כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב – https://htofashion.co.il/

שנית, שקול את הצבע והדוגמה של הצעיף. חשוב לבחור צעיף שמשלים את התלבושת שלך ולא מתנגש איתו. לדוגמה, אם אתה לובש חולצה מעוצבת, צעיף בצבע אחיד יהיה בחירה מצוינת, בעוד צעיף מעוצב יעבוד היטב עם תלבושת רגילה. בכל הנוגע לצבעים, נסו לבחור צבע המשלים את גוון העור וצבע השיער שלכם. לדוגמה, אם יש לך עור בגוון חם, צעיף בגווני אדום, כתום או צהוב ייראה נהדר, ואילו אם יש לך עור בגוון קריר, צעיף בגווני כחול או ירוק יחמיא יותר. "שמלות ערב" .

עכשיו, בואו נסתכל על כמה דוגמאות של צעיפים בסרטים. בסרט הקלאסי, ארוחת בוקר בטיפאני, דמותה של אודרי הפבורן, הולי גולייטלי, ענדה כידוע צעיף בדוגמת שחור ולבן קשור סביב ראשה. צעיף זה הפך לאביזר איקוני והוא עדיין פופולרי היום. "שמלות ערב" .

דוגמה נוספת היא הסרט Love Actually, שבו דמותה של אמה תומפסון לבשה צעיף אדום לאורך כל הסרט. הצעיף הפך לסמל לחום ולחמלה של דמותה, והוא הוסיף צבעוניות לתלבושת הנייטרלית שלה. "שמלות ערב" .

בסרט, The Devil Wears Prada, דמותה של מריל סטריפ, מירנדה פריסטלי, לבשה מגוון צעיפים, ממשי ועד צמר, כחלק מהסגנון המיוחד שלה. הצעיפים שלה הוסיפו תחכום לתלבושות שלה והדגימו את טעמה ללא דופי.

לסיכום, צעיפים הם אביזר רב תכליתי ואופנתי שיכול להוסיף סטייל ותחכום לכל אאוטפיט. כשאתה בוחר צעיף, שקול את האירוע, הצבע והדוגמה, ובחר אחד שמשלים את התלבושת ואת גוון העור שלך. עם כל כך הרבה סגנונות וחומרים שונים לבחירה, יש צעיף לכולם. ומי יודע, אולי יום אחד הצעיף שלך יהפוך לאביזר אופנה אייקוני, בדיוק כמו אלה שבסרטים.

אופנה-מה יצר אופנה-מאמר 12
האופנה התחילה כשהאנושית החלה ללבוש בגדים. בגדים אלה היו עשויים מחומרים טבעיים שהיו נפוץ באותם זמנים ספציפיים. הסוג הראשון של אופנה היה, על פי החוקרים, עשוי פרוות, עלים, חומרים מהטבע. יש הנחה שאומרת שהיה עידן שהיה בו האופנה הטובה ביותר, אבל היא מחולקת לכמה קטגוריות שכינו את תקופות האופנה הטובות ביותר בתולדות האופנה. הוא עשוי מתקופות שונות במאה ה-19, עם זאת, עידן האופנה הפופולרי ביותר היה עידן הרוקוקו וכיום יש מותגי אופנה שנקראים כך.
מותג האופנה הראשון לאורך ההיסטוריה היה בית האופנה הצרפתי הרמס שהוא מותג היוקרה הוותיק בעולם שעדיין מייצר בימינו. היא נוסדה בתחילת שנות ה-1800 על ידי מעצב בשם הרמס והוא ייצר מותרות. עיצוב התיק הפרטי הראשון שלו לא היה למכירה והוא שימש לציוד רכיבה. כמו כן, העיר הראשונה שהייתה בה האופנה הראשונה בעולם הייתה פריז, והחל גם הרעיון של שבועות אופנה למעצבים שיבצעו את התוצאות שלהם. שבועות האופנה הללו הפכו פופולריים מאוד גם ברחבי העולם וזה נחשב למסיבה גדולה בקרב חובבי האופנה וחגיגה במיוחד כשאנשי אופנה חשובים מגיעים כאורחי זהב.
האופנה הייתה הכי פופולרית בסוף שנות ה-90 ויש כמה מותגים שהתחילו באותם זמנים ועדיין עובדים בימינו. אחד המפורסם שבהם, למשל, הוא לואי ויטון שנוסד בשנת 1900 ועדיין מייצר מוצרים. עם זאת, אופנה מהירה הפכה לתעשיית ייצור מאסיבית בארה"ב עם אנשים שמוכנים לצרוך. האופנה המהירה לפי בימינו השתלטה על אופנת הרחוב. הקבוצה העיקרית שנהנית מזה ומשתמשת בו הכי הרבה היא מה שנקרא דור Z. האנשים האלה מוציאים הכי הרבה על אופנה לפי הכסף, הזמן והמשאבים שלהם.
עובדה מהנה לגבי מי שמוציא הכי הרבה על אופנה היא לא בנות צעירות כצפוי, אלא שני המינים מעל גיל 40 וממשיכים שהאופנה תהיה כל כך פופולרית. לייצור אופנה יש השפעה רבה על העולם ורבים אף מכנים זאת כמונחים שיש להם צד אפל לפי ניתוח לעסקים, חברת ייצור האופנה מייצרת 10% מהפחמן העולמי. פעילי הסביבה הגלובלית יכולים לכעוס מאוד על כך מכיוון שזה גורם לזיהום גדול ומותיר חיבה רעה על העולם. האיחוד האירופי עוקב אחריו ומנסה לקבוע כללים כדי לשמור על ייצור ירוק ובעל ערך כדי להפחית את הזיהום העולמי. זו כמובן משימה לא קלה שכן יש כמה תעשיות וחברות שמתנגדות לה. אלה שהתחילו טרנדים אופנתיים בימינו גם מקורם במקורות שונים וזה כולל סלבריטאים ועוד משפיענים כמו בלוגרי אופנה ברשתות החברתיות. המראה שלהם מבוסס בעיקר על מעצבים שמכוונים אותם מה ללבוש ואיזה מוצרים שלהם הם היו רוצים להעז יותר. אבל גם, על ידי חלקים חיצוניים כמו סטייליסטים וטרנדים משפיעים

אופנה של שנות ה-80
באופנה של שנות ה-80 הכל היה מוגזם. תכשיטים גדולים, שרוולים נפוחים ומוזרים
שיער. דבר נוסף שבלט והגזם היו הכתפיים האלה

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]