כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש אמירה בעולם האומרת "האופנה תמיד חוזרת" מכירות?

שנת 2020 הראתה והוכיחה לנו את זה באופן הוודאי ביותר, שכן כולנו זכינו שוב לראות, למדוד ואולי אף לקנות, את מכנסי ה"פדלפון", שהם כמובן המכנסיים הלא צמודים, לא הסקיני המוכר לנו, אלא דווקא מכנסיים שמתרחבים על הרגל.
למכנסיים האלה יש היסטוריה ארוכה מפעם, לפני כמה עשרות שנים הם היו היחידים שקיימים בעצם! אלה שניחחו כבר אז בחוש אופנה מפותח, לא יכלו להרשות לעצמן לא להיות בעלים של לפחות כמה זוגות כאלה,התחל מלהקות מפורסמות ועד אנשי קולנוע, ואף אנשים שפשוט עובדים במשרד או רצים בשיעור ספורט, ורוצים להיות באופנה תוך כדי.
בניגוד לסקיני שכבר נהיה טיפה נדוש יותר, למכנסיים המתרחבים ישנם כמה סגנונות. מכנסיים שמתרחבים לכיוון הקרסול בלבד, המכנס הזה מתאים למי שמחפשת משהו שעדיין צמוד קצת יותר, והוא ידגיש באופן ניכר את צורת הרגל אך בשונה מסיקני זה לא יהיה לאורכה המלא, אלא עד הקרסול בלבד ושם בצורה מחמיאה ואלגנטית שאין כמותה, המכנס התרחב קצת.
מכנס שמתחרב מהמותן הוא מכנס שצמוד בחלק של המותן, מה שמאפשר לראות את הגזרה שלך, ומשם למעשה "נופל" למטה באלגנטיות ונותן מיסתורין. המכנס מחמיא מאוד ומעלים בדיוק מה שצריך, תוך הדגשה על היופי.
המכנס שמתרחב מהברך, הוא הבחירה האולטימטיבית למי שפחות סגורה על עצמה,כי הוא בדיוק מדגיש את הרגל והמותן כמו שבא לך, ונותן מראה מעניין ואלגנטי יותר שלא נראה כמו טייץ, כאשר הוא מתרחב מהברך ומטה, אין דרך לגרום לו לשבת לא בצורה מושלמת על הגוף!
ג'ינס, מכנס אלגנט לעבודה או בכלל מכנסי ספורט וטרנינגים לבית? הכל קיים במבחר עצום של מידות וצבעים, וכמובן מחירים בקשת מאוד גדולה, מהחברות היקרות ובגדי מעצבים, לחברות קטנות יותר ואף "בגדי שוק", כל מקום שרוצה להתפרנס מאמין במכנס הזה, כדי שכל אחת תוכל למדוד את מה שקורץ לה ולבחור בהתאם.
עוד התרון מובהק בו הוא שתוכלי גם לשלב אותם עם נעל כפכף, נעל ספורט, אלגנט, הכל באמת מתאים ואת לא צריכה לשלול שום שילוב איתה, ובטח שלא לשבור את הכיס ולרוץ לקנות עוד נעל שתתאים למכנס, כי הוא כבר מתאים את עצמו לבד אליך ולמבחר שקיים אצלך.
נכון הרגשתן כמה פעמים טובות שסקיני הוא חונק? אז המכנס המתרחב הוא הרבה יותר אוורירי כי הוא פחות צמוד, מה שהופך אותו למתאים לכל עונות השנה! וזה בעצם הופך את החולצות בארון שלכן מתאימות גם הן, כולן. הגופית בטן הקצרה, החולצה הרחבה של החבר ומעיל החורף המחבק שבארון, כל אלו השתלבו איתו מצויין!

שנת 2021 בפתח וכולנו עומדים לראות על כמעט כל אחת מכנס בסגנון המתרחב כי לא סתם כבר עכשיו הוא אחד המוצרים הנמכרים בעיקר בחוץ לארץ במקומות כמו ניו יורק ומילאנו, ששם מובילי האופנה מה לעשות, תמיד כמה צעדים קדימה משאר המקומות, ובכלל, המכנס הזה הוא כוכב אופנת הנשים של הקניניום, הרשתות הגדולות, ואפילו חנויות הרחוב מפרסמות אותו ראשון בתור, הדוגמניות הכי מוכרות גם בטרץ וגם מחוץ לה אופפות את עצמן בשלל דגמים וסגנונות שלו, כי פשוט אין אפשרות למדוד אותו לכל מטרה באשר היא, ולא להתאהב בעצמך במראה איתו לא סתם אחרי שנים של מכנסי סקיני תעשיית אופנת הנשים הבינה ששוב הגיע הזמן לשינוי קטן אמנם, אבל משמעותי, להחזיר דגם אהוב ויפה מפעם, עם קצת שיפטרים ושיבצורים להתאמה לימינו אנו, כדי להבטיח לך את המראה המנצח ביותר בכל מסיבה, עבודה או ישיבה ביתית שתהי נוכחת בה!

מחשופים? זה כל כך 2020.

סוף שנת 2021- ואוטוטו אנחנו כבר בשנת 2022 והטרנדים הולכים ומשתנים יותר מפעם בעונה

העונה אנחנו רואים שאחד הטרנדים החשובים בבגדי נשים הולך ומשתנה, אנחנו כמובן מדברים על טרנד המחשופים.

את מחשופי החזה הראוותנים אנו רואים פחות ופחות ומחשופים אחרים החלו להגיע אלינו בצורה שמעט יותר מפתחת את הדמיון, חושפת עור אך לא במקומות שדמיינתם

והמראה? הרבה יותר סקסי ממה שחשבתם

ישנם שלושה סוגי מחשופים פופלריים ביותר שיתנו לך מראה סקסי, פתייני, יוקרתי ובשום פנים ואופן לא זול!

מחשוף כתפיים

המחשוף הזה הוא אחד הפופלריים בבגדי נשים אך להבדיל ממחשוף בו כל מפתח הבריח והכתפיים חשופות

הטרנד הפעם הוא חולצת צווארון גבוהה יחד עם שרוולים המתחילים מאמצע הכתף מה שנותן לנו את הפתח אך ורק בנקודת הכתפיים.

סוג המחשוף הזה יוצר לוק מאוד אלגנטי, צנוע במידת מה אך אל תשכחו שכתפיים הם אחד החלקים היותר מושכים ומפתים אצל נשים ולכן עצם החשיפה רק שלהן, הופכת את המראה להרבה יותר מעניין גם אם הוא נדמה לכן כהרבה יותר "צנוע".

מחשוף בטן

השנה הזו נראה כמעט את כולן במחשופי בטן מיוחדים ואלגנטים

בשנת 2021 כבר הבינו שבטן חשופה לא מחייבת בטן עם ריבועים או בטן חטובה במיוחד

היות ומדובר בפס דקיק החושף ממש מעט עור, אכן הטרנד הזה יתאים לרוב הנשים באשר הן.

מראה הבטן העליונה המעט חשופה מתאים לכולן, בכל גיל ובכל גזרה ומשקל!

ניתן לראות אפילו פרטי אלגנט עם סוג המחשוף הזה והוא נחשב להרבה יותר רענן וסקסי ממחשופי החזה שאנחנו רגילים.

מחשוף מסוג זה מחזיר כל אחת מאיתנו שנים אחורה, גם במראה וגם בתחושה ובהחלט הגיע הזמן לאמץ אותו ולתת לעצמנו להתגאות בגוף שלנו בכל מצב!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]