כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לפני שאתה עוזב את הבית שלך, בין אם אתה לובש קז'ואל או למראה רשמי, וודא שהעור שלך מרגיש בטוח. תן למה שאתה לובש להעלות לך חיוך

בגדי הנשים של היום הם קו של ייצוג אולטימטיבי של ביטחון הגוף של האישה שיהפוך אותה למסוגננת וזוהרת יותר. גלה על השיעורים של בגדי נשים ועל הכללים הקרדינליים של התחפשות ביחס למבנה הגוף שלך בזמן שאתה קורא.

  1. סגנון הקיץ

החום דולק! תלבש את חאקי ואת החולצה הפשוטה הזו. � אוהו, אל תנסה אפילו. חולצות רגילות משעממות מכדי לנצח את החום. קבל עומס ועשה זאת באמצעות צבעים. הקיץ עוסק בתערובות דפוסים מוזרות, צבעים פראיים ואקזוטיים. נסו כמה בטיקים או חולצות בד רקומות, חצאיות בדוגמאות ייחודיות או בגדים עשירים בשמלות יפות צבעוניות. אם אתה רוצה עדיין להישאר עם הג'ינס שלך, חבר אותו עם טוניקה מחוץ לכתף ככיסוי.

  1. הסגנון הפשוט אך האלגנטי

להתלבש סקסי לא תמיד אומר חצאיות מיקרו מיני וחולצות שפופרות צמודות במיוחד. נסה איזה מראה קלאסי חצוף. הפוך אותו רופף, לא הדוק. חצאית מלאה, לא אוחזת. תחמיאי לרפויות של שמלה ארוכה יותר עם חצאית מלאה שתתאים לגובה שלך ואל תפחדי להתבלט. נשים רזות וגבוהות ייראו טוב על שמלות חגורות עם קפלים נוקשים במראה שנות הארבעים כל כך.

  1. לעודד סטייל

מי אמר שרק הילדים יכולים להתלבש מתוק ופאנקי? הפחיתו 8 עד 10 שנים מהגיל האמיתי שלכם עם שמלה צבעונית ומלאה שתגרום לכם להרגיש רוקדת בדרך של מרי פופינס. זה בסדר להתלבש מתוק ופאנקי כל עוד אתה יודע איפה ללבוש את זה ואת האביזרים הנכונים ללכת עם זה.

  1. ממצא מיוחד במינו

הדרך המושלמת לבטא אמירה אופנתית היא להתנסות בבגדי נשים שהם לוהטים ונראים באופן ייחודי שלך. חתיכים של פרחים ומתכת הם שילובי קישוט קלאסיים לבד יוצא דופן.

  1. התעצבו!

לכסות זה לא מחמיא. ומרחבים רחבים של בד מדגישים את צורת הגוף וגודלו. גב חשוף, חצאית באורך הברך או קצרה יותר, חולצות צווארון V וחולצות טריקו עם שרוולים שלושת רבעי יעזרו לך להראות קצת גזרה. הכי מחמיאים עם בגדי נשים הם ג'ינס ישר בגזרת רגל או מגף שיישבו על הירכיים, המותניים או ממש מתחת לעצם הירך. ותזכרי, שצורות מלאות ועגולות מלמעלה ולמטה יגרמו לך להיראות קצת יותר עגול.

  1. התראה אדומה!!!

ביומן הלבוש של כל אישה, אדום הוא צבע קלאסי שמעולם לא שיעמם אף אחד. הוא מגלם עוצמה, ביטחון נועז ותחבולות מוסמכות להחמיא לדמות בגלל התגלמותו בגוון העמוק יותר. כמו כן, יש לו כוח מדהים לספוג אור ולהסתיר חושך.

  1. לבשו שחור כאשר אתם בספק.

נכון, שחור גורם לכולם להיראות רזים יותר. זה הצבע הבטוח ביותר להיות בו. שימו לב לכך, שחור לעולם לא ידהה בשפת האופנה, במיוחד עם בגדי נשים.

  1. נראה נהדר במשמרת

לשמלות Shift יש אפקט של הרזיה מכיוון שהן בנויות עם חצים בקו החזה ותפרים שמשפרים את העיקול ואת צורת המותניים. רוב שמלות המשמרות הן באורך הברך או קצרות יותר. אבל שני האורכים נותנים את אותו אפקט הרזיה אוניברסלי.

הנה לך. אני מקווה שנתתי לך כמה טיפים ושיעורים שימושיים על בגדי נשים. אז, להתלבש ולהרגיש טוב בכל מידה!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]