שופינג תמיד היה דבר מושלם, לפחות לרבים מאיתנו בדגש על רבות, זאת אומרת שישנם אנשים שממש נהנים מהתהליך עצמו של הקנייה וההתחדשות וזה יכול להגיד הרבה דברים על אישיותו של האדם, מתחביביו ועד למחשבותיו, זה אכן דבר מדהים שמצריך חקר והתעניינות ובהחלט מעניין ביותר, בדגש על הסוגייה של הקשר בין בגדי נשים שונות לבין פסיכולוגיה, אנו בכוונה מציינים את בגדי הנשים ולא את הבגדים בכלל מכיוון שסטטיסטית סוגייה זו משפיעה יותר על נשים מאשר על כלל האוכלוסייה כך שנשמח לדון דווקא בנוגע לנשים בנושא זה, נגלה דברים חדשים שלא ידענו קודם לכן ורמז דק שניתן להגיד כעת שככל הנראה תופתעו ממה שנביא לכם בהמשך.
כעת כאשר סיימנו להביא לכם את הפתיח למאמר זה נשמח לעבור ולכתוב דווקא בלשון נקבה מהסיבה שפירטנו קודם לכן, כך שמאמר זה יופנה בלשון נקבה אך כמובן אין זה אומר שהוא לא מופנה גם אל הגברים מבננו אך את הכבוד יקבלו הנשים בפעם הזו, הבא ונתחיל.
ראשית כאשר אנו מדברים על פסיכולוגיה אנו בעצם מתכוונים לרצף של מחשבות ומצבי התנהגות של נשים שונות שנשלטים על ידי התת מודע שלהן, לכל אחת תת מודע שונה ולפיכך ההתנהגות והמחשבות יהיו גם כן בהתאם ומה שיתאים לאחת לא יתאים בהכרח לאחרת ובגלל זה עלינו לחקור את הלך הרוח של הדברים, אז התת מודע והמחשבות של כולנו משתנים בהתאם לאירועים ולמקרים אשר קורים במהלך חיינו וכל אירוע משפיע בצורה שונה על התת מודע, זה יכול להיות אירוע טוב שיגרום לנו לשמחה רבה או חלילה אירוע רע לא עלינו אשר יגרום לנו לעצב והדגש הוא כמובן על איך שהדברים משתנים כי כל דבר יפרש את הדברים אחרת, אך מה בנוגע לבגדים?, איך בגדי נשים משפיעים על הנשים והתת מודע שלהן?, ובכן הבגדים כמובן מעצבים את התת מודע בצורה אחרת ושונה מכל אירוע אחר, הכוונה לכך היא שכאשר אישה מסוימת תראה בגד שהיא תאהב הסיכויים שהיא תצליח לשחרר ממנו בהמשך הם לא גבוהים והיא תעשה הכל על מנת להשיג אותו, כאן בעצם נכנס לפעולה התת מודע שמשגר ישירות אל הגוף לפעול והרגש ממש מתפרץ החוצה, הרצון של אישה לקנות בגד שהיא כה אהבה עולה בצורה משמעותית וזה נובע גם כן ממספר סיבות שונות שהן: הנראות של אותו הבגד, עיצובו, ואף המותג שלו, כל זאת משפיע על התת מודע והוא ישירות דואג לשגר לגוף אותות אשר גורמים להתנהגות שציינו זה עתה.
אירועים אלו נחקרו במשך שנים רבות ואף בוצעו ניסויים שונים בהקשר הזה והמפורסם שבהם הוא בעצם לקחת קבוצה של נשים שונות אשר לכל אחת טעם שונה ומגוון באופנה, ובעצם לפזר בגדי נשים שונות ומגוונות ולבדוק איך כל אחת תגיב לכל בגד, והתוצאה אכן מגוונת ומיוחדת מכיוון שכל אחת הגיבה שונה לכל בגד, לדוגמה אחת שהתת מודע שלה הגיב לבגד של קלווין קליין בצורה חזקה וגרם לה למחשבות על רצון לקנות את הבגד הזה ולשנייה דווקא בגד של טומי הילפיגר העלה את הרצון לקנות ולהשיג אותו.
המסקנה הגדולה והמתבקשת מכל הסיפור הזה היא שאנחנו כה שונים, במיוחד הנשים שבנינו, מכיוון שכל אחת ממש מגיבה בצורה שונה לבגד מסוים, ואכן ניתן לזהות שהתת מודע ממש עובד בצורה שונה לכל אחת מכן, וזה אכן פלא טבעי ויפהפייה ביותר שאפילו לא ניתן להסביר אותו במילים אך בהחלט ניתן להתפאר ולשמוח שאנו כה שונים ומגוונים במקרה הטוב של הדבר.