כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שמלות ערב" . אופנה היא קיימת בכל מקום אליו תלכו בין אם תרצו ובין אם לא תרצו אני מבטיחה לכן שאופנה היא משתנה ממקום למקום וכל אחד מבטא את האופנה שלו בדרך אחרת עכשי ואחרי ההקדמה הזאת אני רוצה שנשוחח על נושא שלא הרבה מדברות עליו בעולם האופנה ובגדי הנשים אני רוצה לגעת בנושא מאוד חשוב שהוא מה עושים עם בגדי נשים שאנחנו לא לובשות יותר ולא צריכות ? האם לזרוק אותם ? למכור ? לתרום ? איפה אני עושה את כל זה אם אני רוצה למכור את בגדי הנשים שלי והאם זה בסדר לתרום ואיפה תורמים ? אז הכל אני אספר לכן במאמר הזה על בגדי נשים הוא נושא מאוד חשוב שלא הרבה נוגעות או מדברות עליו עכשי וככה לכולן יש בארון בגדי נשים שהן כבר לא צריכות או לא משתמשות בו יותר וזה לגיטימי לגמריי אני אישית משתדלת כל עונה להחליף ולהיפטר מבגדי נשים שאני לא צריכה יש הרבה בגדי נשים שאני אוהבת ועדין משתמשת ובגדי נשים ששמרתי מגיל ההתבגרות אבל אני כבר לא משתמשת והבעיה היא שזה תופס הרבה מקום בארון וזה סתם מעלה אבק אז האופצייה הכי טובה היא להעביר לחברה או לבת משפחה או לאחות .. במידה ויש לך אחות .. ואם לא ואת רוצה למכור את בגדי הנשים ואת לא יודעת איפה זה מאוד פשוט אחרי חיפוש קצרצר באינגרנט תוכלי למצוא מלא אתרי אופנה ובגדי נשים יד שניה ואפילו ברשתות חברתיות תוכלי למצוא הרבה פלטפורמות למכירת הבגדי נשים שלך ויש הרבה סגנונות או שאת מקבלת מזומן במקום או שאת יכולה לנצל את הסכום ולרכוש בגדי נשים באותה החנות ולא לשלם עליהם בסגנון החלפה אני אוהב תאת זה מאוד אבל חנויות יד שניה הן לא לכולן כמובן אבל זה נכון שאנחנו מזמינות הרבה בגדי נשים ומתחדשות והאופנה היא תמיד משתנה ואנחנו רוצות להישאר מעודכנות עם הלבוש שלנו בבגדי הנשים אז אנחנו רוכשות ורוכשות כי בואו נודה על האמת זה כיף וזה נותן תחושת סיפוק מהנה וזה פשוט חוויה לחכות ללבוש שלנו שיגיע עד אליינו זה כיף הציפייה הזאת וההמתנה לבגדי נשים אבל כמו כן אנחנו גם קונות ומוצאות את עצמנו עם לבוש שאנחנו לא אוהבות באמת או שלא מתאים ללבוש שלנו בארון והוא סתם מעלה אבק אבל חבל לנו לזרוק אותו אז אופצייה ממש חשובה היא לתרום את בגדי הנשים ! אם הם במצב יחסית טוב ולא חרוש מידי או קרוע או בלוי אתן יכולות , "שמלות ערב" . לתרום בגדי נשים בהרבה נקודות תרומה וזה תמיד יגיע לנשים שנזקקות ולא יכולות בהכרח לרכוש לעצמן בגדי נשים כמו שאנחו תמיד קונות ומתחדשות !! תמיד יהיו נשים שיישמחו לקבל בגדי נשים ביד שניה בעיקר אם הם במצב טוב ואנחנו תמיד יש לנו בלאגן בארון והרבה בגדי נשים אנחנו יכולות לוותר על בגדי נשים שאנחנו פחות צריכות ולהיות גדולות יותר מעצמנו ומעבר לזה שאתן עוזרות לבנות אחרות שפחות יכולות להרשות לעצמן אתן גם עוזרות לעצמכן ועושות סדר בארון בגדי הנשים שלכן כי ככל שהוא יותר מבולגן ככה יותר קשה לכן למצוא לבוש שהוא מתאים ושיקי !! אני מבטיחה לכן גם שאין הרגשה מהנה כמו לסדר את הארון ולהיפטר מכל הלבוש שאנחנו לא אוהבת אני פשוט ממליצה לא לזרוק את בגדי הנשים שאתן לא צריכות !! תמיד להעביר הלאה תמיד תהיה מישהי שתשמח לקבל אותם !! "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]