כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את צריכה להשקיע בעצמך ולהרגיש שאת נראית טוב כי איך אומרים ? כדי להיות יפה צריך לסבול ? אולי לא כאבים ולא תופת אבל את צריכה לדעת את המינימום לספוג ביקורת ואם את לא אוהבת את הסגנון שלך או שלא מצאת אותו עדיין את מוזמנת לחפש באינטרנט ולקרוא מאמרים על אופנה ממש כמו זה ולהעשיר את הידע שךל כי יש חוקים פשוטים שאת יכולה ליישם בכל הנוגע לאופנה ואת כבר תשדרגי את הלוקים שלך פי כמה וכמה כמו לדוגמא הצבעים המתאימים אחד לשני ומה נראה טוב ומה מתאים לסוג הגוף שלך הספציפי את ידעת שקיימים מגוון סוגי גוף בעולם האופנה ? ולכל סוג גוף מתאים לבוש שונה בגזרה שונה ובמראה שונה את יכולה להפציץ עם לוקים שונים לכל אירוע את ממש לא חייבת להישאר עם סטייל אחד כל הזמן את יכולה להחליט ולהשתנות לפי הצורך שלך כי בגדי נשים משתנים כל השנים ואת חייבת להיפטר מבגדי נשים ישנים שאת לא אוהבת ולא רוצה יותר במהלך השנים אני יודעת שא צוברת בגדי נשים או בגדי יציאה את יכולה להפסיק לצבור ולרכוש בגדי נשים חדשים כי האופנה כל הזמן משתדרגת ולמה שאת לא תשתדרגי גם בייחד איתה עם האופנה תחליטי לשנות את הלוקים ואת המראות שלך לכל אירוע את גם לא חייבת להיות על גל אחד את יכולה לשלב שני סטיילים בייחד ולהיות הכי שיקית שייש פשוט לעקוב אחרי החוקים של האופנה כדי שזה יראה מתאים ונכון את יכולה לעקוב אחרי הרבה משפיעניות בתחום האופנה ברשתות החברתיות שזה גם עוזר המון למצוא את הסגנון שלך ולהשאיר את החותם שלך בעולם אז קדימה למה את מחכה ?כנסי לאתר אופנה הכי טוב ואיכותי בישראל! HTOFASHION! אופנה של שנות ה -70: מסע גרובי לאורך זמן מאמר מס' 10

שנות השבעים היו עשור שהוגדר על ידי התזוזות התרבותיות התוססות שלו, וסצנת האופנה שלה לא הייתה יוצאת דופן. הסגנונות של שנות ה -70 הושפעו מתנועות חברתיות, פוליטיות ואמנותיות שונות, והתוצאה הייתה עידן אופנה מגוון ובלתי נשכח. החל מקרקעית פעמון ונעלי פלטפורמה ועד הדפסים פסיכדליים ותלבושות בהשראת דיסקו, סצנת האופנה של שנות ה -70 הייתה מסע גרובי לאורך זמן.

היפי שיק: חיבוק חופש בוהמי
בתחילת שנות ה -70 ראו את המשך האופנה הבוהמית וההיפית שהופיעה בסוף שנות ה -60. תנועת התרבות הנגדית, עם התמקדותה בשלום, אהבה וחופש, היוותה השראה לסגנון ייחודי ונינוח. גוונים אדמתיים, שמלות מקסי זורמות, אפודי שוליים ומכנסיי תחתית הפעמון היו כל הטרנד. טיי-דיי הפך לסמל של התקופה, מעוטר חולצות, שמלות ופריטי לבוש אחרים. אביזרים כמו סרטי ראש, תכשיטים חרוזים ומשקפי שמש עגולים השלימו את המראה השיקי ההיפי.

קדחת דיסקו: לילות נוצצים ברחבת הריקודים
עם התקדמות שנות ה -70, שיגעון הדיסקו עלה למרכז הבמה. עידן הדיסקו הביא גל חדש של גליץ וזוהר, עם בגדים שנועדו לנצנץ ולהבריק מתחת לאורות מועדון הלילה. פוליאסטר היה המרקם הנבחר בגלל תכונותיו הקלות והקלות לטיפול, מה שהוביל לעליית חליפות דיסקו וסרבלים לגברים ונשים כאחד. מכנסיים מתרחבים עם מותניים גבוהים ומכנסיים חמים היו גם אפשרויות פופולריות עבור אלה המחפשים להציג את מהלכי הריקוד שלהם.

תעשיית האופנה אימצה את טרנד הדיסקו, כאשר מעצבים כמו הלסטון ודיאן פון פורסטנברג זכו לתהילה בזכות שמלות העטיפה האלגנטיות והסלינקיות שלהם. בדים מטאליים, פאייטים ואביזרים נוצצים היו פרט חובה במלתחה של כל דיסקו דיווה. נעלי פלטפורמה ומגפי פלטפורמה לא רק הוסיפו סנטימטרים לגובהו אלא גם סיפקו את הביטחון המושלם של רחבת הריקודים. "בגדי נשים"

מרד פאנק: אדי ואנטי-ממסד
בתוך הגליץ והזוהר, תנועת הפאנק הופיעה כתגובה מרדנית לאופנה ותרבות המיינסטרים. אופנת פאנק עשתה כל פריצת גבולות ודחיפת גבולות המוסכמות. סגנון זה התאפיין בבגדים קרועים ומצוידים בבטיחות, מעילי עור משובצים וג'ינס קרוע. תנועת הפאנק הייתה על ביטוי עצמי ואינדיבידואליות, ותסרוקות כמו מוהוקים וצבעי שיער תוססים הפכו לסמלים פופולריים של תת-תרבות מעורפלת זו.

שחרור נשים והלבשת כוח
שנות ה -70 היו זמן מרכזי לשחרור נשים, והתזוזה החברתית הזו שיקפה באופנה. התלבשות כוח הפכה לטרנד בולט, המשקף את הנוכחות הגוברת של נשים בכוח העבודה ובעמדות הכוח. נשים חיבקו חליפות מחויטות עם דשים רחבים, מכנסיים מתרחבים ודפוסים נועזים. חליפת מכנס הפכה לסמל להעצמת נשים ועצמאותן.

השפעת אייקונים
ידוענים ודמויות איקוניות השפיעו באופן משמעותי על בחירות האופנה של שנות ה -70. אייקוני מוזיקה כמו דייוויד בואי, שר ו- ABBA השאירו את חותמם בעידן עם הסגנון הנועז והחדשני שלהם. הגישה חסרת הפחד של שר לאופנה, הכוללת כיסוי ראש ראוותני ותלבושות חושפניות, הייתה משפיעה במיוחד. בינתיים, הופעתו של ג'ון טרבולטה בסרט "קדחת שבת בלילה" עוררה קסם עולמי מהאופנה בהשראת הדיסקו, והפכה חליפות לשלושה חלקים וחולצות פוליאסטר פופולריות בקרב גברים.

לסיכום
האופנה של שנות ה -70 הייתה מיקס משוגע של סגנונות, המשקף את רוח התקופה ואת המגוון של תנועות התרבות של התקופה. מהמראה הבוהמיי-רוח-חופשי לסגנון הדיסקו הנוצץ ואופנת הפאנק המרדנית 'שנות ה -70 סיפקו מסע אופנה שממשיך לעורר השראה ולהשפיע על מעצבים וחובבי אופנה עד היום. לכן, בין אם אתם משתתפים במסיבה עם שנות ה -70 או סתם מחפשים השראה רטרו, חיבוק האופנה של שנות ה -70 בטוח יוסיף נופך של נוסטלגיה גרובית לארון הבגדים שלכם. "בגדי נשים"

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]