כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שמלות ערב" . כמה בגדי נשים שייש לך בארון את באמת לובשת ומשתמשת בהם ? אני מבטיחה לך שאת יכולה למצוא כמות גדולה של בגדי נשים שאין לך שימוש בהם בכלל ואני יודעת בוודאות שאם אני אסתכל בארונך אני אוכל למצוא לפחות כמה פריטים עם הטיקט עדיין עליהם !! שרכשת בלהט הרגע ובסוף מצאת שזה פחות מתאים לך או לא נראה לך אני יודעת שייש לך בארון בגדי נשים כאלה אני פה בשביל לומר לך שאת חייבת להיפטר מהם ואני לא מתכוונת ללזרוק אותם לפח ממש לא אני אבל בטוחה שתוכלי למצוא חברה , או מכרה , או בת משפחה שבטוח תשמח לקבל את הפריטים האלה ותכף אסביר לך למה זה יהיה אידיאלי בשבילך הרבה יותר מלאגור אותם בארון אלא אם כן את קים קרדשיאן ויש לך חדר ארונות בגודל של דירה אבל אם זה לא הסיפור אני ממליצה לך לתרום את הלבוש שאת לא צריכה מכיוון שזה יכול לפנות לך מקום לבגדי נשים חדשים ! וזה גם יכול לפנות לך מקום ואת יכולה לראות יותר בגדי נשים שאת דווקא כן לובשת קחי בחשבון שזה תופס לך מקום בארון ותופס מקום של לבוש אחר וככל שייש לך יותר בגדי נשים בארון את פחות רואה את כל מה שמתרחש בארון בגדי הנשים שלך וגם ככל שהמבחר הוא יותר גדול בלבוש ובבגדי נשים ככה יותר קשה לבחור מה ללבוש תזכרי את זה ויכול להיות שייש לך בארון בגדי נשים שרק מבלבלים אותך אני אתן לך דוגמא כמה פעמים ניסית ללבוש את החולצה הזאת שאת לא מוצאת לה שום דבר שמתאים לה בסגנון אף פעם ואת תמיד מודדת את אותה החולצה ומחזירה אותה לארון מבואסת אז אז מה שאת אוהבת את החולצה הזאת והיא ממש יפה .. אם היא לא תואמת את שאר הסגנון שלך וכבר עברה שנה מאז שהחולצה הזאת אצלך ולא לבשת אותה עדיין תני לי לומר לך משהו שאולי לא ידעת !! אם זה המצב את כנראה גם לא תלבשי אותה לעולם ואני בטוח בטוח בטוח מבטיחה לך תאמיני לי ושתינו יודעות את ז זה באמת קשה לנו לפעמים להיפטר מבגדי נשים כי באמת השקענו כסף עליהם ואנחנו אוהבות אותם ולעיתים יש להם ערך סנטימנטלי אבל אין מה לעשו תאת חייבת להיפרד ולפנות את המקום שלהם לסגנונות חדשים ולבגדי נשים שיותר מתאימים לך !! הרי הסגנונות שלנו משתנים כל הזמן וכל הזמן אנחנו רוצות סגנון שונה ממה שכבר היינו רגילות אליו ומעבר לזה האופנה תמיד מתחדשת ותמיד יש משהו חדש שנראה יותר טוב מהקודם את תמיד תתפתי ותרצי לרכוש עוד ודברים חדשים זה מעניין וזה כיף וכמובן שאין כמו להתחדש בלבוש חדש אני אומרת לך אני ממליצה לך להנות ולהתחדש כמה שרק אפשר ולפנות תמיד את האארון שלך ללבוש חדש אני פעם גם הייתי כזאת גם היה לי מאוד קשה להיפטר מבגדי נשים ישנים שאנ ימאוד אוהבת אבל הבנתי שזה מפריע לי וזה מונע ממני לבחור לבוש שאני אוהבת ושמתאים לי וברגע שהתחלתי לתרום או למכור את בגדי הנשים שלי אני הרגשתי יותר טוב כל הזמן כשאני פותחת את הארון ומודדת חולצה או מכנס או חצאית שלא לבשתי הרבה זמן ואני רואה שזה לא נראה לי ואם אני מרגישה שאני סתם אוגרת את הפריט הספציפי הזה אני שמה אותו בצד ומעבירה הלאה .  "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]