Cartier הוא מותג מוצרי יוקרה שהיה שם נרדף לאלגנטיות, תחכום ויוקרה כבר למעלה ממאה שנה. קרטייה, שנוסדה בפריז בשנת 1847, גדלה והפכה לאחת מהיצרניות המובילות בעולם של תכשיטים יוקרתיים, שעונים ומוצרי עור. עם היסטוריה עשירה של חדשנות ואומנות, קרטייה הייתה כוח מניע בעולם האופנה והסגנון במשך דורות.
קרטייה הוקמה במקור כבית מלאכה לתכשיטים על ידי
לואי – פרנסואה קרטייה, שהשתלט על בית המלאכה של המאסטר שלו בשנת 1847. במהלך העשורים החולפים, קרטייה נודעה בעיצובים ובאומנות החדשניים שלה, ובתחילת המאה ה – 20, היא ביססה את עצמה כאחד ממותגי מוצרי היוקרה המובילים בעולם. ההצלחה המוקדמת של קרטייה נבעה במידה רבה מהקשר שלה עם משפחות המלוכה של אירופה, שהעדיפו את השעונים והתכשיטים המפוארים שלה.
אחד הרגעים המכריעים של קרטייה הגיע בשנת 1904, כאשר השיקה את שעון היד האייקוני שלו "Santos". זה היה שעון היד הראשון שנוצר אי פעם על ידי המותג, והוא הפך במהירות למרכיב עיקרי בעולם האופנה. הסנטוס תוכנן עבור הטייס הברזילאי אלברטו סנטוס – דומונט, שרצה דרך מעשית יותר לעקוב אחר הזמן בזמן הטיסה. השעון זכה להצלחה אדירה, והוא עזר לבסס את קרטייה כמובילה בעולם השעונים.
במהלך השנים, קרטייה המשיכה לחדש ולפתח את העיצובים שלה, ועד שנות ה-50 היא הייתה שחקן מרכזי בעולם האופנה. התכשיטים והשעונים של קרטייה נענדו על ידי כמה מהנשים והגברים המסוגננים ביותר של היום, והמותג שלו היה שם נרדף ליוקרה ותחכום. בנוסף לשעונים והתכשיטים שלה, קרטייה נודעה גם בזכות מוצרי העור האיכותיים שלה, לרבות תיקים, ארנקים ואביזרים אחרים.
כיום, קרטייה ממשיכה להיות אחד ממותגי מוצרי היוקרה המובילים בעולם. המוצרים שלה עדיין מוערכים על האלגנטיות, התחכום והאומנות שלהם, והם מבוקשים על ידי צרכני אופנה בכל רחבי העולם. מהשעונים והתכשיטים האיקוניים שלה ועד למוצרי העור המסוגננים שלה, קרטייה נשארת בחזית עולם האופנה, והמחויבות שלה לחדשנות ולמצוינות חזקה כתמיד.
המחויבות של קרטייה לאיכות ולאומנות ניכרת בכל מוצר שהיא מייצרת. התכשיטים והשעונים של המותג נוצרים רק מן החומרים המשובחים ביותר, לרבות מתכות יקרות, אבני חן יקרות ועורות איכותיים. תשומת הלב לפרטים הנכנסים לכל יצירה היא ללא תחרות, וכל פריט מעוצב בקפידה על ידי אומנים מיומנים שמתגאים בעבודתם.
השעונים של קרטייה, במיוחד, מבוקשים מאוד על ידי אספנים וחובבי שעונים משובחים. משעון סנטוס האייקוני ועד ל-Ballon Bleu האלגנטי, קרטייה מציעה מגוון רחב של סגנונות שיתאימו לכל טעם. שעוני המותג ידועים בעיצובים הנצחיים שלהם ובאומנות יוצאת דופן, ולעתים קרובות הם עוברים מדור לדור כירושת משפחתית.
גם התכשיטים של קרטייה נועדו לעמוד במבחן הזמן. משרשראות וצמידים קלאסיים ועד לפריטים עכשוויים יותר, התכשיטים של קרטייה תמיד בסטייל. צמיד ה-"Love" האייקוני של המותג, למשל, היה רב מכר כבר עשרות שנים, והוא ממשיך להיות בחירה פופולרית עבור מי שמחפש תכשיט נצחי.
בנוסף למוצרים המסורתיים שלה, קרטייה מציעה גם מגוון מוצרי עור יוקרתיים, כולל תיקים, ארנקים ואביזרים אחרים. מוצרי העור של קרטייה מיוצרים מהעורות המשובחים ביותר ותוכננו להחזיק מעמד לכל החיים. תיקי המותג, במיוחד, ידועים בעיצוב האלגנטי שלהם ובאיכות יוצאת דופן, והם הבחירה המושלמת למי שמחפש אביזר מתוחכם שישלים את המלתחה שלו.
למרות ההיסטוריה הארוכה והמוניטין המבוסס שלה, קרטייה ממשיכה להתפתח ולהסתגל לטרנדים משתנים ולהעדפות הצרכנים. המותג תמיד בוחן חומרים, סגנונות ועיצובים חדשים, והוא פורץ כל הזמן את הגבולות בעולם האופנה ומוצרי היוקרה.
לסיכום, Cartier הוא מותג המגלם יוקרה, אלגנטיות וסטייל. מהמוצרים האייקוניים שלה ועד למחויבותה לאיכות ואומנות, קרטייה הוא שם נרדף לטובים ביותר באופנה ובסגנון. בין אם אתם מחפשים שעון נצחי, תכשיט אלגנטי או אביזר עור יוקרתי, ל-Cartier יש את כל מה שאתם צריכים מעולם האופנה.
אופנה וסטיילינג אישי!
בואו נדבר קצת על כמה זה חשוב שלבן אדם עם מעמד גבוה בעל אמצעים או בן אדם ממעמד מפורסם שזוכה להרבה מעריצים ועוקבים במדיה החברתית יהיה סטייל שבאמת ראוי למעמדו האישי והחברתי. מה זה בעצם סטיילינג אישי?! אקח את עצמי בתור דוגמה, אני למשל לא מתחברת להרבה צבעים שהם בהירים מדי ,חוץ מלבן כמובן. נורא קשה לי לשלב צבעים בהירים בסטייל היום יומי שלי ,לכן עם סטייליסט או סטייליסטית אישיים שיודעים לעשות את העבודה נוכל לצאת עם מראה זוהר בכל יום מחדש וכמובן על מגוון פריטים וצבעים שכן יחמיאו לגזרה שלנו וכמובן שיתאים לגוון העור שלנו. בימינו כולם חושבים שסטיילינג זה רק הלבוש ,אז זהו שלא. תנו לי לגלות לכם משהו סטיילינג חייב לעבור ניתוח מלא בקפידה מדוייקת בבחירת פריטים שמותאמים לקימורים לצורך העניין לסטיילינג לאישה ,צריך לדעת להתאים נעליים, תיקים ושלל אקססוריז על מנת ליצור אפקט יוקרתי או זוהר. הסטיילינג צריך להתאים גם כמובן למבנה למראה הפנים שלנו חברים! נכון ,זה נשמע קצת מוזר אבל גם איפור נכון ושיער מתוקתק זה משהו שהוא סופר חשוב בסטיילינג האישי ,דעו לכם שבלי זה זה כאילו שעשינו חצי עבודה וזה לא תקין. צריך לסיים עד הסוף, ולהלן כמה טיפים ממני עבורכם: קודם כל פרט שהוא נורא חשוב ,חקרתי קצת על הנושא על מנת להביא לכם תשובות מספקות ונכונות. הסטיילינג האישי כפי שהוא נשמע יקר ומעייף, מרגיש שצריך ללמוד הרבה כדי לגעת בפרטים המדוייקים והקטנים האלה שאם לא יודעים ,זה לא שם עד הסוף (מכירה את ההרגשה). אז זהו שלא ,יש מגוון "קורסים" נקרא לזה ככה של כמה שעות ביום אחד בלבד שנותן לכם ללמוד על הסטיילינג האישי שלכם ואיך להתאים לעצמכם את הלבוש היומיומי שמתאים למידותיכם ואיך "לזרוק" פריטים משלימים שיסדרו לכם לוק פגז לאיפה שתלכו. סטיילינג נכון משרה לנו אווירה טובה ,סטיילינג שהוא נכון לכל אדם בפני עצמו משדר ביטחון!!! שזה בעצם אחד הדברים הכי חשובים שיכולים להיות אצל כל בן אדם בחיים. תאמינו לי כל אחד היה שמח שתהיה לו סטייליסטית אישית שמארגנת לו על בסיס יומי את הלבוש ואת האקססוריז הנלווה ,כולל התאמת התיק ללוק. תגידו לי אתם, זה לא חלום?!?! אצם יכולים להגשים את החלום הזה עבורכם ובאמת לקחת קורס קצרצר שיכול לעזור לכם לשלב לוקים מדהימים מהפריטים שיש לכם בארון במינימום זמן ובמינימום הוצאה. כן ,מה ששמעתם מינימום הוצאה. בימינו הסטייליסטים מגיעים לביתכם ופשוט סוקרים את כל הארון בגדים, את ארון הנעליים ,את התכשיטים- שרשראות, עגילים ,טבעות. וכמובן את כל הפריטים המשלימים- כובעים ,צעיפים וכו.. במידה וישמ כמובן. זוכרים שאמרתי לכם בהתחלה על כמה זה חשוב שבן אדם בעל אמצעים או מפורסמים צריכים סטייליסט אישי או סטיילינג אישי ,יש כאלה שאין להם סטייליסט שמלווה אותם 24/7 ,חלקם לוקחים על עצמם קורסים קצרים ,כמו שאמרנו קודם ופשוט מתאמים לעצמם מראש ומסדרים כבר בארון סטייל מובנה. מה זה אומר סטייל מובנה? נכנסים לחדר הארונות ,בודקים ומסתכלים מה יש, רואים פחות או יותר מה הטעם של אותו בן אדם שבונים לו סטיילינג אישי ומתחילים ליצור לו לוקים מובנים- מסדרים לו על קולב חולצה ,מכנס ,חגורה, בלייזר, צעיף תואם ופשוט שמים הכל על אותו קולב ומציבים מתחת גם כמה אוציות לנעליים שיכולות להתאים ,במידה ויש אופציו רבות. בדרך כלל הסטייליסטים האישיים דואגים לצלם ולשלוח ללקוח שלהם את תמונות הלוקים שהרכיבו עבורו. על מנת שיהפוך להיות משהו שהוא יתרגל אליו וכמובן להזכיר לו איך תיאמו לו את הלוקים האישיים עבורו. כדאי לכם לנסות ,האמת שזה שווה כל שקל. וזה לא יקר.
H&M (Hennes & Mauritz) היא חברת קמעונאות אופנה מהירה רב – לאומית שנוסדה בשנת 1947 בשוודיה. החברה מציעה מגוון רחב של ביגוד, הנעלה ואביזרים לנשים, גברים, בני נוער וילדים. עם השנים הפכה H&M לאחד ממותגי האופנה הפופולריים והנגישים בעולם, הידועה בביגוד האופנתי והזול שלה.
אחת הסיבות לפופולריות של H&M היא השאיפה שלה להתעדכן בטרנדים האופנתיים האחרונים. לחברה צוות גדול של מעצבים היוצרים כל הזמן קולקציות חדשות וטרנדיות, בהשראת תצוגות המסלול ואירועי האופנה האחרונים. המשמעות היא ש – H&M נמצאת תמיד בחוד החנית של האופנה, ומציעה ללקוחותיה את הסגנונות והטרנדים העדכניים ביותר במחיר סביר.
סיבה נוספת להצלחתה של H&M היא ההתמקדות בקיימות. החברה התחייבה לצמצם את השפעתה על הסביבה ולקדם שיטות אופנה ברות קיימא. זה כולל שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה, הפחתת פסולת והקטנת טביעת הרגל הפחמנית שלה. H&M מחויבת גם לנוהלי עבודה הוגנים, ומבטיחה שעובדיה יזכו ליחס הוגן וישלמו להם שכר מחיה.
H&M מציעה מגוון רחב של אפשרויות לבוש לכל עונות השנה, משמלות קיץ קלילות ואווריריות ועד מעילי חורף נעימים. הקולקציות של המותג נועדו להיות רב תכליתיות, כך שלקוחות יוכלו לערבב ולהתאים חלקים ליצירת מגוון תלבושות. בנוסף לקו הביגוד העיקרי שלה, H&M מציעה גם מספר קולקציות מיוחדות, כמו הקולקציה של Conscious, הכוללת בגדים ידידותיים לסביבה וברי קיימא, ו-H&M Studio Collection, הכוללת פריטים יוקרתיים יותר בהשראת מעצבים.
אחד המאפיינים המרכזיים של H&M הוא סבירות המחיר שלה. המותג מציע ללקוחותיו ביגוד אופנתי ואיכותי במחיר נגיש למגוון רחב של אנשים. המשמעות היא שלקוחות תמיד יכולים להישאר מעודכנים בטרנדים האופנתיים האחרונים, מבלי לשבור את הכיס. בנוסף, H&M מציעה לעתים קרובות מבצעים והנחות, מה שהופך את הלבוש שלה לזול עוד יותר.
H&M גם אימצה את הטכנולוגיה ואת העידן הדיגיטלי, מה שמקל על הלקוחות לקנות את הבגדים האהובים עליהם. לחברה חנות מקוונת נרחבת, כמו גם אפליקציות סלולריות, המקלות על הלקוחות לגלוש ולרכוש בגדים מכל מקום. בנוסף, H&M אימצה גם את המדיה החברתית, תוך שימוש בפלטפורמות כמו אינסטגרם ופייסבוק בכדי להציג את הקולקציות שלה וליצור קשר עם לקוחות.
היבט חשוב נוסף של H&M הוא המחויבות שלה לגיוון ולהכלה. המותג מציע מגוון רחב של מידות, מקטנטנות ועד פלוס, כך שכל הלקוחות יוכלו למצוא ביגוד שמתאים ומחמיא לגופם. בנוסף, H&M מציעה גם ביגוד למגוון סוגי וגזרות גוף, לרבות בגדי הריון ובגדי הנקה לאמהות. כמו כן, המותג מחויב להציג דוגמניות מכל הגזעים, הגדלים והגילאים בקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים שלו, מה שעוזר לקדם את החיוביות וההכלה של הגוף.