כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים בעידן האינטרנטי

בגדי נשים היו מאז ומתמיד נושא לשיחה בחוגים החברתיים השונים החל מנערות בגיל הטיפש עשרה שרצו להתעדכן בבגדי הנשים
הטרנדיים ואולי אף ללבוש בגדים שלא בדיוק מתאימים לגילן בכדי להיראות מבוגרות יותר (אחרי גיל 20 זה כבר משתנה ואף אחת לא רוצה להיראות מבוגרת מגילה הכרונולוגי)
וכמובן הנשים ששיחותיהן תמיד נסבו גם על בגדים; היכן כדאי לרכוש בגדים אופנתיים במחירים טובים, אצל איזו מעצבת ימצאו את השמלה האולטימטיבית שיתפרו רק אחת כזו, באיזו מבין רשתות האופנה יש את בגדי הנשים היפים ביותר.. וכלה בגברים אשר בד"כ השיחות שלהם על בגדי הנשים היו ממקום אחר לגמרי; "ככל שיש פחות בד בבגד הוא עולה יותר… איזה הסבר יש למחירים היקרים הללו עבור הבגדים הטרנדיים??.. "
רכישת בגדי הנשים היוותה אירוע בפני עצמו;
תיאום עם חברה טובה, אמא או אחות לצאת לסיבוב קניית בגדים חדשים. זה יכול היה להיות סתם להתחדש במכנס ג'ינס או חולצה או חיפוש אחרי הבגד הייחודי לכבוד אירוע חשוב ואז החיפוש הפך להיות הרבה יותר ממוקד עם שימת לב לפרטי פרטים בבגד הרצוי וכמובן וידוא שלאף אחת באירוע לא יהיה בגד דומה.
חיפוש הבגד המתאים יכול היה להימשך ממספר שעות ביום אחד ואף להגיע למספר לא מבוטל של ימים ואפילו שבועות עד שנמצא הבגד המיוחל.
השיטוט וחיפוש הבגד כללו כמובן נסיעה לחנויות הבגדים או לקניון בעיר המגורים ולעיתים אפילו נסיעה לעיר אחרת כדי למצוא את הבגד המיוחל. תוסיפו על זה את אינסוף המדידות בתאי ההלבשה הצפופים של החנויות, בקיץ כשחם והכל נדבק לגוף ובחורף כשקר ולא תמיד מתחשק לצאת מהבית ולמדוד בגדים.
בקיצור רכישת בגדי נשים היה פרוייקט מורכב שדרש תכנון והיערכות כדי לקבל את התוצאה, הרצוייה והמדוייקת ביותר.
ואז הגיע עידן האינטרנט שלאט, לאט אבל בחוצפה ובבטחה, כבש נתח ועוד נתח בחיינו ולאט לאט הפך את חיינו על פיהם ושינה כל המוכר והידוע..; חוקים חדשים, כללים אחרים…חיים הרבה יותר נוחים כשהמרחק בינינו לבין הרכישה בכל תחום, היה במהירות מגע אצבעותינו על המקלדת.
האינטרנט מספק לנו מבחר,
אינסופי של אפשרויות רכישה, אינסוף דגמים, אותו המוצר במחירים שונים וכל שאנחנו צריכים זה לפנות שעה קלה, לגלוש, לסמן ולתת את פרטי כרטיס האשראי.
במקום לכתת את רגלינו בין החנויות, לפשוט וללבוש עוד בגד ועוד אחד כל שעלינו לעשות זה להכניס את המידות שלנו לטבלה ומיד נדע איזו מידה עלינו להזמין ועכשיו רק נותר להחליט איזה צבע או דוגמה.
במהלך הזמן נוצרו קבוצות פרטיות של רוכשות בגדי נשים באתר מסויים אשר מחליפות ביניהן בגדים שהמידה ו/או הצבע/הדוגמה לא בדיוק מתאימה להם.
מחירי בגדי נשים כמו גם מוצרים אחרים בחנויות הוירטואליות, נמוך באופן משמעות ממחירי הבגדים בחנויות שבקניון או ברחוב.
בנוסף כל החנויות הוירטואליות. מאפשרות לנו להחזיר את המוצר אם לא מתאים ולא השתמשנו בו תוך פרק, זמן סביר (בד"כ 30 ימים) ולקבל את כספנו בחזרה.
נכון שזמן האספקה יהיה בין שבוע לחודש, להבדיל מרכישה בחנות שם נצא עם הבגד שקנינו מיד לאחר ששילמנו עבורו אבל, לכל דבר יש מחיר, יתרונות וחסרונות;
בקנייה הרגילה בחנויות אנחנו יכולים למשש את הבד, להרגיש אם נעים לנו, לראות אם הבגד נראה עלינו לשביעות רצוננו, לשלם ולקחת במיידי את הבגד הביתה.
בקנייה בחנות הוירטואלית אמנם אנחנו נחשפים לאינסוף דגמים וצבעים אבל לא יכולים למשש את הבד, האספקה לוקחת זמן (אם צריך בגד לאירוע צריך לתכנן מספיק זמן מראש כדי שהבגד יגיע) לא תמיד הבגד מונח עלינו כמו בתמונה על הדוגמנית אבל המחיר הרבה יותר זול והמבחר הרבה יותר גדול.
ולמרות זאת נראה, שהחנויות הוירטואליות כובשות נתח רציני של הלקוחות שבעידן שלנו ובמיוחד מאז הקורונה בוחרים בפתרון הזמין, הקל והנוח ברכישת בגדי נשים ומוצרים אחרים בצורה מקוונת.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]