כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדרך כלל כשאנו קונים בגדים כל תשומת הלב הולכת מן הסתם אל הבגד עצמו, אך אף פעם לא שאלנו את עצמינו לפני שקנינו בגד שאהבנו איך הוא נוצר? מי יצר אותו? ואיך עבר כל התהליך מרגע הייצור ועד לרגע שהוא הגיע לחנויות, זה אכן נושא שיכול לעניין רבים מכם אך בו זמנית יכול להיות לא רלוונטי להרבה מכם אך לאחר שנציג את הדברים שלשמם בחרנו להציג את הנושא הזה כנראה שדעתכם תשתנה ואתם מיד תבינו על מה אנו מדברים, אך לפני שנתחיל להציג את הדברים הללו נבהיר דבר אחד שכאן אנו נותנים התייחסות ושמים דגש על בגדי הנשים, כך שמאמר זה יופנה בלשון נקבה.

כעת כשהבאנו פתיח מכובד נתחיל ונסביר לכן למה זה בעצם חשוב לדעת מי ייצר את הבגד?, ובכן מסיבה מאד פשוטה שאומרת "בטיחות ואמינות", כולנו מן הסתם רוצים ללבוש בגד שמרגיש טוב על הגוף ובגד כזה צריך להגיע ממקור אמין וחייב להיעשות בצורה מכובדת, זאת בגלל שלל דוגמאות שונות על בגדי זיופים רבים שנעשו בצורה לא מכובדת ולא אמינה ולכן נשים רבות התאכזבו לגלות שהבגד נהרס מהר יותר מהצפוי, ומצב זה מן הסתם לא נעצר רק לגבי נשים ותקף בעצם לכולם.

התהליך עצמו גם כן חשוב לא פחות מהידע שלנו לגבי היצרן של הבגד כי לא מספיק שהיצרן יהיה אמין עלינו גם לדעת ולקוות שהתהליך שאותו עבר הבגד הוא תהליך אמין וייתן לבגד הרבה איכות ומשמעות, זה מתחיל בדברים הקטנים כמו לדעת מי היצרן של הבגד אך נגמר באכזבה גדולה כשאותו הבגד נהרס לנו מהר מאד ואפילו לא הספקנו להנות ממנו, כך שכל זאת חשוב מאד כדי למנוע אכזבות מיותרות.

כאשר אנו נותנים דגש על בגדי נשים זה לא סתם צורה למשוך את קהל היעד הזה, יש כאן משהו יותר גדול מזה, ובעצם מדובר ממש בפלא עיצובי, כי אם נחזור אל העבר, ממש לפני שנים רבות לא נמצא בגדים כה יפים ומעוצבים כמו שיש לנו עכשיו, ואנו בטוחים שהנשים לא יסתפקו במה שהיה בעבר ויהיה להן מאד מוזר לדעת שככה אנשים התלבשו וחיו בעבר, אך מהעבר הגיע ההווה, ומטאפורה רלוונטית לנושא תהיה "מעץ יחיד גדלו שלל בננות" כלומר מבגדים רגילים ופשוטים הגענו אל הפלא שאנו רואים היום וזה ממש לא מסתכם בכך, מכיוון שאנו ממשיכים לראות התפתחויות חדשות של אופנה מסוימת ותמיד מגיעים דברים חדשים וססגוניים כך שההווה של היום יהפוך מהר מאד לעבר של העתיד וככל הנראה נופתע ממה שנראה בהמשך אך כמונו כמוכן ואנו לא בדיוק יודעים מה יוביל יום, כך שכולנו נצטרך לחכות ולקוות שהכל יהיה כפי שמצופה.

כעת כשהבנו מה התהליך ייצור בעצם אומר ועד כמה חשוב להיצמד אל אותו הייצרן של הבגד אנו כמובן ממליצים לכן לצאת לשופינג רחב ידיים וננצל את החגים המתקרבים אלינו כדי להמליץ גם על מחירים טובים שעומדים בפתח כך שאין ספק שיהיה שווה לנצל את המעמד ולהתחדש בבגדים יפים וחדשים, אך כמובן לא לשכוח על מה המאמר דיבר ואנו בטוחים שהפקתם את המירב מכך ובקנייה הבאה שלכן אתן כבר תהיו בעלות ידע רב יותר, וכמובן ששווה לחלוק את המידע הזה אל אותן הנשים שלא הגיעו אל המאמר הזה בגלל שידע הוא ללא ספק כוח, ועם הכוח בא גם הרצון ללמוד ולשאוף ליותר ועל זה נדבר במאמרים הבאים. 

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]