כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לצבע עור חם צבעים המבוססים על זהב וברונזה יתנו אפקט של זוהר וגלואו, במידה ואת אוהבת צבעים חיים יותר שמכניסים יותר צבע כדאי לך לנסות את גווני האפרסק הכתמתמים, או גווני הירוק פיסטוק. גוונים אלו מבוססים על הצבע הצהוב והם יצרו רוך ונינוחות. גם האדום והירוק זית יתרמו לאפקט הנינוחות והרוך.

אם בא לך להדגיש את הצבע שלך וליצור מראה זוהר ושזוף, השתמשי בלבן, צבעי קאמל, צבעי עור, ורוד או בז', אלו יבליטו את גוון עורך ויתנו לו חיים, גלואו ושיזוף מטורף כאילו עכשיו חזרת מהחופים בתאילנד.

לצבע עור קר צבעים המבוססים על כחולים וירוקים חזקים יתאימו לכן כמעט תמיד! גם השחור הוא אחד הצבעים שיתאימו לכן ביותר ואלו צבעים אשר יתנו לכן אפקט של דרמה בגלל הניגודיות אל מול גוון הפנים.

למראה בובתי יותר ורך כדאי לכן לבחור את הצבעים הפסטלים בגווני הכחול, ירוק ואף ורוד. צבעים אלו ייצרו לכן מראה שברירי, רך ונוגה.

כמובן שזה שצבע העור שלכן קר לא אומר שעליכן להימנע מהצבע הלבן, מה שכן שימו לב לשילובים עם הצבע הלבן על מנת לא להקנות לפנים וללוק מראה חיוור מדי ולכן השתדלו לבחור צבע דומיננטי שיהיה ביתר האקססוריז שלכן.

הבגדים שלנו ובגדי נשים בפרט משמשים אותנו הרבה מעבר ללבוש, צבעי הבגדים שלנו יכולים לתת לנו אפקט גדול לכל הלוק וכל זאת בסך הכל על ידי שימוש בצבעים הנכונים לנו.

כל כך הרבה פעמים מצאתי עצמי מחליפה מלתחה, ממידות גדולות לקטנות וממידות קטנות לגדולות, וכשמדובר בבגדי נשים, ההיצע עצום, מגוון, איכותי יותר או פחות, צבעוני, יקר ופחות יקר.

כל כך הרבה סוגים של בדים וחומרים מהם עשויים הבגדים וכבר מזמן הפכו מכסות לגוף, צורך חיוני, לסמל סטטוס, דרכו אנו מצהירים הצהרה, מבטאים אמירה. שכן הבגד, יכול לומר כל כך הרבה על האדם הלובש אותו.

ככל שמדובר בגברים הרי שגם להם בהשוואה לעבר, ההיצע והמבחר גדול יותר, ועדיין נמצא הרחק מאד מאחורי בגדי הנשים.

אם עבור גברים מספיקה חנות אחת של all in one של בגדי גברים, הרי אצל נשים, השוק מוצף בחנויות בגדי נשים, על כל הקטגוריות שלהן, ולרוב, נמצא חנות שלמה שמתעסקת רק בתחום אחד של בגדי נשים. חנות לבגדי ערב, חנות למידות גדולות, חנות להלבשה תחתונה, חנות לבגדי יד שניה וכדומה.

השבוע קיבלה בתי בת ה-10 שקית שופעת בגדים מהאחיינית שלי. בגדים שלאחיינית שלי כבר לא היה שימוש בהם. הגיעה אליי הקטנה והלינה על כך שאין לה מקום בארון. הצעתי לה להיפטר מבגדים שקיימים בארון וכבר אין לה שימוש בהם. נוהג הוא אצלנו במשפחה, שאנו מעבירים בגדים, מחליפים בינינו בהתאם לגילאי הילדים, דבר שיש בו גם תרומה למשבר האקולוגי, בהיותנו ממחזרים וגם תרומה לכיס.

בתי החלה לבכות ונכנסה ממש לחץ מהעובדה שעליה להיפטר מפריטים רבים במלתחה שלה. גם הנחמה שהצעתי לה בכך שהיא עושה זאת לטובת פריטים אחרים שהיא אוהבת, אל מול פריטים שכבר אינה לובשת וסתם יושבים בארון, לא עזרה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]