כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההיסטוריה שלנו מלמדת אותנו כי נשים צריכות להיראות יפות ומושכות וזה כולל את הדתיות. שמעתי על מקרה שקרה בעבר והייתי מעוניין לחלוק עמכם על כך. בעבר הרחוק כלל לא היה בגדי נשים לכוד ובגדי גברים לכוד אלא לגברים ונשים היו אותם בגדים וזאת משום שבני האדם של פעם אינם חשבו כך. לאט לאט עם השנים התחיל להיות בגדי נשים לכוד ובגדי גברים לכוד. הנשים התחילו ללבוש חצאיות מרגע שהפרידו ביניהן לבין הגברים.


החצאיות של פעם אינן היו חצאיות מבד איכותי אבל בהחלט הן, הנשים, היו נראות הרבה יותר יפות והגברים וזאת לא רק בגלל העובדה שגברים של פעם לא התגלחו או הורידו את הזקן שלהם אלא גם כי בגדי הנשים היה הרבה יותר טוב.


ככל שחלפו השנים כך בגדי הנשים נהפכו ליותר ויותר ליפים ומושכים. הדבר גרם לגברים לרצות לבגוד למרות שהם לא עשו זאת. אם זאת היו אומות שגברים התחתנו עם כמה נשים ולא רק עם אישה אחת. דוגמה לכך היה שלמה המלך אשר הוא התחתן עם אלף נשים. הייתם מאמינים? עד כדי כך שבגדי הנשים היו מאוד יפים והסגנון השתבח. האמת אני בטוח שהרבה גברים של היום היו עושים אותו דבר- מתחתנים עם כמה נשים מרוב היופי שלהן ושל בגדיהן. יכול להיות שגם אני הייתי עושה זאת. הבחירה קשה ובכלל מי קבע כי מותר לאהוב רק אישה אחת. אני לא אומר שצריך לבגוד- בשום פנים ואופן לא. אני נגד בגידות, אך עם גבר מתחתן עם כמה נשים אז הסיכוי שלו לבגוד יפחת או אפילו בכלל לא יקרה, וזאת משום שאין לו הצורך לבגוד. יש לו כמה נשים וכל אחת מהן יפה ובגדי הנשים שלה גם הן יפות או אם לדייק מהממות.


בימינו ניתן לראות שהיופי של נשים מתבטאת לא רק בזכות גופה אלא גם בזכות בגדי הנשים שהם כה יפים, כה מרשימים ומושכים. בגדי הנשים של היום יכול לגרום לאישה אשר לא כל כך יפה לראות מושכת, וזאת רק בזכות בגדי הנשים.


בגדי הנשים של קיום גרמו לכך שגם הדתיות רוצות להראות מהממות. הדתיות עושות סגנון אישי משלהן בנושא. כלומר הן משלבות כמה ומבגדי הנשים שיש להן, והופכות אותו לסגנון אישי משלהן. אם לומר בכנות לא חשבתי שהסגנון שלהן יהיה גם מושך אבל הסתבר שטעיתי ובגדול וטוב שכך.


מפעם לפעם יוצא לי לצאת עם אחיותיי לחנויות בגדי נשים וכשאני נכנס לשם אני מתפעל כל כך מבגדי הנשים. מהגרביים והתחתונים שלהן ועד להלבשה עליונה. הכל פשוט מושלם. הלוואי שגם לגברים יקדישו בסגנונות יפים ומעניינים כמו שיש לנשים. כשאני נכנס לחנויות בגדי נשים עם משפחתי אני רואה סביבי עוד כמה נערים וגברים אחרים חוץ ממני אשר הם מתוסכלים. למה אתם שואלים? בואו ואגיד לכם למה. בגדי הנשים הוא מהממם והילדות, הנערות ונשים בוגרים לא רוצות לצאת משם. אפילו הדתיות קונות המוני בגדי נשים אשר חשופים מרוב האהבה שלכן לבגדי הנשים שהן רואות. יש לי הרגשה שבעתיד אנחנו נראה ויותר חנויות של בגדי נשים אבל לא סתם. חנות בגדי נשים לבגדי ים לכוד, חנות בגדי נשים לתחתונים לבד, חנות בגדי נשים לשמלות לבד וכך ממשיך. מה אתם אומרים אני צודק או לא? יש לי ההרגשה שלו אבל סבבה זורם לי וזאת בשל העובדה שבאמת בגדי הנשים החל התינוקות וילדות ועד גיל מבוגר.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]