כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל כלה רוצה להיות הכי נוצצת בחתונה שלה, ביום המרגש הזה את רוצה להיות רומנטית ועדינה, יפה ואלגנטית. ישנם מספר ניואנסים שיש לקחת בחשבון בבחירת שמלת כלה כדי להקסים את האורחים ולהעניק לעצמך ביטחון. השמלה, כמו בשאר בגדי נשים נבחרת על בסיס העדפות, דגשים שקשורים לדמות, לעונה ולסגנון החתונה.

כדי לבחור בגדי נשים ושמלות חתונה בפרט יש מספר כללים שלפיהם מומלץ לפעול:

קל מאוד להתבלבל בחנות לשמלות כלה, ולכן כדאי לך קודם לעיין בקטלוגים באתרי האינטרנט, לפני שמגיעים לחנות, אפשר לשמור את כל הדגמים שתאהבי בסימניות הדפדפן או לצלם צילומי מסך ולאחר מכן להדפיס את התמונות או להראות למוכרים את הסגנון שנבחר. יש גם שמלות מסוימות שתצטרכי ללכת למספרה כדי להתאים את התסרוקת שלך לשמלה. צריך להקפיד לבדוק אם הדגמים האלו זמינים, תבררי גם את תנאי ההתאמה בין התסרוקת לשמלה, מכיוון שבחלק מהחנויות השירות הזה הוא בתשלום או שעלולה להיות מגבלת זמן כלשהי.

אל תסתפקי בשמלה אחת, גם אם זה בגד החלומות שלך, תקשיבי לחוות הדעת של היועצים, הם יעזרו לבחור את השמלה שהכי מתאימה לציפיות ולמראה שלך.

אל תמהרו ללכת הביתה מיד עם בחירת שמלת הכלה, לפעמים החלטות נמהרות מתקבלות בגלל עייפות, כי את רוצה לסיים את המשימה הקשה הזו בהקדם האפשרי, מומלץ יותר לדחות את הדגם שאת אוהבת, לנוח ולאחר מכן להסתכל שוב על כל האופציות ורק אז לבחור סופית.

תיקחי איתך חברה או כל אדם אחר שאת סומכת עליו כי אדם אהוב בהחלט יעזור, במיוחד אם יש לכם טעם דומה בבגדי נשים ויש לכם את אותו הרעיון לאיך השמלה צריכה להיראות.

חתונות מסורתיות עם שמלה ארוכה עד הרצפה בסגנון קלאסי כבר לא כל כך באופנה. כיום מנסים ומארגנים חתונות בסטייל מיוחד יותר כגון קלאסיקה, חתונת בוהו שיק, חוף ים, קז'ואל, בסטייל אקולוגי ועוד…

לחתונה מפוארת עם מספר רב של אורחים, שמלות קלאסיות רכות כן יתאימו, התלבושת קלה ונוחה, מה שאומר שהכלה תבלה את היום החגיגי בהנאה, את יכולה ללבוש שמלה יחסית צנועה או להרגיש כמו נסיכה עם שמלה מפוארת יותר. אם אתם מתכננים לחגוג מספר ימים, כדאי להצטייד בכמה שמלות לדוגמא, ביום הראשון תוכלי להופיע בפומבי בשמלה מפוארת שמגיעה עד הרצפה, ולמחרת ללבוש דגם אחר. כדי ליצור את האפקט של קלות וטבעיות, תלבושות בסגנון בוהו משלבות מרקמים והדפסים שונים, ומדגישים את הבוהמה ואת אהבת השיק, ניתן להזמין משי או שיפון טבעי בייצור, גם פשתן וכותנה איכותיים יתאימו לסגנון הזה.לחתונה בסגנון חוף הים חשוב למצוא קודם כל מקום שריק מתיירים על החוף עם כסאות נוחים ושמשיות מתאימות, האירוע גם מכתיב כללים מסוימים לבחירת התלבושות, כדי "להאיר" על פני רקע של מי טורקיז, כדאי לבחור בשמלה קלילה, פתוחה ונשית, רצוי שהשמלה תכיל חומרים אווריריים שמתפרפרים ביעילות ברוח.

חתונת קז'ואל מזדמנת יוצרת אווירה "רגועה" אצל המוזמנים והמוזמנות, עם קוד לבוש לא פורמלי, הכלה יכולה ללבוש שמלה נוחה תוך כדי משחק עם צבעים ומרקמים, אם תרצי, תוכלי לחרוג מהמסגרת המקובלת וללבוש סט חולצות עם חצאית, או אפילו מכנסיים. אם אתם מתכננים מסיבה רק עם אנשים קרובים, תוכלו להגיע עם מעיל עור ונעלי ספורט לצד שמלה אוורירית וקלילה.

בחלק מהאירועים משתמשים באלמנטים של מספר סגנונות בבת אחת, עיצוב רומנטי בצמוד לסגנון קלאסי ואורבני מתקיימים ביחד בצורה די מעניינת, סגנון של מינימליזם יכול לרכך קצת סגנון אלגנטי והאורחים ירגישו באירוע מאוד מיוחד. בקיץ, אתם יכול לעשות חתונה בתערובת של אקולוגי וכפרי, קחו בחשבון שהסגנונות האלו דורשים הרבה ירק וקישוטי פרחים.

אז מי קונה יותר בגדים הגברים או הנשים?

זה מצב שכולנו מכירים, המצב בו הארון שלנו עמוס מבגדים שאת חלקם אנחנו אפילו בכלל לא לובשים אך עדיין לא נפרדנו מהם ובכל זאת אנחנו איכשהו צריכים להתחדש בבגד, זה יכול להיות לאירוע או חג ודומיהם אך גם לא פעם זה קורה גם כאשר.. בואו נודה, אין לנו באמת צורך בו אבל אנחנו מרגישים רצון לרכוש אותו ואת זה חוו גם מגזר הגברים וגם מגזר הנשים

יחד עם זאת בכל המדובר בבגדי נשים הדבר בולט יותר ובהרבה יותר מקרים מהגברים נשים יותר נוטות לקנות גם בגדים שהן לא באמת צריכות בארון העמוס שלהן

אפרופו, גם במצב עומס הארון המצב נוטה לצד אחד יותר וכמובן גם כאן לכיוון הנשים.

האמת היא גם שעולם האופנה כבר מזמן שולט בכולנו ואנחנו מוצאים את עצמנו מנסים לעקוב אחרי הטרנדים ההולכים ומשתנים וכולנו מנסים להמנע מסגנון לבוש שנחשב כבר מיושן

גם במעקב אחרי הטרנדים העכשווים בעולם האופנה מובילים איך לא, בגדי נשים.

עולם האופנה גם מכוון בדיוק לזה, לעומת בגדי הגברים והקו האופנתי שלהם אשר לא מתחדש בתדירות גבוהה, בבגדי נשים המצב שונה לחלוטין.

באופן מכוון הטרנדים וקווי האופנה של נשים משתנים באופן חודשי ואף שבועי וקולקציה אחת לא דומה כלל לקודמתה.

אל לנו לשכוח שבנוסף להכל

בבגדי נשים ישנו גם יותר גיוון בסוג הביגוד לעומת הגברים אשר בדרך כלל הבסיס תמיד יהיה מכנס וחולצה בסגנונות שונים.

לעומת זאת אצל הנשים ישנו הרבה יותר גיוון ועל כן אצל במגזר הנשי המצב שונה לחלוטין

אצל הנשים ישנן גם החצאיות, השמלות וכולם באורכים שונים, גם בחולצות זה לא רק סוגי צווארון אלא זה גם סוגי צווארון, מחשופים, מחשוף בטן כתפיים, חזה, גב ועוד.

בוודאי תסכימו כולכם שאם תיכנסו לחנות בקניון או אפילו לחנויות ברשת תוכלו לראות תמיד כי בדרך כלל מחלקת הנשים תהיה פי כמה וכמה בגודלה או בגיוונה ממחלקת הגברים.

אין ספק שנשים נוטות לקנות יותר בכל הקשור לביגוד אך שימו לב שעולם האופנה בעצמו מכוון באופן אגרסיבי לעולם הנשים ובגדי נשים וככל שיש יותר שפע, מגוון וסגנונות באופן טבעי הרבה יותר קשה להגיד לא.

אך בואו גם לא נתמם

זה לא שהמגזר הנשי גם לא נהנה מזה.

אכן המיתוס נכון ונשים יותר אוהבות לקנות בגדים מאשר הגברים שלמרבה ההפתעה חלק מהם לעיתים רואים זאת אף כמטלה.

עבור רוב הנשים לקנות בגדים זה הרבה יותר מזה, זה ממש מוגדר כבילוי, הנאה ואף תחביב

במקרים מסויימים אף מדובר בחוויה רגשית חשובה ומתגמלת

נשים חוות את עולם האופנה באופן שונה מגברים

ואין ספק ששילוב הדברים יחד מוביל לכך שנשים באןפן בלתי נמנע קונות הרבה יותר מגברים בכל הקשור לביגוד.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]