כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים והצבע אדום, מה זה אומר ומה זה משדר?

אנו ממשיכים באותה סדרה של מאמרים בה אנו משתדלים לסקר לעומק את כל סוגי הצבעים הבסיסיים על בגדי נשים, ובכלל, איך אותם צבעים משפיעים על ההרגשה של הלובש ושל הסובבים אותו, איזה סוג מסוים של תשדורת כל צבע וצבע משדרים, ואילו סוג של התניות כל צבע מעביר בראש של כי אישה שרואה ואותו, והחלק הלא פחות חושב הוא –למה כל צבע משדר את אותו רגש ואת אותה תחושה, במאמר הקודם הסברנו את המהות של הצבע הסגול, והיום ננסה להסביר את המהות ואת כל האמירות שיש בבגדי נשים עם הצבע הכל כך חי וחזק- הצבע האדום.

אז מה הצבע האדום משדר? מה הוא אומר? ולא פחות חשוב, למה הוא משדר וגורם לנו לכל אותם תחושות? אז ככה:

אדום – משדר תשוקה, עוצמה, אנרגיה, התרגשות, דינמיות

נתחיל לפרק את כל מה שנאמר פה שלב אחרי שלב, וככה בסופו של המאמר אולי תראי את הצבע האדום בעיניים קצת שונות, וככה תוכלי להחליט בראש קצת יותר מודע ומעודכן האם את מתחברת אליו ותרצי ליישם אותו בקניה הבאה בחנויות של בגדי נשים, או עד כמה תרצי לשלב אותו

אז דבר ראשון ישנו הבדל מהותי בין הצבע האדום לבין כל שאר הצבעים  מכיוון זהו הצבע האינטנסיבי ביותר, הוא מתקשר אל כל כך הרבה חלקים במוח שלנו שהם לא רציונלים והם באים מהרגשות של האדם הקדום שבתוכנו, מחלק שהוא חייתי וטבעי שבעצם משותף בין בני האדם לבין שאר היצורים החיים באשר הם, כמו כן צבע אדום נחשב כיום כצבע הרגשי ביותר. צבע האהבה.

כמו שבקלישאות ובאמרות השפר, האנשים המאוהבים נחשבים חיים, אנשים שהם בתוך כל העניין של האהבה, אהבה משדרת ומסמלת חיות, חיוניות בכללי ומאותה סיבה בדיוק הצבע האדום המסמל לב ומסמלת חיות הוא כל כך מקושר אל חיות ואהבה בכללי, ולכן תמיד למשל כאשר מציירים לב בהקשרים שהם הקשרים רומנטיים מציירים אותו לרוב בצבע אדום (וחוץ מהעניין שגם האיבר הפיזי שנחשב לב בגוף האדום הוא אכן בצבע שהוא סוג של צבע אדום… גם זה משהו)  

ומכל  אותם סיבות בדיוק, אותם האנשים שלובשים לעתים קרובות אדום, הם לרוב אנשים שהם פקחים, נרגשים בקלות, מכיוון שאדום מקושר לאינטנסיביות ולרגש ההפך ממוח קר אנליטי ורציונליות, אומנם אנשים אלו הם בחלק לא קטן מהמקרים מרוכזים מעט בעצמם וגם נוטים להתמכרות. כי שוב פחות יש שם לרוב את החלק השולט והבוחן שהוא כעין שומר של סף דלת שהוא החלק האנליטי יותר.

ולכן כאשר את בוחרת בגד או מהארון בגדים האישי שלך או לפני קנייה בחנות לבגדי נשים, הצבע האדום הוא נחשב צבע עז ובולט, המשדר שוקה בחלק גדול מן המקרים ולא משנה איך ספציפית הוא ייראה עלייך, כי פשוט ככה הצבע הזה משדר. ככה הוא בנוי בעיניים, ואין קשר לעיניים ישראליות, דבר זה בטבע של כל בני האדם באשר הם, וככה כולם למדו משחר ילדות, מתרבות, ספרים, סרטים וקריאה בכללי, בכל מדינה שתסעו אליה.

כמו כן חשוב שתדעי לפני קנייה או לבישה של בגד עם צבע האדום שצבעי האדום על שלל גווניו הם צבעים שהם מושכים את תשומת הלב אל אותו האדם הלובש אותם.

ולכן בדיוק  אם את רוצה לשכנע או להרשים משהו אחר, למשוך תשומת לב, או בכללי פשוט- לבלוט, זה יהיה הצבע שתרצי ללכת בכיוון שלו. כמו כן חשוב לכל אישה לדעת שממש נמצא לפי מספר לא מבוטל .של מחקרים בפסיכולגיה שגברים הכי נמשכים יותר אל נשים שהם לובשות גוונים אדומים.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]