כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה שהופך את בגדי הנשים למעניינים כל כך הוא שיש כל כך הרבה סגנונות שונים לבחירה שכל אחד

הסיבה שירוק משדר נעימות, מצב-רוח טוב, טבעיות, שלווה ונחת. הוא שירוק מקושר דבר ראשון אל טבע, צמיחה, עלים, וטבע משמעותו בעייני רוב האנשים הוא שלווה, כמו שאנו בדרך כלל מסתכלים על חייה של אישה עירונית עמוסה אשת עסקים אישה של קריירה שהיא לחוצה ובעשייה ובפעילות כל הזמן, אבל הצד השני של אותו מטבע, או יותר נכון לומר הצד השני של אותה קלישאה הוא אישה בכפר, טבע, רוגע, אין לחץ ישיבה על כיסא מתנדנד עם כוס לימונדה הירדמות אל מול שמש, ובקיצור- ירוק שווה טבע, טבע שווה נינוחות רוגע ושמחה פנימית.
ולכן אם את בוחרת בגדי נשים עם גוונים בולטים של ירוק את משדרת באופן מודע או באופן בלתי מודע שאת אדם יציב, רגוע, והמון המון תוכן חיובי רגשי, למשל שאת אדם עם לב טוב, נעימות, כל אותם התחושות שטבע משדר בראש של כל אחד וכל אחת מאיתנו.
ובאותה מידה אם ניצבת בפני פגישה או בפני ראיון עבודה מסוימים ואת כן רוצה ליצור את התחושות הללו בראש של אלו שאיתם את נפגשת, בחרי בגדי נשים עם גוון ירוק.
כעת נעבור לצבע שההסבר עליו הוא מובן אבל צד שני הוא הסבר קצת יותר מורכב- הצבע הכחול
כחול – משדר אינטליגנציה, אמינות, ביטחון, נאמנות, יעילות ושלווה.
העניין בצבע זה הוא שהוא ממש נחקר על ידי פסיכולוגים באוניברסיטת קולומביה, ומה שעלה במחקרם הוא שצבע כחול ילבש בדרך כלל על ידי אנשים חביבים, רגועים סבלניים כלפי השני, הוא משדר רוגע ויציבות מכיוון שהוא ההפך הגמור מאדום המייצג אש, שאש אנו מקשרים אל אימפולסיביות ויצריות וחוסר רוגע בכליי, כיוון שכחול הוא ההפך הגמור הוא משדר לאנשים שאת רגועה, בטוחה בעצמך, מדודה ואישה שקולה באופן כללי.

רוב הארצות נשים לובשות מה שהן רוצות ואיך שהן רוצות להתלבש וגם מאוד אוהבות שופינג ולקנות בגדים מכל הסוגים, יש אבל ארצות שיש להם קוד לבוש אחרת שהם חייבים ללבוש כמו בהודו לנשים יש לבוש לחלוטין שונה מארצות אחרות מודרניות. אותו הדבר כמו בדובאי ואבו דאבי יש נשים שלובשות כפייה שזה קוד לבוש חובה אלצהם לא לבוש חשוף שיראו להם רק את העיניים ולא את כל הגוף. ואסור להם להסתובב עם בגדי יום יום רק צנוע כי ככה זה אצלהם. מי שהתפסו אותה בלבוש לא צנוע תקבל כלא ותעלה משפט.אבל כמעט רוב הארצות נשים יכולות ללבוש מה שהן רוצות מבלי שיגידו להם ויעשו חוקים על קוד לבוש שלהם. אפילו יש ארצות עניות למשל אפריקה שלנשים שם אין מה ללבוד והם שמות חתיכת בד כזאת עלהן כי זה ארץ ענייה שאין בא כסף לקניית בגדים ונשים אין להם שם ממש מה ללבוש אפיךו לובשות את אותו הד הזה כמה שבועות כי אין להן בגדים בכלל. אפילו לילדות שלהן הם עד גיל מסויום הולכות ערומות כי הם חוסכחים בבגדים כי הם עניים. אבל בארצות משודרגות יותר כמו ארהב יש להם בכל פינה חנות בגדים או קניון או מתחם גדול של בגדים, יש להם מבחר אין סוף של בגדי נשים חלקם זולים חלקם פחות רוב הנשים שטסות לארהב הם עשות שם שופינג גדול של קניות גדולות ממש כי יש שם מלא דברים זולים ויפים ומלא קולקציות חדשות ממש שאין אותן בארצות שלהם. יש להם הרגשה כיפיית שהם נמצאות בחול וגם קונות בגדיים הם יכולות להיות בקניון כל היום מבלי להשים לב.. יש נשים שלכל אחת יש סיגנון לבוש אחר לגמרי וזה בסדר אבל יש מלא ביקרות על זה אחד כךפני השנייה למי שאין ביטחון עצמי כלפיו היא תמצא את עצמה שלא טוב לה שאומרים לה דברים מגעילים על סגנון הלבוש שלה אבל יש נשים שיש להן ביטחון והן לא סופרות אף אחד ועושות מה שבאלן והם אומרות שאנשים יגידו מה שהם רוצים וזה מקנא אני אוהבת להתלבש איך שאני רוצה ומה שאני אוהבת אף אלד לא יחליט עלי מה לעשות ואיך לעשות ואם לקנות או לא לקנות אם אני אוהבת את זה אני אעשה את זה בלב שלהם וישים פס על כולן. למשל מפורסמות\דוגמניות נותנים להם כמעט כל יום ביקרות על איך שהן לבושות ואם זה יפה עלהן או פחות או שאם הבג יפה או לא יש על זה אפחלו חלק מתוכנית ביקורת על מפורסמות ודוגמניות על הסטייל שלהם בגיא פינס והם יש להן ממש ביטחון אז לא אכפת להם מה יגדו ומה לא יגידו חלק מהמפורסמות ודוגמניות הרוב הגדול מביאים להם בגדי נשים בחינם כי הם מפרסמות את הבגדים האלה ואז הנשים רואות את זה עלהן ורוצות גם לקנות ככה החברה של הבגדים מרוויחה כסף מהדוגמנית עצמה שעלת את התמונה עם הגדים שלהם וככה מפיצה את זה ברשתות חבריות ואזז נשים מתחילות לקנות מהם את אותם בגדים או בנוסף עוד בגדים חוץ מיי זה ככה זה עובד התעשייה הזאת של החברות בגדים הם יעשו הכל רק שיקנו מהם בגדים והכל. לסיכום נשים ממש אוהבות לקנות בגדי נשים והם מכורות לזה במיוחד גם קנייה באון ליין שאפשר בקליק להזמין מלא בגדים מבלי ללכת לחנות עצמה וזה כיף להן ממש. נשים יש להם פטיש לבגדי נשים אין הם לא יכולות מבלי לקנות זה בעיה אצלהן אוהבות ממש להיות בסטייל ולהנות מי זה כי בגדים זה אהבה שלהן הם אוהבות להשוויץ בבגדים לאנשים אחרים ולהוציא לאנשים את העיניים ממש כדי להראות לכום מה הקנו ומה הם לבשות בגלל זה נותן להם הרשה ממש טובה ומחמיאה בשבילהן. אז נשים לא יכולות להיות בלי סטייל זה קשה להן ממש בעייתי מאוד להם

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]