כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שמלות ערב" . כמה אתן באמת אוהבות ומכירות את עולם האופנה ? אתן יודעות שמעצבי האופנה הראשונים שהיו קיימים היו רק גברים ! כן כן זאת הייתה עוד תקופה שבה נשים נלחמו על זכויות !! מזל שאנחנו חיות היום בתקופה יותר חופשייה ומשחררת שזה אנחנו יכולות ללבוש את מה שאנחנו אובות ולא לתת חשבון לאף אדם במיוחד לא לגברים חהחה אבל כן כן פעם לפני עשרות שנים הנשים היו לובשות בגדי נשים שגברים עיצבו בלבלד עד שקמה מעצבת אחת ואמרה דיי !! מספיק !! והפסיקה את השנים הרבות שנשים לבשו בגדי נשים המעוצבים על ידי גברים ואיך נאמר את זה בצורה עדינה לא היו הכי נוחים ונעימים ללבוש אותם !! ולכן נשים רבות היו מתעלפות הרבה והיו בעלות בעיות נשימה הכל מכיוון שמעצבי אופנה פעם החליטו שגוף של אישה צריך להיראות בדרך מסויימת וחובה לכלכ הנשים ללבוש מחוך מאוד מאוד צמוד עד כדי כך שקשה לנשום אפילו כדי להבליט את אזור החזה ולהקטין את אזור המותניים .. בסדר כמובן שייש נשים שלובשות עד היום מחוכים אבל אני מבטיחה לכן שאלה מחוכים הרבה יותר נוחים ומשוחררים ומאפשרים מאלו של פעם וגם כאלו של פעם ניתן למצוא זה נחשב פריטים מאוד וינטג' ולפי שיי שייפנה אליי אני אשמח לאחד חהחה אז יאאלה למה אתם מחכות אם אתן בדיוק רוצות לצאת או לרכוש בגדי נשים חדשים אני לא אעמוד בדרככן אני רק רוצה להכיר לכן מותג ישראלי חדש שהוא יותר כמו אתר אופנה ישראלי שהוא מוכר בגדי נשים ובגדי אופנה והרבה הרבה מעבר אני ממליצה לכן להיכנס ולחקור אותו לעומק אני באופן אישי מוצאת שם תמיד את הסגנון שאני אוהבת למרות שייש לי סגנון מאוד ספציפי ! אני ממליצה לכן להיכנס לאתר ולהנות ממגון רחב של גזרות , מידות וסוגי בדים שונים שיישאירו אותכן עם טעם לעוד לעוד לעוד !! בקיצור בנות אני רוצה שתתחברו לעצמכן ולסגנון הלבוש שלכן בעזרת כמה דרכים פשוטות וזה הולך ככה ! קודם כל תכירו את הגוף שלכן ואת הגזרות של הגוף שלכן כמו כן קחו מידות של הגוף שלכן מהחזה מהרגליים ככה כדי להיות בטוחות באיזו מידה אתן ובמיוחד במיוחד אם אתן רוצות להתחיל להזמין אונליין ולא להתבאס לעולם !! כמובן שייש נשים שמזמינות לבוש לפי העיים אבל אני לא מסתפקת בזה כי לפעמים יש מוצרים המגיעים מח'ול ולא תמיד המידות הן אותן מידות לא תמיד סמול יהיה סמול ויכול להיות שבמדינה אחרת אני מידה אחת יותר או מידה פחות !! אז קחו בחשבון ולכן אני ממליצה תתמיד תמיד לקחת מידות של הגוף בכדי לדייק את המידה ולהיראות ולצאת מרוצה מכל קנייה אונליין ! אני מבטיחה לכן שזה יעשה את ההבדל ברכישות הבאות שלכן ומעצב לזה שבגדי נשים הם במדינות שונות יכולות להגיע במידות שונות אני אישית ממליצה לרכוש באתרי אופנה ישראליים ככה כדי לתמוך בעסקים ישראלים אחרי הקורונה שקצת הרסה לכולם וגם כי ברמת העיקרון השירות הוא הכי אמין והכי מהיר ואין כמו שזה מגיע מהארץ ולא לוקח לזה חודשים רבות להגיע ! אני אוהבת לרכוש אונליין מחברות ישראליות עם שירות אמין ומהיר וזהו אני מקווה שעזרתי לכן ופעם הבאה שאתן מזמינות בגדי נשים או אפילו שמלות ערב או ביקיני ואפילו אקססוריז תיזכרו במאמר ותיזכרו לקחת מידות כדי לא להתעסק עם החזרות מיותרות שעושות כאב ראש  , ביוש .  שמלות ערב .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]