צבע חום
הצבע הזה נכנס לחיינו כבר בעונה שעברה אך הרטנד הולך וגדל!
מכנסי עור בצבע חום כהה, שמלות וחולצות הם אחד הדברים הכי טרנדיים שתראו הקיץ
בכהותו הוא דומה לשחור אך מיד כשמסתכלים שוב רואים שזה ממש לא המצב
כך שגם מי שרגילה לשחור ולא מרגישה בנוח בבהירים בהחלט יכולה לאמץ את החום ולהתחיל לגוון את המלתחה שלה.
ככה גם נשמור על טרנדיות וגם נרגיש בשיא הנוחות.
צבע עור- ניוד
הצבעים הבהירים בגווני העור שלנו, בין חום לורוד עתיק הם בהחלט ה-דבר העונה הזו.
מצד אחד מראה נועז מאוד ואף חשוף, יחד עם זאת מבלי לחשוף שום פיסת עור.
צבעי הניוד בעיקר פופלריים העונה במכנסיים וחולצות, שמלות קצת פחות כי ככל הנראה שזה יוצר מראה באמת "ערום".
הצבע מתאים לכל גוון עור ונחשב קלאסי, אלגנטי ומראה שיקי אך במידה.
הצבע משדר רוגע אבל בהחלט שובר שגרה.
צבע ירוק
הירוקים חזרו ובגדול כבר בקיץ וכמובן שהטרנד ממשיך איתנו גם לחורף שמגיע
לעומת צבעי הקיץ אשר היו יותר בגווניו העמוקים של הירוק כמו הירוק בקבוק וירוק זית
מתחלפים כרגע לגווני ירוק רגועים יותר ומאופקים ואף מעט פסטלים.
ירוק בגווניו הבהירים משדר רוגע ואיפוק אך יחד עם זאת נותן לנו טוויסט ושובר את השגרה
את הצבע הזה נראה בעיקר בשמלות, סריגים ובלייזרים.
הצבע הכתום
הוא קופצני, נועז ואפילו שובב כשמדובר בבגדי נשים והוא בטח שלא שגרתי.
והכתום השנה שובר שיאים.
ראינו אותו מתחיל להכנס לטרנד כבר בקיץ אך בחורף אנחנו יכולים לראות בעיקר מגוון של חליפות חצאית ושמלות בגווני הכתום.
לרוב נראה אותו מגיע בבד ריב או סריג ובהחלט צבע כזה ייתן לנו בוסט של חיים ורעננות.
נוחות בבגדי נשים היא כבר לא מילה גסה
אם הייתה לכם אפשרות ללבוש את בגד חלומתיכם ? שמשלב נוחות , איכות ויופי – האם הייתן חושבות פעמיים לפי שהייתן רוכשות אותו?
אף אחד לא מוכן להתפשר על האיכות היומויות שלו – ובצדק !
ככל שהבגד נוצץ יותר , ככל שהבגד מושך יותר את העין , מקושט , מעוטר ובולט – ככה החיים שלהן נראים יותר עשירים ומלאי עניין .
הנשים בחרו בבגדי הנשים שהן לובשות כהשתקפות ברורה של החיים אותן הן מנהלות- גם אם הדבר אומר שהבגד כלפי חוץ מעוצב בצורה המושלמת ביותר אבל יכול לא לספק תנאי נוחות מינימילים.
ככל שהשנים עברו ועם התקדמות המין האנושי בכל תחומי החיים – כולל את האופנה ואת הייחוס למעמד האישה בחברה , האופנה בחברה ופרט בתחום בגדי הנשים קיבלה תפנית בכל הקשור לנוחות ויופי .
האפשרויות שנפתחו בפני הנשים היו גדולות יותר- גזרות נוחות , צבעים נועזים יותר – ופשטות ואלגנטיות כאחד.
בתקופת המאה ה21 התייחסות הנשים לבגד והיכולת שלו לשקף מעמד או חיים עשירים עדיין עומדת בראש מעייניהן של נשים רבות , שכן היכולת לחיות פירושה – להרגיש אישה .
רבות נשענות על הגישה של קניית בגדי נשים בשביל להדגיש את הנשיות שלהן ולא בכדי – הקניה של בגד מחמיא לפי גזרה נכונה וצבע מתאים, יכולה להפוך את האישה ליפה בתבל. אין אישה לא יפה- יש אישה שלא יודעת להדגיש את המעלות שלה .
אלא מה ? עם מגבלות הקורונה וסגירת השווקים וחנויות האופנה נשים רבות מצאו את עצמן רחוק מחווית קניה מקסימלית – הן מהפחד להידבק והן מחוסר היכולת הכלכלית שלהן למותרות כמו בגדי נשים.
בדיוק לשם כך הורחב תחום הקניה בחנויות אינטרנטיות ייעודיות לבגדים- שמציגות יתרון עיקרי מעבר לפרטי לבוש זולים יותר מבחנויות שבהן הקונה מתנהל באופן פרונטלי מול המוכר – והוא היכולת של הקונה להשוות את הגוף שלה לתמונה ולגזרה שמוצגת באופן ברור, מכל הזויוות , הסגנונות והצבעים .
אישה שמכירה את הגוף שלה , יודעת מה נכון לה ומה יכול להחמיא ומה פחות- תדע לזהות רק על פי התמונה את הבגד שיבליט אצלה בדיוק את הדברים הנכונים.