כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – לא רק שופינג

נשים רבות נוהגות לבצע שופינג מדי פעם, יש שנוהגות לבצע שופינג בתדירות גבוהה יחסית אך יש אלו אשר מבצעים זאת מדי פעם במהלך השנה, אצל כל אחת יש תכונות ורצונות שונות ולפיהן הן פועלות בהקשר הזה, אך ברצוננו להציג לכן אמירה מיוחדת במאמר זה האומרת, "בגדי נשים – לא רק שופינג", ויש לזה ביסוס רב עקב גורמים שונים שאותם נפרט בהמשך, ולפני שנתחיל נציין שככל הנראה לא כולן יסכימו בהכרח עם הנאמר במאמר זה ויש שיסכימו חלקית או שיסכימו לחלוטין, וזה כמובן משתנה בהתאם למחשבתכן על הנושא כך שזה דבר שאינו חד משמעי וזאת תגלו רק בסוף המאמר.

ראשית כל, בגדי נשים נוצרו בעבר הרחוק מאד, מאז ומתמיד בני האדם לבשו בגדים, בין אם איכותיים ובין אם מאולתרים, למעשה ישנם עדויות שונות שכבר מהתקופה של האדם הקדמון הבגדים היו קיימים במידה כזו או אחרת ומשם הם רק הלכו והתפתחו, אך הבעיה העיקרית היא שאנשים לוקחים את הבגדים כדבר שהוא מובן מאליו ולא מסתכלים סביב, כעת זה הזמן להגיד "אל תסתכלו על הקנקן, אלא במה שיש בו", וכאשר תעשו זאת תגלו עולם שלם ומיוחד שלווא דווקא קשור רק לבגדים והוא כולל בתוכו עוד מגוון עניינים מעניינים שבטח תהיו שמחים לשמוע וללמוד להבא כשתתקלו בעניינים שקשורים לנושא זה.

אם נתעלם מהעובדה שאנו מדברים על מצרך בסיסי ליום יום שבלעדיו לא ניתן לצאת החוצה אנו נקבל עניין מיוחד שאומר בעצם את כל הדברים שמסביב, כלומר כל בגד הוא עולם ומלואו, ומאחוריו עומדים לא מעט אנשים אשר בסופו של דבר דחפו אותו לצאת אל האור ובזכותם אתן לובשות אותן כיום, כי בגד אשר מגיע לשוק עובר קודם כל תהליך גדול, והוא כולל בתוכו מספר שלבים, ניתן לתאר זאת בעזרת דיאגרמת מלבנים אך נוותר עליה כעת מפאת מקום ונתאר לכן אותה במילים,

השלב הראשון יהיה בעצם יצירת הרעיון על ידי היצרנים, וזה כולל את החשיבה על כל העניין שמסביב כמו עיצוב הבגד, צבע הבגד, מראהו וכדומה, וכך אנו מתקדמים ישירות אל המפעל בו הבגד מיוצר ויש לציין שזהו עניין שלא נוגע רק ביצרני הבגד הספציפי אלא כאן נכנסים לתמונה עוד עשרות עובדים אשר בזכותן הבגד הזה בעצם נוצר, לכלל עובדי המפעל יש יד בדבר והם בעצם מקבלים הוראות מהיצרנים ומייצרים את הבגד על פי התוכנית שהם קיבלו, ויש לציין שכאשר תהליך זה מסתיים והבגד מגיע אל השוק הוא נמכר בצורה "פשוטה" ולא כפי שאנו מצפים לראות, כלומר מצופה שלכל הפחות יהיה סוג של סיפור רקע לבגד, כגון מאיפה הוא הגיע, מי היצרנים הספציפיים, וגם דברי סיכום לא יזיקו, מה שלפי דעתנו אף עלול להעלות את כמות המכירות כי זה אכן דבר שמעניין לשמוע כי זה נותן הצצה לעתיד שמצפה לנו בנוגע לייצור של בגדים מסוג זה, כך שזה אכן יכול להיות רעיון נהדר שלדעתנו יש לאמץ ככל הניתן בעת מכירת הבגדים.

וכעת כמה דברים לסיכום, הסקנו כאן במאמר זה שיש למכור את הבגדים בצורה שונה ככל הניתן, מה שבעצם יכול לעזור בהעלאת כמות המכירות ולא רק, זה בעצם יעלה את המוטיבציה של אותם היצרנים שיקבלו פידבקים חיובים מהציבור כי מן הסתם שמם של היצרנים יהיה מפורסם בעת  מכירת הבגד וכך יהיה ניתן לפנות אל אותם היצרנים עם פידבק חיובי מה שלא ניתן לעשות כיום, אנו בטוחים שכלל הרעיונות שהועלו במאמר זה יתרמו לעולם הביגוד ומבטיחים לכן שזה לא הסוף.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]