כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופנה ובגדי נשים בפרט תמיד היו לדבר מבלבל

לא תמיד קל לנו לעקוב מה נמצא בטרנד, מה מתאים לערב או בוקר ובעיקר אנחנו מפחדות שמא לא נצליח לשלב צבעים כראוי, מה שמשאיר אותנו תמיד עם אותם הצבעים הבסיסים והחיוורים ללא שום גיוון. ובכן.. הגיע הזמן לשינוי

החלטנו לעשות לכן סדר ולהביא לכן בכתבה הזו את כל שילובי הצבעים הנכונים לבגדי נשים כך שאתן ממש לא צריכות לפחד מהם אלא בדיוק להפך, זה מה שייתן לכן את הרעננות, החיוניות ובוסט של צבע ליום יום.

ורוד- רבות מפחדות ממנו ולא ברור למה. מה גם שאנחנו לרוב רואות או שמלות או חולצות בגוון הזה.

ואנו שואלות.. מדוע לא מכנסיים?! אז דעו לכן שעם מכנס ורוד (ובכלל לכל פריט ורוד) יהיו יפים שילובי הצבעים הבאים:

אפור, טורקיז, ירוק פסטל, שחור, לבן, חום בהיר ואף כחול בהיר.

צבעים אלו יוצרים הרמוניה יחד עם הורוד ומבליטים אותו מעל היתר ויוצרים מראה נעים, חי ואופטימי.

צהוב – חלק מהנשים יגידו שהן ממש אוהבות אותו ומשתמשות בו וחלק יברחו כמו מאש ובכן הצבע הצהוב נכנס חזק לחיינו עוד מהקיץ וממשיך גם לחורף.

ישנם המון סוגים של צהוב ולא כולם חייבים להיות צועקים כמו מרקר. צהוב בגוון החרדל או בגוון פסטלי יהיה שילוב נהדר ובעל רעננות בעיקר עם הצבעים הבאים:

תכלת, כחול, טורקיז, אפור, שחור, לבן ואף ורוד רגוע.

סגול- סגול זהו צבע שמפחיד הרבה מהנשים והאמת שהוא אחד הצבעים הפחות נפוצים בבגדי נשים באופן מוזר, סגול זהו צבע שמלא בעומק וברכות והשילוב שלו עם צבעים אחרים יכול להיות פשוט נהדר. הוא לא מגביל כמו שחושבים ואף אפשר לשחק עם הצבע הזה בצורה שלא חשבתן!

הצבע הסגול הולך נהדר עם הורודים הפסטלים והניודים, לבן ואף אם טיפה תעיזו גם עם כתומים רגועים הוא מסתדר פשוט נהדר!

ירוק- הצבע הירוק ואף גווניו החזקים יותר, הטורקיז מסתדרים הרבה מעבר לצבעים של שחור ולבן. צבעים אלו הם צבעים המעניקים לנו רעננות למראה ומשהו מאוד רגוע ומשמח

הצבע הטורקיז והירוק החזק יתאימו למרבה הפלא גם עם חומים עדינים, צהוב, ורוד, לבן ושחור.

כתום – אחד הצבעים הדומיננטים ביותר, הכתום הוא צבע חזק מלא בעוצמה ואמירה וכדי להעצים אותו ולקבל מראה אופנתי ומועצם נוכל לשלב אותו בצבעים הבאים:

כחול, טורקיז, תכלת, חומים בהירים, לבן וסגולים בכל גווניהם.

הדבר החשוב ביותר שעליכן לזכור, אל תפחדו. אם בעיניכן זה יפה, אז זה יפה ומתאים לכן.

שמרו לכן על כלל אחד, אל תערבבו יותר משלושה צבעים בלוק שלכן, לא כולל את צבעי הבסיס לבן ושחור על מנת שלא ליצור מראה המוני ומצועצע , בעזרת כלל זה תמיד תוכלו לדעת שאתן גם צבעוניות אך גם בשיא הסטייל והאלגנט.

אופנת נשים

בגדים הם חלק גדול מחיינו. רבים מאיתנו משקיעים המון מחשבה על מה נלבש לעבודה, לבית הספר, למכללה, לבילוי עם חברים, לדייט או לארוחה משפחתית.

אבל מה גורם לנו הנשים להתעסק בעניין הלבוש יותר מגברים?

האם נולדנו למציאות בה יש ציפייה, ספק דרישה סמויה מנשים לעמוד בצו האופנה המשתנה תדיר?

בעיניי זה אינדיבידואלי נורא. בעוד גברים יכולים "לזרוק על עצמם משהו" כמעט לכל מקום ולהרגיש מעולה עם זה-הרבה נשים ירגישו אחרת ויעדיפו להתלבש כמעט לכל מקום במיטב מחלציהן. זה אולי נכון שמרגיש לנו הנשים, ובצדק, שיש ציפייה מאיתנו לדאוג להראות טוב עד כמה שניתן, אבל אני בוחרת להסתכל על זה בדרך אחרת.

מאוד הגיוני בעיניי שאישה נוצרה עם אינסטינקט מסוים שעל פיו היא רוצה להתלבש יפה ולהראות טוב, שהוא מעט יותר חזק מאשר אצל גברים. בסופו של דבר איך שלא נסתכל על זה יש סיבה לזה שכולנו שונים, וניתן לראות קווי שוני כאלה ואחרים בין המגדרים באופן טבעי. כך שבעיניי זה קודם כל מגיע מרצון, ולא כי אנחנו צריכות. אך חשוב לציין שבשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בגברים ההטרוסקסואליים, בחשיבות הרבה שנוצרה גם אצלם במראה, בלבוש ואפילו בהסרת שיער. זהו תהליך מאוד פורץ ונועז, הרי שמענו אחרת על הדמות הגברית מאז ומעולם.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]