כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מירבי ומיטבית מהשמש.

  1. תיקי סל וקש ופריטים מחומריים טבעיים: פריטים מעניינים עשויים מחומרים טבעיים, כמו תיקי סל ופריטי עץ, יהיו אינדיבידואליים ומיוחדים הם יסגננו את הלוק שלך וייחדו אותו מפני אחרים. צבעי החום הטבעיים מהמוצרים הטבעים מתאימים לכל פרטי הקיץ הצבעוניים או הניטרלים.

כל אחד מהטרנדים שפורטו ברשימה הולכים להופיע בקיץ הקרוב. הטרנדים האלו מעניקים נשיות, אופנתיות ורעננות למראה שלכם או של כל מי שבוחר להשתמש בהם במהלך הקיץ הקרוב. השתמשו בעצות האופנה האךן כדי להתחדש ולהוסיף ערך וסטייל ללוקים שלכם! אך כמובן זכרו, תמיד אפשר גם להוסיף את המרכיב האישי שלכם, מה שיפה בעינכם ולא ללכת רק אחרי רשימת הטרנדים אחריה כולם הולכים. בסוף הכי יפה הוא הסטייל האישי

מאמר בנושא אופנה – 500 מילים:

"אופנה" – מה המשמעות? האם היא הגדרה מוסכמת, אינדיווידואלית, או דווקא קולקטיביסטית? האם האופנה מוכתבת על ידי מקבץ אנשים מסוים, ציבור מסוים, או שמא מדובר בהגדרה מוסכמת על ידי הכל? במילים אחרות האם המילה "אופנה" היא הגדרה יחסית או הגדרה כוללת לשם דבר? מי מכתיב את האופנה? מאילו שיקולים מכתיב האופנה מושפע בדרכו? מי מוכתב על ידי האופנה? האם משמעותה של המילה אופנה חולשת רק על תחום הביגוד או שמא רחבה יותר? האם האם האופנה בעלת השפעה על חיינו? כמה סוגי אופנה קיימים והאם בכלל אפשר למנותם או שהיא ממציאה את עצמה מחדש מפעם לפעם?

ובכן "אופנה" הוא מושג המגדיר את מה ש"ראוי", ש"נכון", ש"צריך להיות", ש"כדאי" על פי תכתיב החברה. החברה, הקולקטיב, הרוב, הוא שמחליט את הגדרתה ואפיונה של ההגדרה "אופנה" והוא שקובע את הטון ואת תנודת סגנונה בסקאלה ממקום למקום. על כן אופייה של האופנה משתנה מפעם לפעם וזו, מטבע הדברים, סוחפת אחריה מקבץ לא מבוטל מהאוכלוסייה שמשתנה בהתאם לה. ואולם כל ציבור בסגנון שנכון לו, וזו והמשתנים בעקבותיה מהווים כדור שלג רחב יותר שסוחף אחריו עוד ועוד.

ההגדרה "אופנה" מעלה לרוב באופן מיידי אסוציאציה הנוגעת לפרטי לבוש והנעל ובמקרים נדירים יותר תסרוקות וסגנונות איפור אך אופנה במובנה הרחב חולשת ומוצאת את ביטוייה במגוון רב של תחומים נוספים בחיים כמו למשל עיצוב פנים וחוץ, ריהוט, מוסיקה, נימוסים ואמנות.

במאמר זה נתמקד בסגנונות לבוש תוך מבט ממוקד בסגנון הלבוש הדתי ומשם נתקדם לסגנונות לבוש אחרים נוספים ומשם לסוגי אופנה שונים ואחרים.

במבט המיקרו קל להביט על האופנה ככזו המוכתבת ומוסכמת על ידי מקבץ מוגדר של אנשים, במיוחד כאשר מסתכלים על סגנון לבוש מסוים, למשל סגנון לבוש דתי, המאופיין באמצעות אופנה צנועה, שמרנית.

ההגדרה "אופנה צנועה" מהווה כינוי לקו אופנתי רחב מאוד בהיקפו, המוגדר יותר כסגור, צנוע, שאינו בולט. ואולם ממבט המאקרו יש שיביטו ויאמרו, כי אופנה זו כלל אינה מוסכמת אלא דווקא מעוררת מחלוקות, שאלות, תהיות, לא מובנת ולעיתים אף מוזרה. ואולם ככל שנביט כבזכוכית מגדלת לעומקם של דברים, גם בתוך האופנה הצנועה, ניתן לראות מגוון רחב של סגנונות ונזהה גם שם שהיא, בינה לבין עצמה, מעוררת מחלוקות וסגנונה שונה מתפיסה דתית בין רמה אחת לאחרת.

המניעים ללבישת אופנת צנועה בדרך כלל נובעים משיקולי צניעות הקשורה לדת, משיקולי מעמד, פורמליות ו/או נוחות.

האופנה הצנועה באה לידי ביטוי בסגנון לבוש סגור יותר, כהה יותר, פחות בולט, שרוולים ארוכים, חצאיות עד הקרסול, בד אטום וחלק המאפיין את הלבוש השמרני יותר, כזה שבדרך כלל נלווים אליו הנעליים הסגורות, גרבונים עבים וכיסוי ראש, זה לעומת סגנון לבוש דתי ליברלי יותר, המאופיין בצווארון בצורת וי, חצאיות עד ברך ונעליים פתוחות יותר.

גם בכיסויי הראש יש סגנונות אופנה שונים, אולם בשל העובדה כי מדובר באופנה שמרנית יותר ש"מנסה", בתפיסתה, דווקא לדחוק את החדשנות לטובת שמירת האוטנטיות והתמימות, הסגנונות נשמרים ואינם משתנים בצורה מהותית ובוודאי שלא קיצונית. כך למשל כיסויי הראש אשר באים לידי ביטוי במטפחות סגורות אשר עוטפות ממש את כל השיער ואוספות אותו כלפי מעלה או כלפי מטה, כל אחת וסגנון האופנה לו היא מתחברת. כיסוי זה לרוב מאפיין את הגישה השמרנית יותר ואשר דוגל ב"שיער באישה ערווה". יש לעומתן שיחבשו כובע או ברט או אפילו מטפחת שמכסה רק את חלקן העליון של שערות ראשן.

עולם האופנה הוא בהחלט ייחודי והסתכלנו קצת על סוגי בתי האופנה השונים אבל מה שבעיקר אפשר להראות מכולם, שאף אחד מהם לא היה עשיר, או חכם, הוא בעיקר פשוט אהב אופנה ויצירה לעולם הזה.
אופנה ייחודית: שמלות ערב כתמורה למילה

האופנה היא עולם רחב ומגוון, מלא ביצירתיות ואומץ, שבו כל פריט בוחר יכול להביע את האישיות והסגנון האישי שלו. בתוך המגוון הזה עומדות השמלות הערב, שבין אם בגרסאותיהן הקלאסיות והמסורתיות ובין אם בעיצובים עכשוויים וייחודיים, מרשימות ביופי ומושקעות בסטייל. שמלת ערב היא פריט מפואר ומרהיב, שנוצר על מנת להעניק לאישה את התחושה המוחלטת של אופנה ונשיות. במאמר הזה, אנחנו נשקול ונחקור את המרכיבים המרכזיים של שמלות הערב, נשקול את הפונקציה שלהן ונביא דוגמאות מרהיבות.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]