סגנון גברי לנשי וניתן לראות יותר ויותר קווים מקבילים בעיצוב.
סגנון היוניסקס מופיע רבות בהפקות אופנה למשל דוגמנית שלובשת חליפת טוקסידו, או הופעה בה נשלב עניבת גברים. פריט מובהק בסגנון היוניסקס הוא: ג׳ינס הבויפרנד, שנראה לחלוטין ג׳ינס שמתאים לגבר ולאישה כאחד. היום ניתן למצוא ברשתות בגדי נשים וגברים פריטים שהוגדרו כיוניסקס, שלמעשה מתאימים לשני המינים.
הסגנון ההיפסטרי
סגנון זה הוא בהגדרתו, סגנון של צעירים ממעמד הביניים. הלכה למעשה באופנה ובבגדי נשים הוא בשילוב פריטים, שחלקם נחשבים לפריטי רטרו, להבלטת המראה המסויים והספציפי. למשל: משקפי שמש גדולים, שמלות סווינג: אלו שמלות שנהגו ללבוש בשנות ה – 20, בהשראת המוסיקה. עוד בסגנון שילוב של ג׳ינס עם חולצה מכופתרת ועניבה.
בהפקת אופנה בסגנון
היפסטרי נציג סגנון שנראה כמו תלבושת שנלקחה מבית ספר פרטי באנגליה. חולצה מכופתרת, מעל אפודה בצבע אדום או כחול, חצאית סקוטית, גרביים בצבע תואם עד הברכיים ונעלי סניקרס לבנות או נעלי עור שחורות.
הסגנון הספורטיבי
הסגנון הספורטיבי פירושו, לשלב פריטים בהופעה היומיומית הלקוחים מעולם הספורט. כבר מזמן הפסקנו ללבוש בגדי נשים ספורטיביים רק לספורט. היום המגמה היא לסגנון ספורטיבי, במיוחד מאז התפרצות הקורונה. רשתות וחנויות האופנה החלו לייצר ולייבא מגוון רחב של בגדי ספורט בכללם: סטים של טרנינגים בצבעים תואמים ובוהקים, טייצים, חותלות, גופיות ספורט, קפוצ׳ונים וכדומה.
ואם נחזור להיסטוריה אז
לשנות ה -60 וה – 70 השפעה מכרעת על עולם האופנה. טרנדים רבים הוטמעו מתקופה זו. זהו
הסגנון הבוהמי –
הסגנון הבוהמי, שנקרא גם בוהו שיק, זהו סגנון שמושפע מהתרבות שהייתה נהוגה בשנות ה – 60. תרבות של פסטיבלים וסגנון היפי. אז איך זה מתבטא באופנת בגדי הנשים? שמלות מקסי, חצאיות מקסי, כובעים רחבי שוליים, תיקים בסגנון זרוק. הדפסים ושימוש בגווני אדמה. כמו כן ניתן למצוא הרבה בגדים שיוצרו מבדי ז׳מש וקורדרוי.
הסגנון הקלאסי
הסגנון הקלאסי הוא למעשה סגנון לבוש מחויט, סגנון שמתאים לעבודה במשרד. לבוש פורמלי. סגנון זה כולל חליפות מחויטות, חצאיות בגזרת עיפרון, חולצות צווארון מכופתרות, בלייזרים בצבעים רשמיים : שחור, לבן, אפור. הופעות מסודרות ורשמיות. מראה מגוהץ. ללא שימוש בצבעים בוהקים ונועזים. קווים נקיים ללא אלמנטים בולטים בבגד.
בכל הסגנונות שהוצגו כאן ניכרת השפעה מההיסטוריה, מאירועים ומאנשים מפורסמים. כל אחת יכולה להתחבר לסגנון האהוב עלייה ולשלב בו פריטים עדכניים ופריטים על זמניים.

ההגזמה בנעלי עקב
נעלי עקב יכולים לגרום לך להרגיש עוצמתית ובטוחה מול עמיתיך לעבודה הפוטנציאליים.
מנכ"לית מייקרופט, דבורה סוויני, ממליצה שאם תחליטי לנעול נעלי עקב, הם צריכים להיות נוחות וקלים להליכה, ושהדרך הטובה ביותר להראות את כישוריך בעבודה היא על ידי ידע ומחויבות למוסר העבודה, לא על ידי הפגנת מיומנויות האיזון שיש לך

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]