כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בגדי נשים" . בננה ריפבליק חשפה את שיתוף הפעולה האקסקלוסיבי של הקפסולה האקסקלוסיבי שלה עם מעצב האופנה הנודע מניו יורק, פיטר דו. שיתוף הפעולה, שעתיד לצאת לראשונה בסתיו הקרוב, ימזג את האתוס של שני המותגים האמריקאים, וידגיש את המשמעות של בחירות סרטוריאליות ואופן הלבוש.

"בגדי נשים" . אוסף הקפסולות מאת פיטר דו מקבל רמזים מארכיון רפובליקת בננה, מבוסס על עקרונות של צדדיות, אומנות יוצאת דופן וחייטות מעודנת. הקולקציה מפרשת מחדש את הצלליות האיקוניות של Banana Republic עם פלטת הצבעים הנייטרלית החותמת של פיטר דו,
סקימס, מותג התחתונים שייסד קים קרדשיאן, הציגה את מה שהיא מכנה חזיית פוש אפ פורצת דרך, המגדירה מחדש הלבשה תחתונה עם עיצוב חדשני.

החזייה, שנקראת "חזיית האולטימטיבית", נוצרה באמצעות טכניקות מתקדמות כמו סריקות תלת מימד של שפע של צורות שונות, והימנעות מכרית הקצף הבודדת מחזיות פוש-אפ קונבנציונליות, במקום להנדס כריות קצף מחודדות לצורת דמעה טבעית. (בגדי נשים) .

בהודעה לעיתונות החברה, שהוערכה לאחרונה ב-4 מיליארד דולר, אמרה שהאסתטיקה הבלתי חלקה, התחתונים הסמויים וטכנולוגיית ההחלקה החדשנית משפרות את הלבישה. "בגדי נשים" .

המותג בעל אוריינטציית הפתרונות ידוע בזכות הכללת הגוף שלו של צבעים וגדלים, כאשר האחרונים נעים בין 32A ל-44D. החזייה תהיה זמינה באופן בלעדי באתר האינטרנט של סקימס ובקמעונאות תמורת 58 פאונד או 70 יורו.
המגוון כולל חולצות משי שימושיות, סריגים, הלבשה עליונה מחויטת ופרטים ייחודיים. הקולקציה, שעוצבה מתוך הבנה של הטבע הרב-גוני של סגנונות חיים מודרניים, מהדהדת לחיים דינמיים מובילים של אנשים.

שיתוף הפעולה הזה מסמן שלב מרכזי בטרנספורמציה של המותג של בננה ריפבליק, ומחדיר נוסטלגיה עם החזון החדשני של פיטר דו, תוך שימת דגש על איכות, בדים ואומנות. "בגדי נשים" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]