כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בבגדי נשים אנחנו רואים יותר ויותר אופנה מהעבר העושה קאמבק לתקופה הנוכחית ולכן לא פלא שגם אופנת מכנסי הסקיני שליוותה אותנו רבות בשנים האחרונוצ מתחילה להדחק מעט לצד.

בכל הנוגע לג'ינסים ומכנסיים אנו באמת רואים יותר ויותר מגמה של חזרה לגזרות הישרות, הרחבות והפדלפון, שהוא בעצמו היה בעיקר פופולרי בבגדי נשים בשנים עברו.

דחיקת הסקיני התחילה לפני כשנתיים כאשר גיזרת הבויפרנד נכנסה לחיינו ומשם כבר התחלנו לראות כי אופנת הסקיני באמת הולכת ומשתנה

גזרת הבויפרנד מתאפיינת בדרך כלל כמכנס גדול, רחב או בשם האופנתי- אוברסיייז

בדרך כלל סוג מכנס כזה ייראה כ"זרוק" וחסר צורה וזו בדיוק מטרתו.

הוא מתאים כמעט לכל גזרה במידה הנכונה ואף יכול לייצר מראה מאוד חטוב כי זה נראה שהמכנס "גדול" על הגוף עד מאוד.

והשנה הזו ספציפית מתאפיינת בעוד המון טרנדים, כאילו היינו צריכים לפצות עצמנו על בגדי הבית של השנה האחרונה והטרנדים הולכים ומשתנים בקצב מסחרר

אך אין ספק שבגזרת המכנסיים השינוי הוא דרמטי.

אחד מהטרנדים הבולטים הוא ללא ספק המכנסיים בגזרה הישרה

נמצא אותו בג'ינסים קלאסיים, עם קרעים וכמובן גם במכנסי האלגנט

יחד עם זאת אנו לא מדברים רק על גזרה ישרה אלא המאפיין הבולט של גזרה זו בשנה הזו הוא השסע.

לנועזדות שביננו נוכל למצוא שסעים עמוקים אף עד הירך אך במכנסיים האלגנטיים נראה שסע צדדי במכנס עד למעל הקרסול מה שנותן לו מראה מעט "פדלפוני" למרות שהוא אינו כזה ולכן יוצר מעין אשליה ומראה מיוחד לכל הדעות.

עוד טרנד שחזר אלינו בגדול הוא מכנסי הפדלפון

אנו רואים יותר ויותר מכנסי פדלפון בחנויות בקניון או באונליין ומכנסי הפדלפון מתאפיינים בכך שהם צמודים באזור הירכיים והאגן והולכים ומתרחבים מאזור הברך כלפי מטה

השנה אנו נראה אותם לא רק בג'ינסים כמובן אלא גם במכנסי אלגנט, קורדרוי ובמיוחד נראה את אופנת המשבצות משתלבת יחד עם מכנסי הפדלפון מה שנותן לוק מאוד מעודכן, טרנדי ורענן.

עוד טרנד בולט מאוד בגזרת המכנסיים הם המכנסיים הרחבים.

מדובר בסוג של פדלפון משולב בגזרת בויפרנד ולמעשה ההבדל הוא שמכנס זה מתרחב גם למטה אך ההתרחבות שלו אינו מתחילה בברכיים בדומה לפדלפון אלא מאזור האגן בדומה לגזרת הבויפרנד.

מכנס זה נותן מראה מאוד אלגנטי ואפשר לשלב אותו כמעט בכל לוק ואאוטפיט והוא תמיד ייתן מראה צעיר, חטוב ומנצח!

ללא ספק השינוי בבגדי נשים בגזרות המכנסיים שלנו הם מהותיים ונותנים לנו יותר אופציית משחק בסגנון הלבוש שלנו

אך בנוסף לאלו, בגלל שיצאו מגוון של סגנונות אנו יכולים לשחק איתם כדי ליצור את הפרופורציות הנכונות לגופנו על פי הגזרה שלנו והכלל הכי חשוב בנושא הוא, אם זה רחב למטה ולא סקיני הקפידו שלמעלה יהיה צמוד וצר בכדי לשמר את צללית הגוף וכך נשמור על טליה מעוצבת הנותנת לנו לוק של המראה האידיאלי- שעון החול.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]