כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדים לנשים – הזמנת בגדי נשים אונליין

"שמלות ערב" אופנת בגדי נשים בעולם מוכרת בהרבה מובנים ותחומים בנות ! אופנה קיימת בכל מקום בים אם תסכימו ובין אם לא ואני יכולה להוכיח לכן את זה בקלי קלות .. עכשיו לאחרונה יש טרנד מטורף של כל מעצב יהאופנה האגדיים והחזקים ביותר ממש בתי אופנה ענקיים כמו פנדי פראדה ולואי ויטון הכי יקרים ומוכרים בתחום האופנה התחילו טרנד של פתיחת חופים משלהם מסביב לעולם מה זה אומר ? בכמה נקודות בעולם בכמה חופים מסביב לעולם ביעדים תיירותיים ויקרים יש לציין תוכלו למצוא חוף שכולו מעוצב על ידי בית אופנה ענק !! כל אחד בצבע המוכר שלו ובסגנון המוכר להם והאסטטיקה שלהם שלא תבייש תצוגת אופנה של המותג הכי יוקרתי בעולם , בקיצור מהכל ניתן לעשות אופנה זאת הכוונה שלי פה אפילו חוף ים מעוצב עם כיסאות ושמשיות וזה נראה פשוט שיק מטורף בנות !! אני יודעת שנמצאים כמה חופים של כמה מעצבים בצרפת בריביירה באזור של כל המי ומי כמובן ויש חוף אחד בתאילנד וכמובן שבאיטליה ממלכת האופנה ואני שואלת מה עם ישראל ?? מה לא מגיע לנו איזה חוף של לואי ביטון ? חהחה לאט לאט אולי בעתיד הרי בישראל אין תרבות יותר מידי מוגזמת  של רכישת מותגי על אנחנו אנשים פשוטים עם בעיות יותר חשובות ומחשבות יותר חשובות מקניית מותגי על במליוני שקלים אבל כמובן לא מכלילה כל אחת שתרכוש מה שהיא אוהבת ומה שעושה לה טוב אופנה ובגדי נשים זה ממש לכולן ובמיוחד בישראל את יכולה למצוא מגוון רחב של כל המחירים שנוחים לכל כיס את ממש לא חייבת לשלם ביוקר כדי להיראות פצצה את יכולה למצוא אתרי אופנה של בגדי נשים באינטרנט ולפנק את עצמך כמה שתרצי והכל במחיר של תיק מעצבים אחד ! כמובן זה תלוי במה את יכולה להרשות לעצמך וכמה את באמת מוכנה ורוצה להשקיע על בגדי נשים ואקססוריז אני אישית מזמינה אונליין אני אוהבת הנחות ומבצעים אין מה לעשות כזאת אני בחורה חסכנית .. האמת היא שאני מעדיפה לבזבז את הכסף שלי על דברים אחרים ולא על בגדי נשים אני בטוחה שייש , "שמלות ערב" , נשים שיאמרו בדיוק את ההפך וזה גם בסדר גמור כולנו שונות אחת מהשנייה וזה מעולה זה מזל גדול וזה מזל גדול שיי לנו את ההזדמנות לבטא את עצמנו בעזרת הלבוש שלנו ושייש לנו כלכך הרבה אופצות לבחור מהן וללבוש בכדי לבטא את עצמנו הכי טוב והכי נכון לנו ומי שאוהב תא זה מעולה אנחנו נתחבר ישר ומי שלא זה גם בסדר אנחנו יכולים להיות ולהימשך לאנשים ששונים מאיתנו זה הרי מעולה אני ואחותי מאוד שונות בלבוש ומזל ככה אנחנו יודעות לא לחטט אחת לשניה בארון כי לא נמצא כלום ללבוש חחח תחשבו כמה ריבים מנענו מעצמנו בזה שייש לנו טעם שונה לעומת זאת לאמא שלנו יש טעם מאוד דומה לשל שנינו אז היא אכלה אותה מבחינת לבוש ואופנה אני חושבת שהרבה מגיע מההורים והמשםחה הכוונה היא לאופנה ולאסטטיקה שהיית רגילה אלייה וגדלת לתוכה סביר להניח שזאת האסטטיקה והסגנונות שילוו אותך גם לחייך הבוגדים וכל פעם שתעשי שופינג את תרכשי בגדי נשים או שמלות ערב או בגדי ים או כל דבר כמו אקססוריז או נעליים לפי הסגנון הזה כמובן שוב , אני ממש לא מכלילה את כל הנשים בעולם ברור לי שייש יוצאות דופן בכל דבר אבל אני מביעה את דעתי ואת מה שאני רואה הכי הרבה על חברות או מכרות בעולם האופנה ובכללי בחיי האישיים !!  "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]