כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פריט הלבוש שמשנה את חוקי המשחק

אחד משחקני המפתח בעולם בגדי נשים הוא איך לא – הטוניקה. כבר בעת העתיקה הטוניקות כיכבו ובגדול. בחברה הרומית סגנון הטוניקה העיד אפילו על המעמד של מי שלבש אותה כאשר בני המעמד הגבוה לבשו טוניקות ארוכות עד לקרסול.
רבים לא יודעים זאת, אבל הטוניקה פרצה לחיינו בתרבות הרומית, ומאז ועד היום היא מראה נוכחות בכל מקום ונחשבת לאחד מפרטי הלבוש האהובים ביותר בעולם ובין האהובים ביותר על נשות ישראל. והאמת? בצדק רב.
הטוניקה משדרת מראה אוורירי, קליל וחופשי כאשר היא עולה על השמלה, המכנסיים או החצאית. היא מופיעה במגוון גרסאות אופנתיות ובמגוון עצום של צבעים ודוגמאות.
הפריט המחמיא הזה לחלוטין יכול להיות אידיאלי כמעט בכל מזג אוויר ובכל מקום בעולם, ונהדר הן בקיץ והן בחורף, וכן, מסתבר שרוב אוכלוסית צרכני הטוניקות ברחבי העולם, נהנים מהשימוש בהן, אפילו מבלי לדעת שהבדים מהם עשויות הטוניקות נועדו בכוונת תחילה להיות כאלו שזורמים עם קווי מתאר הגוף ואינם צמודים או הדוקים (מכאן מגיעה גם הנוחות הכל כך גבוהה שלהן). יחד עם זאת, ניתן גם למצוא טוניקות מחמיאות שהן אינן נטולות צורה או מדי מגושמות, כאלו שלמרות הנסיבות- יכולו להתאים כמעט לכל מבנה גוף.
בואו ניקח לדוגמא אחת או שתיים גוף עם צורה ספציפית לחלוטין: אישה שמבנה הגוף שלה הוא בצורת אגס לדוגמא, תחפש טוניקות עם פתחי אוורור בצד ופתח צוואר רחב, אולם אישה בעלת מבנה גוף שמזכיר צורת תפוח אדמה, תעדיף גם היא את פתחי האורוור למטה, אך היא מוזמנת לחפש לעצמה טוניקות שהן גם בעלות צווארון V.
בעבר, עולם המידות הגדולות של בגדי נשים היה שופע טוניקות, אך אלה היו דומות יותר לאוהלי שטח מאשר לאביזר נשי ומחמיא. הבשורות המשמחות שבתחום חלה מהפכה משמעותית, הטוניקה העכשווית מגיעה במבחר מסחרר של עיצובים במגוון צבעים וצורות, אפילו כאלו ווסטיליות- שיראו נהדר גם לצד נעלי ספורט וגם עם נעלי עקב.

בואו ניגש לשאלת השאלות: אז מהן בעצם הטוניקות הבולטות ביותר בסצנת האופנה הנוכחית?
אם נסקור מעט את הטוניקות בסצנת בגדי נשים, מהר מראוד נתקל ב״טוניקות אוברסייז״ הנחשבות לחביבות במיוחד בקיץ, בזכות חופש התנועה אותו הן מעניקות למי שתבחר בה. לצדו של האוברסייז ניתן לראות ״טוניקות אסימטריות״, כאלו שמשחקות באופן מעניין עם הצורה והאסימטריה שלהן, ובכך הטוניקה זוכה לטוויסט מרשים ואף מחמיאה לשאר ההופעה.
מחשוף V הוא בין המחשופים המחמיאים במיוחד לבעלות חזה שופע המחפשות טוניקה מחמיאה ויש טוניקות רבות בשלל צבעים עם מחשוף V נדיב ועמוק, מחשוף סירה פתוח ואוורירי לימים החמים, צווארון סיני שחזר לאופנה ועוד מגוון עצום של סגנונות מפתיעים.

אותו המגוון העצום של הטוניקות בא לידי ביטוי גם במבחר הבדים: משיפון דרך משי ועד לקטיפה עם ניצוץ ייחודי. אם את מחפשת להוסיף נגיעה עיצובית וקצב להופעה שלך, בוודאי תיהני ללבוש טוניקות עם הדפסים של ביטויים, אלמנטים או מוטיבים צבעוניים, כמובן על כל רקע שתבחרי בכל טקסטורה וצבע.
סגנון נוסף שבולט מאוד לאחרונה, הוא טוניקות עם פסים ואלמנטים צורניים(טקסטורות) ובנוסף טוניקות עם טאץ' מעניין כמו כיווצים ושילובי תחרה רומנטית, כפתורים והדפסי פרחים להשגת מראה מקורי ומושלם בדיוק לעונה.
ישנן טוניקות בייסיק ליום יום וטוניקות אלגנטיות ומתוחכמות יותר לאירועים חגיגיים. ניתן לשלב אותן עם חצאית, ג'ינס או מכנסיים מחויטים.
חשוב מאוד לשים לב לאורך הטוניקה, האם יש לה כפתורים במרכז? כך תוכלי לבחור כמה מהם כדי לפתוח את המחשוף, או שמא תצטרכי לשלב אותה עם גופיית בסיס.
אז בין אם את לובשת את הטוניקה שלך כאשר היא מחוץ למכנסיים ובין אם את מאלו שמעדיפות להכניס אותה פנימה בגזרה גבוהה, זכרי שבזכות הייחודיות הרבה שלהן, טוניקות יכולות להיות אלו שיהפכו את הלוק שלך ללוק מנצח.

שלושת המעילים שאת חייבת בארון שלך לחורף הקרוב

אז עונת החורף הולכת ומגיעה בצעדי ענק ובגדי נשים כבר התחילו לצאת בקולקציות החורף של שנת 2021 אבל לפני שנדבר על הבגדים עצמם

בואו נדבר על הפריט הלוהט בבגדי נשים שהופך כל אאוטפיט ללוק מנצח

המעילים!

יש שיגידו שמעילים בחורף הישראלי נם לא רלוונטים או שאין בהם צורך, אנחנו נוכל לחלוק עליכם ולהגיד שבאזור ירושלים והצפון בהחלט יש בכך צורך ואפילו עם סריג או שניים למטה

אבל על מה שאין ויכוח זה שמעיל הוא פריט מנצח ומה שטוב בו בעיקר, זה גם אם לא השקענו הרבה בלבוש מתחת או גם אם אנחנו נצמדים לסוודר המרופט שלנו אבל המחמם ברמות, אף אחד ממש לא צריך לדעת והמעיל יגרום לכל הלוק לעבוד גם בלי השקעה מרובה.

מעיל ארוך

המעילים הארוכים המוגזמים המגיעים עד הקרסול בהחלט עושים קאמבק

מעבר לכך שהוא עוטף אותנו נגד הקור הוא ישאיר אותנו חמימות אפילו עם שמלת מיני קטנה מתחתיו

הקלאסיקה של המעיל הגדול, העוטף והאלגנטי הופך כל הופעה לקלאס של ממש.

ללוק צעיר ומגניב נוכל לשלב איתו סניקרס וללוק אלגנטי יותר נוכל בקלות לשדרג אותו עם מגף קצר עד הקרסול או מגף הנחתך באמצע השוק.

הצבעים הפופלריים הם כמובן השחור, הלבן אך גם הקרם, הב'ז והכאמל יפגשו אותנו העונה ויוסיפו לנו רעננות של צבע נקי בלוקים הקודרים של החורף.

מעיל עור

את מעילי העור אנחנו רגילים לראות כל עונה והם לעד יישארו טרנדים ואופנתיים

הוא תמיד קלאסי ומתאים לכל דבר בין אם מדובר בקז'ואל ובין אם מדובר באירוע או פגישה עסקית

הוא תמיד עושה עבודתו נאמנה וזהו אחד מבגדי הנשים הפופולריים ביותר בעונה.

אך אם יש לכן רק בגוון השחור, בהחלט הגיע הזמן לרענן את המלתחה!

החורף הזה ייכנסו לחיינו מעילי עור בגווני אדום, כאמל וחום

כי גם במעילי עור הגיע הזמן לשבור את השחור

נראה העונה את מעילי העור במגוון צורות אך אחד הטרנדים הפופלריים ביותר כיום הוא הדגשת הכתפיים למראה עתידני וקשוח מעט

אך בנוסף, צורה זו יכולה דווקא לתת חיטוב לכתפיים ולתת אשליה של פרופורציה נכונה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]