כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שמלות ערב" אופנה מוכרת לכולן וכולן יודעות מהי אופנה זה הכי תחום שהוא אהוב מאוד ומסביב לעולם הוא מוכר מאוד ונשים רבות וגם גברים מסביב לעולם רוצים ללמוד על אופנה ועל כל מה שהיא מביאה איתו מעצבות אופנה רבות של פעם החליטו לצאת מהקובייה הזאת של עולם האופנה והחליטו לייצר בגדי נשים שיותר נוחים לאישה וככה אישה מעצבת אופנה של בגדי נשים שברה את הסדר הנוראי של לבוש בעידן של פעם ונשים יכולות להתלבש היום הרבה בזכותה בזכות אותה המעצבת שאגב החברה שלה קיימת על היום והיא לא אחרת מקוקו שאנל שהייתה מאוד חזקה פעם ועד היום החברה הכי מוכרת בעולם והיא בין לאומית בכך שעשתה מהפך אמיתי על אמת בעולם הלבוש ובגדי הנשים בעולם האופנה ובכלל בכל העולם התחילה את התנועה הראשונה לנשים ולהתקדמות שעד היום נשים נלחמות על המקום שלהן מידי פעם אבל הכל בעצם מתחיל באופנה ברגע שנשים השתחררו מהמעצבי האופנה הגבריים שהכתיב וא תכל הסגנונות והאופנות זה היה הצעד האמיתי והראשון של נשים לזכויות שלהן ! מזמן כב רנשים לא תפקידן להיות בבית לבשל ולנקות !! עכשיו נשים הרבה יותר חזקות , "שמלות ערב" . מרוב הגברים שאני מכירה והכל התחיל בלבוש אז אופנה היא מסמלת הרבה .. סמל סטטוס , רגשות , מצבי רוח , סגנונן אישי ועוד .. עם אופנה את יכולה להיראות עשירה או פחות עשירה והכל זה הכוונה שלך ומה שאת רוצה להדגיש ולהוציא לעולם זה ממש לא משנה מה הסביבה שלך חושב תעל הסגנון והאופנה שלך כי בימינו הכל פרוץ והכל מותר במיוחד בעולם של בגדי נשים !! היום נשים יכולות ללבוש בגדי גברים והפוך !! גברים לובשים בגדי נשים והעולם שותק חהחה אני צוחקת אני מקבלת את כולם ולא משנה מה הם לובשים כי אופנה זה הכלי הכי חזק שלנו והכי משחרר והכי בולט אני ממליצה לכן לתת לכלי הזה להשתלט עליכן ואופנה היא בבגדי נשים ואקססוריז ואפילו נעליים אתן יכולות את הכל לעשות ולקחת את התאור שלכן למה שאופנה צריכה להיות ואיך היא צריכה להיראות מסביב לעולם אנ יאישית אוהבת את האופנה הזרוקה יותר ולבוש יותר נוח וזרוק במידה גדולה שנקרא גם אוברסייז אני אובססיבית לסגנונות האלה אז אנ ימוכנה שתגידו לי מה אתן חושבות ומה אני אומרת לכן שתתחילו להתבטא ולרכוש בגדי נשים לא מה שהחברה מצפה ממכן ללבוש ולהיראות אלא מה שעושה לכן טוב ומה שגורם לכן לחוש בהכי תחושת ביטחון וכיף ושמחה וששון אני מבטיחה לכן שעם זה הלבוש שלכן יעשה אתכן יותר ויותר מאושרות וחינניות ותוכלו לשדר הרבה יותר ביטחון כשאתן מרגישות שלמות עם הלבוש שעל גופכן !! אם אתן לא אוהבות משהו תשנו אותו אני מבטיחה שאתן לא תתחרטו על כלום ותוכלו לשלוט בעולם בלבוש הכי יפה שייש כי הוא צריך להיות יפה בעינייכן ולא בעייני כל העולם כי הביטחון שלכן הוא בא ממכן ומהסגנון שאתן הכי אוהבת ולא מסגנון של מישהו אחר כמובן שאתן יכולות לקחת השראה רבה מעולם האופנה ומכל מיני משפיענים בעולם הזה אבל אני ממליצה להיות מקורית ויצירתית ולתת בראש אפילו כשאת יורדת לזרוק זבל חהחה עם בגדי נשים ופאפילו פיג'מה בסטייל היום יש את הכל אונליין את יכולה למצוא כל מה שאת רק רוצה וזה ממש לא קשה ולא מצריך מאמץ !! אני מבטיחה לך שעוד היום את תצליחי לבטא את עצמך ולהיות הכי טובה שייש !! "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]