כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
15% הנחה בהזנת קוד קופון htonew15
לחץ כאן
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב – הכתר של ארון הבגדים

לכל אירועחגיגי מיוחד יש את סגנון הלבוש המתאים לו, אך אין ספק שכתר הלבוש הנשי לאירועי ערב חגיגיים הן שמלות הערב המפוארות. שמלת ערב איכותית ומושקעת יכולה להעניק לאשה ביטחון עצמי, תחושת יופי והזדמנות להרגיש כמו כוכבת אמיתית ולו לרגע אחד בלילה. "שמלות ערב" .

היסטוריה קצרה המונח "שמלת ערב" לראשונה הוגדר במילון באנגלית בשנת 1825, והתייחס לשמלה רשמית שלובשים לאירועי ערב. עד המאה ה-20 שמלות ערב היו נחלתן של נשים ממעמד גבוה בלבד. עם זאת, לאחר מלחמת העולם השנייה הפכו שמלות הערב לנגישות יותר לנשים רבות, שחלמו ללבוש שמלה מפוארת לאירועים מיוחדים.

שמלות ערב קלאסיות שמלת הערב הקלאסית כוללת חלק עליון מחמיא לגוף עם שרוולים או כתפיים חשופות, וחצאית ארוכה ונשפכת. בעשורים האחרונים השמלה הקלאסית עברה מגוון שינויים וגרסאות – חצאית קצרה, שרוולים ארוכים, גזרה חופשייה או צמודה וכו'. אך החלק התחתון הארוך נותר מאפיין מרכזי. סגנונות שמלות ערב קלאסיות כוללות גם שמלות רקומות, שמלות תחרה, שמלות סאטן וקטיפה עשירות, וכמובן – שמלות פייטים מרהיבות.

שמלות ערב במגוון סגנונות בעידן המודרני, שמלות ערב קלאסיות רחוקות מלהיות הבחירה היחידה. מעצבי אופנה רבים משלבים גוונים צעירים ומגמות אופנה עכשוויות בשמלות ערב, כדי להתאימן לנשים בנות כל גיל. כך לדוגמה, אפשר למצוא שמלות ערב בסגנון בוהו-שיק, שמלות מיני, שמלות עם פרינג'ים ונצנצים, שמלות עם שסעים גבוהים ועוד.

שמלות ערב לנשים שמחות לא מעט נשים חוששות ללבוש שמלות ערב צמודות או חשופות מדי, ומעדיפות סגנונות קלאסיים וצנועים יותר. למרבה המזל, החנויות משיקות מדי שנה גם שמלות ערב בגזרות רחבות ונוחות יותר, עם כתפיות, חצאיות רחבות וחלקים עליונים מכוסים. מגמת הבוהו-שיק למשל מאפשרת ללבוש שמלות ערב בהשראת שנות ה-70 עם כותנות רחבות וכיסים, אך עדיין נראות חגיגיות ומהממות.

אביזרים משלימים אין שמלת ערב שלמה בלי האביזרים המתאימים – נעלי עקב נוצצות או מחודדות, שרשרת יהלומים, צמיד יוקרתי, תיק מעוצב קטן ואלגנטי, ושיער מתויר עם הבהרות או גוונים מיוחדים. אוסף טוב של אביזרים יכול להפוך כל שמלת ערב לייחודית ומרהיבה.

לסיכום, שמלת ערב איכותית שנבחרה בקפידה יכולה להיות ההשקעה הנכונה. הזדמנות להרגיש כמו כוכבת הוליווד במיטבה, אפילו אם זה רק לכמה שעות קסומות של ערב אחד. בחירת שמלת הערב המושלמת היא בעצם חלק מההנאה וההכנות לאירוע החגיגי עצמו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]