כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים אופנתיים הם סמל להצלחה

עד לאחרונה רק בגדי נשים של מותגי מעצבים מפורסמים של מותגים פופולריים מהעולם, ובתי אופנה מפורסמים היו יוקרתיים. עכשיו המצב השתנה, אף אחד לא וויתר על המראה המסוגנן, וביד קלה של כמה כוכבות מערביות הן הצליחו להכניס לאופנה ערבוב של מספר מותגים יקרים ודמוקרטיים מאוד במראה אחד כשהקריטריון העיקרי היה נוכחות הטעם, הסגנון, ומקוריות התלבושת, שהבהירה את האישיות הבולטת.

אני חושב שבזמננו כדי להיחשב אופנתי, לא מספיק להתחפש מכף רגל ועד ראש בפריטי מעצבים יקרים של מותגים יוקרתיים, את צריכה להפגין כישרון בשילוב של הדברים, או אפילו יותר טוב ליצור סגנון משלך, שלא כמו כל דבר אחר. יש דוגמאות חיות של סלבריטאים הוליוודיים שהגדירו גישה חדשה משלהם לתלבושות ממותגות: מרי קייט, אשלי אולסן, סיינה מילר, אנג'לינה ג'ולי ועוד רבים אחרים. אנג'לינה המהממת למשל לא מהססת ללבוש שמלה בשווי של פחות מ20 דולר לאירוע ציבורי, ונראית בה לא פחות מפוארת מאשר בתלבושת של מעצבת יקרה. קייט מוס לובשת בגדים מקטגוריית המחירים הדמוקרטית מטופ שופ, ומשלבת אותם בהצלחה עם תכשיטים ונעליים של ג'ימי צ'ו. הכוכבים קונית לעתים קרובות שמלות בכמויות גדולות, בגלל לוח הזמנים העמוס שלהם ושינוי התלבושות התכוף. כל זה מצביע על כך שבגדי נשים מודרניים מהווים קודם כל אינדיקטור לטעם, יכולתה של המארחת להתלבש בצורה אופנתית, תוך התחשבות בסגנון שלה ובאינדיבידואליות שלה.

בגדים משקפים את העולם הפנימי שלנו, תקופת ההעתקה העיוורת של דגמי המסלול כבר עברה. נשים מוכשרות כמו אנה פיאג'י ואיזבלה בלואו הבלתי נשכחת, הראו כי אינדיבידואליות יכולה להיות בבגדים בהירים, בזבזניים, מפוארים ואופנתיים וזו רק דרך להדגיש זאת. תלבושות משידות של סבתא, חנויות יד שנייה, בגדי נשים מעוצבים ואקסקלוסיביים בהם תמיד משתמשים בדברים מאוספים שונים, העיקר הוא ליצור דימוי ייחודי מבלי להחליק לקיטשיות, וולגריות, וכדומה…

המבחר באביזרים בבגדים הוא תפקיד חשוב ביצירת דמות משחק לא רק על ידי בגדים אופנתיים יפים ונוחים, אלא גם על ידי מגוון אביזרים רבים. לעתים קרובות בזכות הנעליים, התיק או התכשיטים התלבושת מתחילה "לשחק", רוכשת אינדיבידואליות ומקוריות. אופנת זמננו היא דמוקרטית מאוד, כיוון שקודם כל היא מטיפה לחופש בגישה למראה החיצוני, מיותר שאישה תעקוב אחר התדמית ש"ניכפת" מהמגזינים, והתבטאות הכישרון בבחירת התלבושות מתקבלת בברכה. לאחר שיצרו לעצמם ארון בגדים בסיסי, לאחר שנבחרו נכון אביזרים, כל אחד יכול להיראות מסוגנן, אופנתי, ללא קשר למיקום ורמת העושר. אישה ובגדים אופנתייםבסביבה מודרנית הם נציגי המחצית היפה של האנושות! נכון שאנחנו נאלצים לעתים קרובות לעקוב אחר מוסכמות מסוימות למשל כמו לשמור על קוד לבוש חובה שאומץ על ידי הנהלת חברה או המשרד, אבל זה לא אומר בכלל שבגדי נשים צריכים להיות לא אופנתיים, מכוערים או משעממים. בכל זאת כדאי להראות מעט דמיון ואפילו ניתן להפתיע עם חליפה אפורה קפדנית כך שייראה אופנתי במיוחד מבלי לעזוב את המסגרת של הנורמות המבוססות. בעת בחירה, הדגש הוא על העובדה שהבגדים צריכים להיות נוחים, למשל אם אנחנו מדברים על מידות גדולות יחסית אז חולצות שמלות כאלו שמגיעות עד הברך או מעט מתחת, יכולות להתאים מאוד, זה עוזר להסתיר את ה"פגמים" של הדמות. נסכם בזה שהיופי (בדיוק כמו כל הדברים החשובים) מוסתר בפרטים הקטנים, ומטרתה של אישה היא להראות את היופי במלואו, ולהפגין את כישרונה ואת כושר ההמצאה שלה לעולם כולו. זה מה שהכי מוערך בעיצוב מודרני, שקשור ישירות למרכיבי הארון.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]