351-אופנה היא סוג של דיאלוג תרבותי.
352-לקוחות רוסים נראים היטב בתצוגות האופנה המובילות בעולם.
353-אמא שלי הייתה זוהרת במיוחד, יפהפייה ומאוד אהבה סגנון ואופנה.
354-זו בקושי הייתה תצוגת אופנה אם לא היו כמה מייללים.
355-המאמצים שלה בבית האופנה הפורח בו היא שותפה שומרים על כולם בנוחות, אבל באיזה מחיר אישי?
356-האם הן אופנות חולפות או שהן יהפכו לאינטגרליות מתרבות המדינה?
357-ההתקנה לא עוסקת באופנה.
358-המשקיעים ינועו בצורה כאוטית כדי להקדים את זרימת המידע.
359-אבל האופנה מפגרת הרבה אחרי האוכל בתחום הזה.
360-אבל האויב המסוכן ביותר של הבגדים הנחמדים לחלוטין שכבר בבעלותך הוא אופנה.
361- אופנה תמיד הייתה קבועה בחיינו.
362-מאמר
אופנה היא השם המפואר של העידן הנוכחי, שבמסווה שלו מקודמים כל מיני וולגריות, מגונות, מגונות, גסויות, עירום, סקסיזם וחומרנות. על ידי שכחה, פולחן יופי, התחזות לזרים והתהדרות במחייתם שלהם. מסורות דתיות וציוויליזציה מחוייבים, ניכור מהדת והכרזת מרד מקיום השריעה מטפטפים בתוכם, ליבם ונפשם זורמים בהתמערבות, נסחפתי,
הגוף נמצא תחת השפעת ההתמערבות לחלוטין,
כיום בינת הווא גוזרת בגדים בשם האופנה בצורה כזו שהבושה והצניעות נשארות מאחור, הבגדים שנעשו על ידי בורא עולם כאמצעי הסתרה, הפכו כעת לאמצעי קישוט ויופי .
הו גברת השמים, האם אינך יודעת שהלבוש הוא ברכת אלוהים,
"הו בניו ובנותיו של אדם! שלחנו עבורך בגד שיכול להסתיר את אותם חלקים בגופך שרע לגלות, והוא גם מקור ליופי. ובגד האדיקות הוא הטוב ביותר. כל זה הוא חלק מסימני אלוהים שמטרתם היא שאנשים יוכלו להפיק לקחים. "
נשים רבות הן עירומות אפילו כשהן לבושות, הן אלו שמושכות אליהן אחרים והן עצמן אלו שנמשכות כלפי אחרים, "איזו הבטחה קשה לבנות האומה שהבינו חדשנות כמפתח להצלחתן וסולם ההתפתחות. האם החומרנות של המערב היום לא הורידה את הנשים משיא הכבוד
בשם האופנה, האומה הנשית התחייבה לשנות את בריאת ה',
. קצץ השיער, מריטת הגבות, הרזה או ביצוע עיצובים שונים חלק מהעניין
עולם האופנה הוא שבנות מרגישות גאות בעצמן על ידי הכנת בגד נערי שלם בבגדים בהירים, בעוד שבנים שמים צמידים על הידיים, מקשטים את אוזניהם בעגילים, עונדים טבעות על האצבעות ותולים שרשרת על הצוואר.
בשם האופנה, בנות האומה הניחו בצד את הצעיף שנתן אלוהים, וחוסר המוסריות, חוסר הבושה וההשמצות ההדדיות חללו דתות מסוימות .
, נשים רואות את הצעיף כנטל עבורן והמכשול הגדול ביותר לחירותן של נשים. צניעות היא המהות שלה, לאחר שנשללה ממנה, כל צעד של בן אדם מוביל לרוע. בגלל חשיבות זו של בושה וצניעות, נמשכנו אליה שוב ושוב
לכל דת יש הרגל מיוחד
דת אחת.אומרת :
העם הזה הלך בדרך של חוסר מוסריות.
זה ממשיך להשתנות. עכשיו בגלל האופנה הזו קשה להחליט אם זה בן או בת. בנות מרגישות גאות בעצמן כשהן לובשות ג'ינס, חולצות טי ולבוש נערי מלא, בעוד שבנים שמים צמידים על הידיים, קושרים את שיערם לקוקו ומקשטים את אוזניהם בעגילים.
הטעות הגדולה ביותר שגברים עשו היא שהם לא נתנו לנשים את מקומן הראוי בגיבוש הפרט והחברה, ולכן מקומה בחברה עדיין בבחינה. ראשית, בהתחשב באישה כחפץ מכובד, היא נשמרה בתוך הבית כמו שריד דתי כדי שלא תחלל אותה, אחר כך חשבו שאסור להכריח אותה כל כך, היא צריכה להנות גם ללמוד על היבטים שונים של חיים. תנו הזדמנות. לכן, היא קיבלה כל כך הרבה חופש שהיא עזבה את הבית והלכה לשווקים והמותרות של הגברים הפכה למקור הטוב ביותר. היכרות זו עם הנאות הגברים עיוורה אותם עד כדי כך שביוון ורומא העתיקה, הציוויליזציה ניתנה לידיהן של זונות ונשות שוק והן מונו לתפקיד העליון של החיים. התוצאה הייתה שהציוויליזציה והתרבות נהרסו ושמו נמחק מדף הקיום.
צריך לזכור! שהאשמים הכי גדולים בעניין זה הם ההורים שמוסיפים את בנותיהם לרשימת הנשים המגונות וחסרות הבושה על ידי לבישת בגדים כאלה. גם לא אכפת להם איזו שמלה נאמץ לבתנו, וגם לא חוששים שהלבשת שמלה כזו עלולה להכתים את הכבוד שלנו.
הם רק מקשיבים למילים של ילדיהם והופכים אותם לדלק של גיהנום.
עכשיו הם לא מבינים, אז אם משהו קורה לבת של מישהו, הם מסתובבים בוכים מול אחרים ומתחננים לצדק.
לפי אחת הדתות ,מלבד זאת, על בני הנוער לשקול את עצמם שאם ימשיכו לשקוע בבוץ החטאים ולרדת לקבר החשוך עם ערימת חטאים, אזי זכרו שייאלצו להתמודד עם העונש החמור ביותר.
במקום להתקדם במירוץ האופנה, נשים צריכות להציל את עצמן ולהציל גם את חברותיהן. הדבר שיש לקנא בו הוא לא בגדים וקישוטים, אלא מוסר ומעשים הם צדיקים, והדברים הנוצצים והריחניים ביותר שאינם מתדרדרים הם המוסר והמעשים, כי זו התנגשות של ציוויליזציות, שבהן נשים צריכות לעשות את שלהן. חובה היסטורית. בשביל זה יהיה צורך להשקיע מאמצים, עמלים, זמן, עושר וחיים, עלינו לסלול את הדרך לכך.
אופנה היא מושג מורכב להפליא שהיה חלק מכריע בתרבות האנושית במשך מאות שנים. זה כולל לא רק את הבגדים והאביזרים שאנשים לובשים, אלא גם את הגישות, האמונות וההתנהגויות הקשורות אליהם. מהשנים המוקדמות ביותר ועד היום, אופנה מילאה תפקיד בסיסי בזהות האנושית, בתקשורת ובביטוי עצמי.
אחד התפקידים העיקריים של אופנה הוא לתקשר מעמד חברתי, זהות וערכים. לאורך ההיסטוריה נעשה שימוש בלבוש וקישוטים כדי לציין עושר, כוח, כיבוש ומעמד חברתי. בתרבויות מסוימות, צבעים, בדים וסגנונות מסוימים שמורים לקבוצות או אירועים חברתיים ספציפיים, כגון חתונות או טקסים דתיים. אופנה יכולה להיות גם אמצעי להבעה של ערכים אישיים, מכיוון שאנשים משתמשים בבגדים ואביזרים כדי להקרין את זהותם ולהצהיר על אמונותיהם.
היבט קריטי נוסף של אופנה הוא המשמעות התרבותית שלה. אופנה משקפת ומשפיעה על מגמות ותנועות תרבותיות, כולל מוזיקה, אמנות, פוליטיקה וטכנולוגיה. סגנונות וטרנדים מסוימים הופכים קשורים לתקופות ספציפיות, כמו שמלות הפלאפר של שנות ה-20, אופנת המוד של שנות ה-60 או מראה הגראנג' של שנות ה-90. מעצבי אופנה ומותגים שואבים לעתים קרובות השראה מתנועות תרבותיות, משתמשים בבגדים כדי להציע פרשנות בנושאים פוליטיים או חברתיים, לאתגר תפקידים מגדריים.
לדוגמה, בחברות מערביות, ניתן לייחס את ההיסטוריה של האופנה לימי הביניים, כאשר חוקי הפאר הסדירו את הצבע, הבד והעיצוב של הבגדים בהתאם לדרג החברתי ולעיסוקו. הופעתה של האופנה העילית במאה ה-19 סימנה שינוי משמעותי בתעשיית האופנה, שכן היא הציגה את מושג האופנה כצורת אמנות והעלתה את מעמדם של מעצבים כגאונים יצירתיים. תקופה זו הייתה עדה גם לעלייתם של חנויות כלבו, מגזיני אופנה ותצוגות אופנה, אשר הפכו את האופנה לדמוקרטיות והנגישו אותה לקהל רחב יותר. בגדי נשים