כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את אוהבת אופנה ? את מעריצה אמיתי של מותגים ישראלים ? את מכירה ומוכרת בעולם האופנה מעולה !! אם לא יש לי כמה טיפים חשובים בשבילך כבר שאת יכולה ליישם "בגדי נשים"

החל מהיום !! אני מקווה שהטיפים שלי יעזרו לך וימצאו חן בעינייך בקיצור יאאלה אחרי הפתיח הארוך הזה בואי ניגש לעבודה אז נכון שזה לא פשוט לעצב בגדי נשים ולהיות סטייליסטית ולמרות שזה נראה לך לעיתים על בנות אחרות שפשוט יש להן את זה והן נולדו עם היכולת הזאת להתאים לבוש אז זה ממש לא נכון ויש דרך שזאת יכולה להיות גם את אבל כן זה מצריך אימון ויכולת ריכוז .. אבל אני מבטיחה לך שזה משתלם ואם את רוצה לראות את הלבוש שלך ובגדי נשים בתור לוק שלם תאמיני לי שא תלא צריכה לוותר על החלום הזה כי הכל אפשרי את רק צריכה להתאמן זה ממש כמו שריר ככל שתנסי דברים חדשים ותשקיעי בלבוש ותחקרי ותבדקי אונליין וברשתות את תראי שלאט לאט זה נהיה יותר ויותר ויותר קל בשבילך להתאים לבוש לכל מיני אירועים או אפילו לוקים יום יומיים אבל לפני הכל את צריכה למצוא את הסטייל שלך איזשהו סטייל שאת מרגישה איתו בנוח שאת מרגישה איתו שיא הביטחון ואחרי שאת מוצאת השראה אוח סגנון מסויים את יכולה להתחיל לרוץ איתו ולרכוש בגדי נשים באותו הסגנון יש מגוון מאוד מאוד מאוד רחב של סגנונות כמו : אופנת רחוב , מראה אלגנטי קלאסי , סגנון גותי , מראה היפי בוהמי ועוד ועוד ועוד הרשימה היא בלתי נגמרת כמובן שאם את אוהבת כמה סגנונות זה מעוהל את יכולה לשלב ביניהם אני מוצאת את זה לנכון שהשילוב הוא הכי טוב ונכון אני אוהבת את השילובים המוזרים דווקא אז תרגישי בנוח ללכת עם מה שאת אוהבת ועם הלב שלך כמובן ומה שהכי נותן לך תחושבת ביטחון בעצמך ובלבוש שלך אני אוהבת את סגנון אופנת הרחוב שזה סטייל זרוקי כזה מושלם אני אוהבת שזה נוח לי עם סניקרס ואיזה באגי ג'ינס כזה סטייל בויפרנד אבל בואי אני פה לא העיקר העיקר היא שתצליחי למצוא את הסגנון שלך ותוכלי להתלבש בהתאם אז איפה היינו ? אה כן !! תתחילי לעשות מחקר על הסגנונו שאת נמשכת אליהם הכי הרבה ותתחילי לרכוש לפי הסגנון הזה ואת תראי שלאט לאט את מוצאת פריטים שמתאימים אם את כמובן נשארת על קו אחד של סגנונות מצומצמים ולא קונה הכל מהכל עוד טיפ מעולה זה להינעל על צבע אהוב ולרכוש אפילו באותו הגוון או בגוון שונה אבל את אותו הצבע וככה לשחק עם הסגנון עוד יותר אני אישית אוהבת לדעת מה אני אוהבת את כל הצבעים זה הכי נחמד ונעים אבל אם א תיודעת איזה סגנון את רוצה ואיזה צבע הכי מתאים לך ולעור שלך ולצבע העור שלך יותר נכון את יכולה בקלות להתאים לך את הלבוש בייחד אני אישית אוהבת את הצבע השחור ואני מתאימה הכל עם שחור אני אוהבת את כל גווני השחור וכל הטקסטורות וזה פשוט מתאים לי הכל עם הכל אז אני מרוצה אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת כמובן ומה שהכי מתאים לה ואני מקווה שעזרתי לך בעוד מאמר מהמם וניפגש בקרוב אוהבת המון ובהצלחה .. ניפגש במאמר הבא אני מקווה ואת מוזמנת להציץ פה באתר אני בטוחה שתמצאי משהו שאת אוהבת, "בגדי נשים"

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]