כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


הלבוש הוא אחד היסודות החשובים ביותר שאנשים צריכים לבחור בזהירות, מכיוון שהוא משקף את יופיים של המראה החיצוני שלהם, ובמקביל מבטא את טעמם, כמו גם משפיע ישירות על הביטחון העצמי שלהם. הדרך להיראות הגונה מול של אחרים, ובהתחשב בחשיבותו של נושא זה, בחרנו לשפוך אור במאמר זה על הנקודות הבולטות ביותר המהוות את הבסיס לאמנות בחירת הבגדים כראוי.
בואו נדבר על אומנות בחירת הבגדים הנכונים בכמה נקודות:
1 … הבגדים חייבים להיות מתאימים לגילו הכרונולוגי של האדם, כלומר צעירים לובשים בגדים תוססים וצבעוניים, בעוד שעדיף שאנשים מבוגרים יתמקדו בלבישת בגדים המעידים על פיכחון.
2 … זה חייב להיות תואם את התרבות, המנהגים והמסורות של האדם, ואת הסביבה שבה הוא חי, ולא להיות מוגזם, ולא תואם את הנהוג בסביבה המקומית.
3 … להתאים לצבע העור והעור, שכן צבעים בהירים היו מבליטים את הצבע הכהה יותר של העור, ולהיפך, ויש כלל לקבוע עד כמה הצבעים מתאימים לצבע העור, על ידי חלוקת סוגי העור לשלוש דרגות עיקריות של קור, בינוני וחם, זה דורש שהייה בחדר מלא בתאורה טבעית, מכיוון שזה מבטיח שצבע העור יופיע בצורה ברורה, והצבעים המתאימים נקבעים למידת צבע העור על ידי לבישה הצבע הזהוב, מה שאומר שהאדם חייב להתמקד בלבוש בגדים חמים, כגון אדום, צהוב וכתום, אבל אם זה מתאים לצבע הכסף, האדם צריך להתמקד בצבעים קרים כמו סגול, כחול, ירוק. ואחרים, וציינו כי הדרגה השלישית של צבע העור, שהיא בינונית, תואמת את כל הצבעים, כלומר עם צבעים קרים וכהים כאחד.
4 … הצבעים חייבים להיות תואמים זה לזה וצריכה להיות עקביות ביניהם, ויש כללים רבים לערבוב צבעים, שכן ניתן ללבוש צבעים כהים עם צבעים בהירים בתנאי שהם מתאימים זה לזה, כלבן עם שחור, חום עם בז 'וצהוב עם כחול, חיל הים עם תכלת ואחרים, בידיעה שלבן, שחור ואפור תואמים את כל הצבעים.
5 … בחירת הצבעים צריכה להיות בהתאם לגודל הגוף ולמשקלו, כך שאדם ילבש בגדים כהים אם יש לו עודף משקל, ומתמקד בצבעים בהירים אם יש לו גוף דק או גוף הרמוני.

כמו כן נזכיר במאמר כמה מהיסודות המקלים על בחירת הבגדים המתאימים לאישה בדרכים רבות (בגדי נשים)

1..עונה: הבגדים שונים בהתאם לעונה ולמזג האוויר. בגדי חורף שונים מבגדי קיץ. יש לבדוק את מזג האוויר לפני היציאה מהבית כדי לא ללבוש בגדים חמים בחום הקיץ. מומלץ לא לקנות בגדים רק כדי להעריץ אותם, כפי שצריך לחשוב לנצל אותם בעונה הנוכחית, כלומר, אם סוג בגדים ספציפי עניתי לו, קנה אותו על בסיס שהוא מתאים לפי החודש או מזג אוויר כרגע.
2 … אירוע: לבישת בגדים בהתאם לסוג האירוע. בערבים יש בגדים השונים מבגדים בשעות היום, בנוסף להימנעות מלבישת בגדי ערב לבנים בעת השתתפות במסיבות חתונה, ויש להקפיד על לבישת בגדים רשמיים בעת השתתפות בפקיד. או אירועים חשובים מאוד, למשל, ארוחת ערב .עבדו במסיבות חתונה אם יש חתונה לאדם קרוב, הדבר המתאים ביותר הוא ללבוש שמלה יפה ורכה מאוד.
3…מבנה גוף: הכרת צורת הגוף מקלה על תהליך בחירת הבגדים מבחינת הידיעה מה מתאים לגוף ומה ייראה עליו יפה.
4…גיל ישנם שלבי חיים רבים בכל הנוגע לבחירת בגדים. אישה בשנות השלושים לחייה לא צריכה ללבוש בגדים כמו אישה בשנות החמישים לחייה.
אז נסו לבחור שמלה טובה סביב היסודות שנכתבו במאמר

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]