כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נשים אוהבות שמחמאים להן על הבגדים הם חושבות ככה שהם נחשבות ובאמת אוהובות בציבור נשים

אוהבות לעתיק מדוגמניות את הבגדים שלהם כי הם רואות על הגוף שלהם את הגדים והגוף של הדוגמניות ככה ניפתחות להם עיניים לקננות את הבגדים שעל להם הם ממש מכורות לקניות ושופינג נשים מבזבזות יןתר מגברים על בגדים. הם גם לא שמות לב להזמן שלהם הם יכולות להיות זמן רב בשפוניג אפילו יום שלהם ולא להשים לב לפעמים הם טסות לחול רק בשביל לקנות בגדים יש בחול חנות כזאת שנקראת פרי מרק שזה אומר חנות ממש גדולה אפילו כמו קניון שיש שם בגדים נעליים וכו.. בזול ממש יותר זול מארץ יש שם הכל מהכל מבחינת הבגדים כל מני סוגי בגדים: שמלות,בגדי ספורט, בגדי יום יום, חצאיות, בגדי ים הכל מהכל ממש בזול. נשים אוהבות ללכת לחנות הזאת ולעשות שם יום שלם שופינג כי זה מציאה ואין את בישראל וזה מיוחד כי זה מחול ולא מארץ יש את החנות הזאת כמעט בכל העולם חוץ מישראל לישראל יש גם חניות זולות אבל לא כמו הפרי מרק נשים מתלהבות שהם הולכות לשם הם באמת אוהבות את זה. זה כמו בשביל להם חנות ממתקים רק של בגדים זולים ומיוחדים ישם מלא בגדים נשים גם אוהבות למדוד בגדים רוב הנשים כדי להראות שזה באמת יפה עלהן ומתאים להם ממש למדוד את הבגדים כדי להראות איך זה יושב עלהם מבחינת הבגדים ואם זה יפה ויש לזה סטייל. וגם זה לוקח להם זמן למדוד את כל הבגדים שהם רוצות כדי באמת להראות מה לקנות ומה לא לקנות נשים ללפעמים עצובות שאיזה בג אחד לא עולה עלהם וזה מאוד יפה בעינהן והם לא יכולות לקנות אותו או שהם קונות אותו בכוח ואז הולכות לרדת במשקל עד שהם נכנסות לבגד הזה כי באמת הם רוצות להשים את הבגד הזה.וגם על הדרך הם יורדות במשקל במידה ואז הם ניהיות יותר מאושרות וכיף להם ממש לגבי זה , בגדים לנשים זה לא רק בגדים בגדים מסמלים בעניהם יופי סטייל אפיךו שהם מתחילות תוכנית ירידה במשקל הבגדים מסמלים להם שבאמת הם ירדו בהקפים שלהם והם יכולים לקנות מידה פחות מימה שהם היו . אז בגדי נשים נותנים הרבה דברים לנשים שזה ניראות יפה סטייל דעות של אנשים מחמאות , זמן כיף, חוויה, שופינג, ירידה במשקל. פשוט הכל מהכל בגלל זה נשים אוהבות את זה כלכך וזה לא מענין אותם מה אנשים יגידו ויחשבו על מה שהם לובשות ואוהבות את הדבר הזה כי זה באמת יפה וזה מושך ובגדי נשים זה מעל ומעבר להכל כדי שהכל יהיה יפה עלהן ומושך ונותן להם הכל מהכל כדי שהיו יפות ונאהבות , וזה גם מראה את הרושם הראשוני שלהם אחת כלפי השנייה, נותן להם הכל מהכל פשוט לסיכום נשים יטוסו רק בשביל לקנות בגדים ולעשות שופינג העיקר לא בארץ באמת כדי להנות ושהיה להם חוויה של קנייה חד פעמי וחלק מאנשים רק קנות בחול ולא בארץ כי זה יותר משתלם להם וגם זה עושה להם חוויה של קנייה וכיפיית ושלווה ורגועה ואת הכל ביחד זה נותן להם . ושהם באות לארץ ישר מספרות לחברות מה הם קנו ומהראות להם את הבגדים בתלהבות רבה וכיפיית ונעימה . כי נשים אוהבות להרות בגדים חדשים לחברות שלהם שהיראו כמה זה יפה.

לנשים יש פטיש גדול לבגדי נשים למשל חליפות נשים שזה אומר שחליפת נשים באה שתי חלקים מכנס וחולצה או גקט חולצה ומכנס או חצאית וחולצה זה תלוי זה בא כל הסוגים כל הצבעים רוב אנשים אין להם כוח להרכיב לעצמם לוק אז הם לוקחות כבר את כל החליפה עצמה כדי לא לשבור את הראש וזה יותר קל להן במקום להרכיב משהו לסטייל שלוקח להן שעות על גבי שעות אז הן קונות חליפה בסיכום כלשהו יכול להיות יקר יכול להיות לא יקר. רוב הנשים שיש להן אירוע מיוחד של המשפחה או משהו הן הולכות לתופרת שמלות או חליפות שזה אומר הן בחורות ממש איזה שמלה הם רוצות לפי הטעם שלהם ומתחילות מאפס ואומרות להתופרות איזה סגנון הן רוצות את השמלה ואיזה צבע, כדי להיות מיוחדות באירוע וללבוש שמלה שאף אחת לא לבשה ופשוט להרגיש מיוחדת ויפה וגם להגיד שעשת אצל התופרת את ה/מלה היא יכולה להשכיר את השמלה שהיא תפרה הרוב עושות את זה כי אין להם מה לעשות אם זה אחרי זה עם זה כי זה ממש מיוחד ואין לרוב אנשים כל הזמן אירועים מיוחדים וגם נשים לא יצרו ללבוש את אותו הדבר כל הזמן. זה עולה יחסית יקר כי זה מאפס היא תופרת לה תשמלה במיוחד למה שהיא רוצה ועושה לה מדידות כדי שזה היה טוב על הגוף שלה וזה היה בול כמו שהיא רוצה הכי גם יכולה לשנות לה כמה דברים האמצע שהיא תופרת לה את שימלה רק שהיא תהיה מרוצה נשים ישקיעו מלא כסף על דברים כאלה ויעשו הכל כגי להיות מיוחדות ביום האירוע של המשפחה שלהן ויפות כדי שהם יהנו וישמחו ויחמיאו להם על השמלה שהם כלכלך השקיעו והלכו במיוחד בשביל זה לתופרת והצטלמו עם השימלה שהיה להם כיף וטוב בלב והרגשה נהדרת . גם נשים אוהבות להיות קיציות שזה אומר שהם ילבישו את הילדים שלהם כמו שהם לבושות שזה איראה מגניב כזה למשל לקנות שמלה שאותו הדבר לגודל שלה ולגודל של הילדה שלהם שהם היראו מיוחדות או ללבוש אותו הפיגמה כל המשחפה או רק היא והבן זוג שלה זה עושה להם כיף וקיצי כזה והם אוהבות כל הזמן לתעד את מה שהם עושות כדי שהיראו כמה היא והבן זוג שלה מחוברים שהם לובשים אותו הדבר שהם מעלים או יוצאים ביחד זה מראה לפי זה כמה הם אוהבים אחד את השנייה וכמה כיף להם ביחד ואיזה קיצי הם ביחד ואוהבים אחד את השנייה ביחד. נשים יותר אוהבות לקנות מגברים זה ידוע וגם רוב הנשים מחליטות על הגבר שלהם מה הוא ילבש מה הוא יקנה איזה סטייל לעשות לו כי הם יותר מבינות בבגדים וסטייל ואוהבות את זה יותר מגברים לעמות הגברים שלא אכפת להם מה ללבוש וואיזה סטייל מתאים להם או לא ונשים כן זה מפריע להם הם חייבות ללבוש משהו תאום שהיה להם סטייל בבגדים ושגברים שלהם התלבשו יפה ומגניב לא מכוערים כי הן רוצות שהפ התלבשו יפה כמוהם נשים הם חזקות הם עם שולט במיוחד בבגדים נשים יןתר עושות קניות מאשר גברים כמעט לא אכפת להם מה לקנות או ללכת פעם בחודש לשופינג כי לקנות דברים אז נשים גוררות בכוח את הגברים שלהם לקנות בגדים יפים גם לגברים אין סבלנות לשפוינג לעומת נשים שיכולות להיות בחנות מעל שעה מבלי להשים לב לגברים אין סבלנות כזאת הם יכולים לראות משהו לקנות ולברוח אין להם סבלנות אז נשים יותר אוהבות לקנות בגדים מאשר גברים כי ככה זה הולך אצלהם. אז לסיכום נשים אוהבות יותר לקנות בגדיםולעשות שופינג ומלא מאשר גברים.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]