עם הופעתו של ז'אנר הסרטים האפלים ("פילם נואר") בשנות הארבעים, התעצמה הדמות בתרבות הפופולרית.
המאפיין המובהק של דמות הפאם פאטאל היה נטייתה לנצל את עוצמתה של מיניותה בכדי להפיל ברשת את הגיבור.
הפאם פאטל לבשה לרוב – שמלה שחורה קטנה.
הופעת "המראה החדש" של כריסטיאן דיור לאחר מלחמת העולם השנייה והשמרנות המינית של שנות החמישים החזירה לגדולתה את השמלה השחורה הקטנה.
ב-1995 קלווין קליין ופראדה כללו את השמלה השחורה כבסיס לתצוגות האופנה שלהם.
במהלך השנים, סוגי וסגנונות הג'ינס, הפכו למאפיינים חיצוניים של קבוצות, לדוגמא, אנשי סצנת ההיפ-הופ של תחילת שנות ה-90 התאפיינו בג'ינס רחבים ונמוכים, אינטלקטואלים והיפסטרים לבשו ג'ינס ד'נים כהים, כדרך לחזור לשורשי הסגנון, כוכבי פופ העדיפו את הג'ינסים הבהירים של דיזל. אספנים חובבי הג'ינס, שילמו הון עבור ליווי'ס וינטג' צבוע ביד בצבע אינדיגו יפני.
כיום הג'ינס הוא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, ניתן להשיגו בשלל סגנונות וצבעים, הוא ממשיך להתפתח ולהתאים את עצמו לכל תקופה. מעטים האנשים שאין ברשותם לפחות ג'ינס אחד בארון. הג'ינס הפך כ"כ אהוב ופופולרי, שישנם פריטי לבוש ואקססורי'ז העשויים מבד זה, כדוגמאת ג'קטים, שמלות, אוברולים, כובעים, ארנקים ואפילו נעליים.
נדמה כי עולם הביגוד עובר מהפכה של ממש.אם עד לפני מספר עשורים המבחר היה מצומצם ולא התאפשר לנשים לקנות בגדים במגוון רחב של מידות וסגנונות,היום הדבר אפשרי,ישנו מבחר אדיר של בגדי אופנה,וגם בגדים שאינם בגדי אופנה,בגדים לילדים במגוון סוגים,בגדי נשים במידות גדולות,בגדי תינוקות במבחר ענק ועוד.
לג'קט \ חולצת קפוצ'ון בדרך כלל יש שרוולים ארוכים והבד שממנו הם עשויים הוא מחומר שמתאים לעונה קרה.
מידת החום שהם מספקים תלויה בעובי הבד ובסוג הבד שממנו יצרו את הקפוצ'ון.
הכובע מאחור יכול גם להגן עלייך מפני גשם, שוב, תלוי בבד שממנו יוצר הכובע.
הקפוצ'ון יעמוד בטיפטוף קל, מכל בד שהוא, אבל אל תסמכי על זה יותר מדי אם יורד גשם חזק.
לקפוצ'ון יש שרוך להידוק הכובע ככל שתרצי, כך שגם מסגרת הפנים שלך תישמר מחוממת.
קפוצ'ונים יכולים לגרום לך להיראות ב"סטייל", הוסיפי זוג משקפי שמש מהודרים, עם הכובע מעל הראש ותסובבי הרבה ראשים ברחוב.
מה גורם לענף ביגוד הנשים לצמוח כל כך?
יתכן שהעובדה כי נשים קונות בגדים לעיתים תדירות יותר מאשר גברים והצורך שלהם בתחלופה בתכיפות גבוהה גורם לשוק הביגוד הנשי להיות יותר דינאמי מאשר ביגוד של גברים.כיוון להתחרות גדולה ניתן למצוא בגדי נשים במחירי סוף עונה מוזלים וכל אישה כיום,יכולה להשיג בגדי מעצבים איכותיים,אף אם מצבה הכלכלי אינו מזהיר.יכולת קניית בגדי נשים נעשתה קלה יותר כאשר ניתן לרכוש כיום בגדי נשים באינטרנט,באתרים כמו פוקס,קאסטרו,זארה ועוד.מבחר המידות גם הוא גדל בשנים האחרונות ואם פעם אישה בעלת מידות גדולות לבשה פריטים שנראו עליה כמו אוהל או שק,כיום מדובר בקולקציה אופנתית מעוצבת בהשראת הטרנדים הכי חדישים בעולם האופנה.בעבר,נשים בעלות מידות גדולות התקשו להשיג בגדי ספורט ובגדי ים,כיום מספר חברות מתחרות בניהן המייצרות בגדים כאלו לאופניים ומעורבים עבור אותו נשים ואף יותר מזה,הבגדים במידות הללו מעוצבים באופן כזה שנראה כאשליה,נשים מתעוררות בבגדים אלו רזות יותר. בגדי נשים
אם כן עולם הבידוד נמצא בתהליך התקדמות ומאפשר היום לכל אישה למצוא את הבגד האופנתי המתאים עבורה,בנוסף חלה מגמת שינוי גם בכל הקשור לעצמי בגדי נשים מלאות,אם פעם נשים מלאות רצו להסתיר את השומנים שלהן על ידי לבישת בגד שחור שיסתיר את מעדיף השומן שלהן,כיום ישנם בגדים במידות גדולות בצבעים שונים,צבעוניים,יחד עם זאת בגדים אלו באים בסגנון מנוקד,מהעיר מקושט ועוד.
אם פעם נשים היו מסתדרות עם הבגדים שלהם כאשר היו הולכות לים,כיום אין להם במה להתבייש,הן יכולות ללכת עם בגדי ים במידות רחבות ומבלי להבליט את השומנים.הבגדי ים מעצבים בצורה נוחה מבלי ללחוץ מידי על הגוף.
גם לנשים בהריון יש מבחר בגדים רחבים בכל מיני גיזרות וצבעים,מדובר במהפכה של ממש בעולם הביגוד,בנוסף,ישנן גם מידות גדולות חדשות שלא היו בעבר,נשים שהיו במשקל גבוה ביותר לעיתים לא יכלו למצוא בגדים משום שהמידע הגבוהה ביותר היתה קטנה עליהם,אך כיום יש פיתרון גם לאותן נשים,תעשיית הבידוד מציעה מידות גדולות מאוד שלא היו בעבר כך שגם לאישה מליאה באופן חריג יש בגד מתאים.
המטרה של חברות יצור בגדים היא לא רק להגדיל את ההיצע של הבידוד לנשים אלא גם את רמת הנוחות,בפרט לנשים מלאות שברך כלל מתקשות למצוא בגדים נוחים,הבגדים המיוצרים בשנים האחרונות ניתן להעיד שיש נוחות ברמה גבוהה גם למדינות גדולות.מצד שני בחודשים האחרונים,נכון לשנת 2022 יש המתאוננים כי עולם הבידוד לנשים רחבות,מליאות,נמצא בדעיכה,אין מבחר אמיתי שיספק מענה לנשים אלו,בעשור הקודם יכלו לומר שהיה מבחר גדול להגיד נשים,אך מפעלים שונים הפסיקו לייצר בגדים במידות גדולות אילו וכעת נוצר מחסור במידות הגדולות בחנויות הבגדים,בעלי חנויות בגדים מעידים שמגיעות פחות נשים לקנות,בגדים במידות אילו משום שיודעות שלא ישיגו ברוב החנויות את המידות הנחוצות להן ורק בחנויות בגדים מסוימות ביותר ניתן להשיג מידות רחבות.יש לתת את הדעת על כך שיש מחסור בבידוד לנשים רחבות.משום הבגדים זהו דבר כה בסיסי וכיצד יתכן שכל כך הרבה חנויות הקיימות בארץ ואין מידות עבור אותו נשים.
חולצת / ג'קט קפוצ'ון הוא בגד מחמם, בדרך כלל עם שרוולים ארוכים וכובע מחובר מאחור, אך ניתן למצוא גם כאלו עם שרוולים קצרים, או בלי שרוולים בכלל.
הקפוצ'ון הופיע לראשונה בשנות ה-30 בניו יורק, הוא נוצר כבגד עבודה לעובדים שעבדו בקור.
כיום הם מאוד פופולריים בקרב צעירים, אבל אפילו מבוגרים לובשים קפוצ'ון .
הקפוצ'ון יחמם אותך בחורף וגם יגן על ראשך מהקור, בנוסף, ללבוש את זה יגרום לך להיראות ממש "מגניבה".
חנויות הבגדים הפופולריות בעולם מוכרות קפוצ'ונים רבים לאחרונה,
ויש גם שפע של אתרי אופנה באינטרנט שבהם את יכולה למצוא כל מיני סגנונות של קפוצ'ונים.
בכל צבע, בכל סוג בד, בכל אורך, מעוצבים, מקושקשים או חלקים.
תעשיית הביגוד עתידה לעבור שינויים ויתכן כי בעתיד יכנסו חברות נוספות שייצרו בגדים רחבים עבור אותן הנשים,הביקוש לכך גובר וכעת המחסור בבגדים אלו חמור.
בנתיים נשים שלא מוצאות בגדים רחבים בחנויות יכולות למצוא אלטרנטיבה ולקנות בגד במידה קרובה למידתן ואז לתת הבגד לתופעת שתרחיב הבגד למידה הרצויה.בנתיים אין מענה הולם אחר עבור אותו נשים.
אם כי יש לציין שמצב הבידוד לנשים מלאות חווה מתיחת פנים דרסטית לפני עשור וזו כבר התקדמות חיובית לכיוון פיתרון יציב ואיכותי.
מה שהיה בתחילת הדרך יקר ויוקרתי, הפך במהירות למוצר נפוץ, לכל גיל ולכל כיס.
ההצלחה הייתה כה גדולה שפריט האופנה הזה הפך למוצר בסיסי, כמו חזייה או ארנק.
עד היום נחשבת "השמלה השחורה הקטנה" לאחד מפריטי החובה בארון של כל אישה מודרנית ולא נראה שהיא הולכת להיעלם.