כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגול בשמלות וחצאיות וההשפעה שלו

כל צבע הוא שונה בהרבה מובנים לא רק במובן של הנראות שלו בעין שלנו ולכל הדברים שהוא מתחבר אליהם באופן טבעי או לא מתחבר אליהם באופן טבעי, אלא הרבה יותר מזה כל צבע הוא שונה בתחושות וברגשות שהוא מעביר או מייצר בעיניי כל מי שרואה אותו, וכמו שהסברנו בכמה מאמרים קודמים הרבה פעמים גם על האישה הלובשת אותם, כמו שהסברנו במאמר הקודם בהקשר של הצבע הירוק, יש הרבה מאוד בגדי נשים עם צבעים מסוימים שההקשר וההתנייה והדברים שהאנשים הרואים אותה מקשרים אל אותו הצבע הם מאוד מובנים ומואד רגשיים ואנו יכולים לתפוס את ההקשר אחד אל השני כיוון שהוא הקשר הנעשדה רק בשלב אחד למשל בהקשר שהסברנו על הצבע הירוק, אז ירוק שווה טבע, ירוק שווה דשא, ירוק שווה צמיחה, ירוק שווה עלים, וטבע ודשא וצמיחה משדר טבעיות חוסר מלאכתיות וחוסר זיוף, זוהי התניה די מובנת מאליה.

אך ישנם צבעים שהם שונים יותר, והכוונה בשונים שגם הם כמו כל צבע אחר בבדים של בגדי נשים יעורר רגש כזה או אחר ותחושה כזו או אחרת אבל בשביל שהאישה הקוראת את המאמר הזה תוכל באמת להתחבר אל האני הפנימי שלה והיות שלמה עם השמלה הבגד החצאית או מה שזה לא יהיה שהיא לובשת עם בדים שצבע הסגול שולט בהם, ננסה להסביר שתי דברים במאמר של היום, דבר ראשון איזו תחושות הצבע הסגול מייצר ואילו הרגשות הוא משדר לסובבים שלך, ודבר שני ננסה להסביר למה הוא גורם את כל ההרגשות האלו.

עוד דבר שחשוב לדעת על בגדי נשים בצבעים של סגול על כל גווניו, הוא שלרגשות שהוא משדר יש מגוון די רחב, הרבה יותר רחב מהמגוון הדי מצומצם שירוק משדר בין אישה אל אישה אחרת.

אז סגול – משדר יצירתיות, תובנה פנימית, ומותרות.

אז צריך לעבור דבר דבר בנוגע אל הרשימה הזו של התחושות, ונתחיל הפעם מהדבר האחרון שהזכרתי ברשימה קודם לכן.

מותרות, סגול אכן בדרך כלל או הרבה פעמים מייצג מותרות, עושר ותחכום. מכיון שזהו צבע של מלוכה. בעבר, סגול היה לעתים קרובות צבע ייצוג של בני מלוכה וחברה גבוהה יותר. חלק רב מהדעות טוענות בתוקף שכיוון שהצבע הסגול הוא יחסית צבע פחות מצוי בעולם הטבע, ושימו לב כשאומרים בהקשר הזה עולם הטבע הכוונה אל שתי דברים גם על עולם הצומח, אמנם יש שזיפים ואוכמניות עם גווני סגול, אבל עדיין לא כתבנו שזהו צבע בלתי מצוי כלל בטבע, אלא רק שהוא יחסית נדיר, לעומת רוב הצבעים האחרים, ואותו דבר גם בעולם החי בכללי, זהו צבע שלא מצוי כל כך בעולם החי בכלל, והתוצאה של הנדירות היחסית של הצבע הזה שבאופן ישיר ובאופן אוטומטי הוא מתקשר כמו הרבה דברים שהם נדירים קצת או נדירים הרבה, אז דבר זה מתקשר אל יוקרה, מלכותיות, מעל הממוצע, ואולי זהו ביצה ותרנגולת, והצבע הסגול לא נהיה מקושר ומסמל של מלכותיות בעולם ואז הוא יצר את הרגשות האלו על כל בגדי נשים שהוא היה נמצא עליהם, אלא ההפיך הדברים האלו היו מקושרים מלכתחילה עם הצבע הסגול ובגלל זה בדיוק הוא נבחר להיות צבע המשמש ומסמל בגדי מלוכה בעולם.

החלק הבא הוא החלק של התשדורת של התחכום שזהו דבר די מקביל אל העניין הקודם, בגדי נשים עם צבע סגול משדרים תחכום ועורמה מסוימת, סוג של עליונות אפשר לומר פירוש הדבר הוא  שהוא שידר תחכום גם בתקופות עתיקות, ואין זה עניין חדש כלל וכלל, וגם שידר עושר ויוקרה. קליאופטרה הייתה ידועה למשל כמשוגעת על הצבע הסגול. בתקופות אלו, נהוג לומר שרק העשירים יכלו להרשות לעצמם ללבוש את הצבע הסגול.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]