כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים והצבע צהוב, איך זה משפיע ולמה זה משפיע כך

הפעם ננסה לתת במה לעוד צבע שהוא יחסית צבע מורכב, והכוונה במורכב היא לא אל החזות הנראית לעין של הצבע עצמו, אלא הכוונה במורכב הוא מבחינה רגשית, איזה מספר הצבע הצהוב משדר, איזה סיפור הצבע הצהוב  מספר, אז כרגיל, כמו כל צבע אחר שניתחנו בהרחבה במאמרים שלנו גם הפעם ניקח את הצבע הצהוב וננסה לפרק לגורמים את ההשפעה שלו ונתמקד בשתי החלקים עצמם, בחלק הראשון נסביר איזה רגדות הוא מעורר גם בקרב האישה הלובשת אותו, וגם בקרב שאר האנשים שבכללי רואים בגדי נשים בצבע צהוב, וחלק שני ננסה להסביר למה בדיוק הוא גורם אל אותם רגשים ומה הוא ההסבר הרציונלי אל כל התהליך שקרה עם הצבע הצהוב, ואילו התניות קרו בהיסטוריה של האנושות כולה שגורם לכל האנשים והנשים בכללי לקבל שדרים ותחושות אלו מהצבע הצהוב.

אז בוא נתחיל מהחלק הראשון בצבע הצהוב.

צהוב – שמחה, אושר, אופטימיות, שמש.

צבע. מחקרים מראים כי הצבע הצהוב מגביר את ייצור הסרוטונין במוח, סרוטונין הוא חומר פיזי שמופרש במוח של כל אחד וכל אחת מאתינו והוא אחראי על התחושת הפיזית של סיפוק והנאה, ואותם מחקרים ממש הצליחו להוכיח, שהצבע הצהוב ממש מקושר באופן טבעי ואופן בלתי תלוי להשפעה של סרוטונין במוח של האדם הצופה בו, ולכן חשיפה אל בגדי נשים בצבע צהוב או בכללי לצהוב על כל גווניו, מפריש את החומר הזה וגורם לתחושות הסיפוק והנחת הרצויות.

כמו כן באותם מחקרים גילו כי לצבע הצהוב יש יכולת גם כמזרז את חילוף החומרים ומרים את מצב הרוח לכל הסובבים אותו. פה מדברים לא רק על השפעה אישית על האישה הבוחרת לקנות או ללבוש בגד בצבע צהוב, אלא גם על השפעה כללית על כל הסובבים אותה.

לצבע הצהוב יש עוד תכונה מרתקת שהיא שהצבע הצהוב הוכח במחקרים כמגביר את הריכוז ותשומת הלב, ומאותה הסיבה בדיוק משתמשים בו לעתים קרובות בעיסוקים והדפסים שמטבעם הם הדפסים שכל הגדרת המטרה שלם היא למשוך אליהם תשומת לב של אנשים עוברים ושבים, למשל בשלטי חוצות, אתרי פרסום, תמרורים וקווי רוחב.

ולכן אישה שרוצה להיות מסמר של הערב, במרכז העניינים, או סם בכללי באירוע שהיא הולכת אליו להיות זו שמצלמים אותה הכי הרבה, או הכי מושכת תשומת לב מתוך תצלום משפחתי אפ מדובר באירוע משפחתי, או אפילו סתם לבלוט בין קבוצה של חברים המצטלמים ביחד בסופו של ערב של פגישה באיזה בר כל שהוא, בשביל להשיג את המטרה הזו יהיה עלייך לקנות בדי נשים עם הצבע הצהוב השולט בהם, או מתוך הארון בגדים האישי שלך לבחור בגד צהוב כל שהוא.
באמת מסתבר שמומחים טוענים כי אנשים שהם אנשים שבדרך כלל הם נוטים ללבוש בגדים בגוונים צהובים לרוב הם יהיו אנשים פעילים, וכמו כן לרוב הם גם כן אנשים יצירתיים עם נטייה להתמכרות. הם חולמים בגדול, הרפתקניים ומוכנים לחקור ולכבוש, בגדול הם אנשים של "בגדול" הולכים כזה אול- אין, הכל או כולם, במידה מסוימת אפשר לומר שיש בהם מידה מסוימת של "ניתוק" ובמובנים מסוימים וברגעים מסוימים אפשר להגיד ש"הם לא ממש פה אתנו" אנשי רוח כאלה שפשוט משפיעים על כל הסובבים אותם עם תחושות אלו.

כמו כן יש אלמנט של צעירות ורוח חופשית ויש תפיסה שאם רואים בגדי נשים עם גוון צהוב זה אכן משדר על האישה הלובשת שהיא מתוך אותם אנשים שהם אנשים פעילים, שלרוב הם מרגישים צעירים ופתוחים לחיים, פתוחים לנסות דברים חדשים, כאלו סוג של אנשים בדרך כלל אוהבים ללבוש צהוב.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]